Auteur Topic: Vriendentopic (voor mensen die niet 's avonds uit willen gaan)  (gelezen 59978 keer)

PINKMAN

• Bekijk profiel
« Reactie #500 Gepost op: 02 juli 2019, 22:12:28 »
Up!

Ik doe ook nog een poging. Ik ben 21, ik begin aankomend schooljaar aan een HBO studie Vertalen. Ik hou van lezen (thrillers of fantasy), K-pop, Harry Potter, series en films kijken, concerten bezoeken, reizen, doelloos rondscrollen op tumblr of twitter en het kijken en lezen van true-crime stories. Ben best introvert.

Groepsapp of 1 op 1 appen vind ik niet erg. Wel het liefst 18+. Het lijkt me gewoon leuk om nieuwe mensen te leren kennen om mee te praten via app. Meeten sta ik momenteel niet echt voor open. Misschien na een tijd als ik merk dat het klikt maar het gaat me voornamelijk om het hebben van contact te hebben met mensen met soortgelijke interesses,
I wasn't hurt that badly. My doctor said that all my bleeding is internal, that's where the blood is supposed to be - Jake Peralta

lizzzoxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #501 Gepost op: 03 juli 2019, 12:25:59 »
heey ik ben net nieuw hier niet echt ik was hier vorig jaar ookal maar mijn account doet het niet meer dus sinds vandaag een nieuw account ik ben 16 jaar misschien zijn er mensen van deze leeftijd die me willen noten :fieuw: 

BWDG54

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #502 Gepost op: 03 juli 2019, 17:52:07 »
Up!

Ik doe ook nog een poging. Ik ben 21, ik begin aankomend schooljaar aan een HBO studie Vertalen. Ik hou van lezen (thrillers of fantasy), K-pop, Harry Potter, series en films kijken, concerten bezoeken, reizen, doelloos rondscrollen op tumblr of twitter en het kijken en lezen van true-crime stories. Ben best introvert.

Groepsapp of 1 op 1 appen vind ik niet erg. Wel het liefst 18+. Het lijkt me gewoon leuk om nieuwe mensen te leren kennen om mee te praten via app. Meeten sta ik momenteel niet echt voor open. Misschien na een tijd als ik merk dat het klikt maar het gaat me voornamelijk om het hebben van contact te hebben met mensen met soortgelijke interesses,
Je mag me altijd noten als je wil?

HummingBirdx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #503 Gepost op: 03 juli 2019, 21:24:10 »
Up!

Mij mag je ook noten! misschien dat we een groepsapp kunnen maken?

BWDG54

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #504 Gepost op: 04 juli 2019, 10:18:13 »
^I'm in 🙈

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #505 Gepost op: 04 juli 2019, 17:24:06 »
^ Lijkt mij ook leuk! Ik ben introvert en houd ook van true crime stories, reizen en doelloos scrollen op twitter en tumblr. Ik ga straks naar m'n derde jaar hbo.
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

PINKMAN

• Bekijk profiel
« Reactie #506 Gepost op: 04 juli 2019, 19:50:34 »
^ Super leuk al deze reacties! Als we inderdaad allemaal een beetje overeenkomende interesses hebben lijkt een groepsapp mij wel een leuk idee?
I wasn't hurt that badly. My doctor said that all my bleeding is internal, that's where the blood is supposed to be - Jake Peralta

BWDG54

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #507 Gepost op: 04 juli 2019, 21:39:42 »
Mocht iemand een groepsapp niks vinden, mag je me ook altijd gewoon noten :)

PINKMAN

• Bekijk profiel
« Reactie #508 Gepost op: 05 juli 2019, 13:31:10 »
Mocht iemand een groepsapp niks vinden, mag je me ook altijd gewoon noten :)

Ik kan je niet noten? Wil jij mij anders even een note sturen

BWDG54

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #509 Gepost op: 05 juli 2019, 13:41:12 »
Ik kan je niet noten? Wil jij mij anders even een note sturen
Ik heb je een bericht gestuurd

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #510 Gepost op: 08 juli 2019, 13:59:00 »
Ja een groepsapp lijkt mij wel een leuk idee! Moet ik iemand daar voor noten?
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

lizzzoxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #511 Gepost op: 08 juli 2019, 16:04:48 »
Zijn er alleen 18+ mensen in die app?

BWDG54

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #512 Gepost op: 09 juli 2019, 20:23:44 »
Ja een groepsapp lijkt mij wel een leuk idee! Moet ik iemand daar voor noten?
Je mag mij wel noten! :)

lizzzoxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #513 Gepost op: 13 juli 2019, 00:01:35 »
Zijn er ook meiden van 16 17 hier!?

lisanne_xx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #514 Gepost op: 15 juli 2019, 11:15:40 »
Zijn er nog actieve apps? Leeftijd rond 22 jaar?  :blush:

BWDG54

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #515 Gepost op: 16 juli 2019, 13:47:52 »
Zijn er nog actieve apps? Leeftijd rond 22 jaar?  :blush:
Er is wel een nieuwe app. Nog niet heel actief maar wie weet komt dat. Leeftijd rond 20/21 maar je mag me altijd een note sturen?

rememberto-laugh

• Bekijk profiel
« Reactie #516 Gepost op: 19 juli 2019, 09:51:21 »
Ik ga ook een poging wagen!

Ik ben 24 jaar, woon sinds twee jaar samen met mijn vriend in Zuid-Limburg. Ik ben verhuisd vanuit Drenthe, ik merk dat ik mijn sociale contacten hier wel mis. Familie en vrienden wonen allemaal in het Noorden. Ik ben sinds twee jaar afgestudeerd en werk als juf! Daarnaast vind ik het leuk om te shoppen, lezen, creatief bezig te zijn, series kijken en houd ik van nieuwe plekken ontdekken!
Groepsapp of één op één vind ik beide leuk!

Elisa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #517 Gepost op: 22 juli 2019, 18:42:01 »
Heeeheee mijn naam is Elisa, ik ben 19 :)
En ik hou van uitgaan, sushi, en een jointje doen op zn tijd :)

𝑖𝑠𝑎 ♡

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #518 Gepost op: 22 juli 2019, 21:02:54 »
Zijn er ook meiden van 16 17 hier!?

jaaa, hii

Humble

• Bekijk profiel
« Reactie #519 Gepost op: 07 augustus 2019, 23:13:23 »
Upje!

Zijn er nog actieve appgroepen of überhaupt appgroepen met een plekje? :)
Can I lay by your side, next to you, you. And make sure you’re alright?                      
I’ll take care of you. And I don’t want to be here if I can’t be with you tonight                              

N a i r o b i

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #520 Gepost op: 15 augustus 2019, 14:36:35 »
Er is wel een nieuwe app. Nog niet heel actief maar wie weet komt dat. Leeftijd rond 20/21 maar je mag me altijd een note sturen?

ik zou ook nog graag in je groepje willen! ik heb een vriendschapsverzoek gestuurd omdat ik je geen note kon sturen
He held me in his arms, and he told me to be strong. | quid    pro    quo

Bambam

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #521 Gepost op: 17 augustus 2019, 21:03:55 »

Als er nog plek is, zou ik ook wel in deze app willen. Ik kan je helaas geen note sturen.