Auteur Topic: Vriendentopic (voor mensen die niet 's avonds uit willen gaan)  (gelezen 55045 keer)

SashaFierce

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #475 Gepost op: 07 oktober 2018, 18:04:24 »

Hoi!
Ik ben 16 jaar oud en het lijkt me leuk om met iemand te appen en misschien af te spreken. Mijn hobby's zijn muziek luisteren en Netflix kijken.
Stuur me een berichtje als je geïnteresseerd bent :)

Sky

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #476 Gepost op: 07 oktober 2018, 18:39:14 »
Hallo, zou het iemand leuk lijken om met mij te appen? Ik ben zelf heel erg introvert.

White Cat

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #477 Gepost op: 14 oktober 2018, 16:35:54 »
Heey,

ben je nog op zoek naar een gezellige 20+ groep waar over van alles en nog wat wordt gesproken? Note me dan!  :D xx
☮☯☾

studysplash

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #478 Gepost op: 15 oktober 2018, 17:02:44 »
hoi allemaal!
Ben jij tussen de 15 en 17 jaar en zou je het leuk vinden om samen met mij en andere GS'ers in een groepsapp te zitten om te praten over van alles en nog wat? stuur me dan gerust een note/PM. Als we een aantal meiden hebben zal ik de groep aanmaken.

Ik ben zelf 16 jaar oud en ik houd van dansen, zingen (meestal erg vals :') ), lezen en muziek luisteren. Persoonlijk houd ik ook wel van een feestje, maar vind andere dingen doen net zo leuk!

hopelijk spreek ik jullie snel x
(even voor de duidelijkheid: dit gaat echt alleen om een groepsapp en niet over afspreken o.i.d. Het maakt dus ook niet uit waar je vandaan komt  :P )
| blogger |

Evil-Knijntje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #479 Gepost op: 15 oktober 2018, 17:34:03 »
Ik heb je een note gestuurd!

Ik woon ook in Groningen (provincie) is er inmiddels een groepsapp voor Groningers  :wink2:?

Groetjes!

xSunflower

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #480 Gepost op: 15 oktober 2018, 18:46:47 »
Hee!
Ik ben 17 jaar oud en woon in de omgeving Groningen. Ik vind het leuk om te zingen, tekenen en Netflix kijken.

x

studysplash

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #481 Gepost op: 16 oktober 2018, 11:20:07 »
hoi allemaal!
Ben jij tussen de 15 en 17 jaar en zou je het leuk vinden om samen met mij en andere GS'ers in een groepsapp te zitten om te praten over van alles en nog wat? stuur me dan gerust een note/PM. Als we een aantal meiden hebben zal ik de groep aanmaken.

Ik ben zelf 16 jaar oud en ik houd van dansen, zingen (meestal erg vals :') ), lezen en muziek luisteren. Persoonlijk houd ik ook wel van een feestje, maar vind andere dingen doen net zo leuk!

hopelijk spreek ik jullie snel x
(even voor de duidelijkheid: dit gaat echt alleen om een groepsapp en niet over afspreken o.i.d. Het maakt dus ook niet uit waar je vandaan komt  :P )

nog meer meiden interesse?
| blogger |

craicalaic

• Bekijk profiel
« Reactie #482 Gepost op: 16 oktober 2018, 11:25:10 »
there are people who are always in love with the sky, no matter the weather. one day you will find someone who’ll love you the same way.

Cookiezzz

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #483 Gepost op: 16 oktober 2018, 21:27:40 »

rose96

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #484 Gepost op: 20 oktober 2018, 12:13:46 »
hallo ik ben een meid van 22 die rond Groningen woont en die al een flinke lange tijd geen leuke vrienden kring heeft en het lijkt me leuk om hierdoor weer een paar vriendinnen maken.
ik ben iemand die het leuk vind om naar de film te gaan, lezen en boogschieten.
het zal leuk zijn als ik met een paar meiden kan Appen met misschien een ontmoeting of als een app groepje van Groningen er als is dan lijkt het me ook leuk om daar bij te komen

Alien

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #485 Gepost op: 24 oktober 2018, 11:39:11 »
Ik ben 18, bijna 19 en ben ook nog opzoek naar leuke contacten. :)
Ik woon in brabant, Tilburg.

duuuuus, is er een leuk groepje?

boekendroom

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #486 Gepost op: 25 oktober 2018, 08:28:15 »
Hoi allemaal!
Ik ben 18 jaar en studeer sinds dit jaar in Utrecht. Ik woon momenteel nog in Brabant.
Mijn hobby's zijn lezen, schrijven en muziek maken. Ik zou het erg leuk vinden om in Utrecht mensen te leren kennen buiten mijn studie om. Ik ben vaak in eerste gesprekken wat verlegen, maar voel je vrij om me een berichtje te sturen! Vind ik alleen maar leuk!

Cutiepie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #487 Gepost op: 26 oktober 2018, 20:54:24 »
Hoi allemaal!
Ik ben 18 jaar en studeer sinds dit jaar in Utrecht. Ik woon momenteel nog in Brabant.
Mijn hobby's zijn lezen, schrijven en muziek maken. Ik zou het erg leuk vinden om in Utrecht mensen te leren kennen buiten mijn studie om. Ik ben vaak in eerste gesprekken wat verlegen, maar voel je vrij om me een berichtje te sturen! Vind ik alleen maar leuk!
Hallo,
Ik woon zelf ook in Brabant. Regio Eindhoven. Mocht iemand het leuk vinden om in contact te komen lijkt me dat leuk.
X
Hey hoi! Ik ben nieuw hier  :blush: Het lijkt me leuk om wat nieuwe mensen te leren kennen. Mijn naam is Ilse en ik ben 17 jaar oud. Dit jaar ben ik begonnen met een studie. Ik kom uit Brabant en ik hou van gezelligheid en een feestje op zijn tijd is helemaal mijn ding.

Liefs
Ik ben 18, bijna 19 en ben ook nog opzoek naar leuke contacten. :)
Ik woon in brabant, Tilburg.

duuuuus, is er een leuk groepje?

Aangezien we allemaal uit dezelfde regio komen, is het misschien leuk om samen een groepsapp te starten? Stuur maar een berichtje bij interesse :) Ik ben trouwens 19 jaar, en studeer sinds dit jaar in Eindhoven!

Asvinia

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #488 Gepost op: 10 november 2018, 20:55:44 »
Hoihoi!

Ik probeer het eens opnieuw! Ik woon zelf in de provincie Groningen en ben eigenlijk benieuwd of er meiden zijn die willen appen en eventueel eens een keertje afspreken mocht dat leuk lijken!

Ben 21, qua hobby's is het vooral paarden, lezen en films kijken momenteel. Iets verder weg is ook geen ramp, altijd gezellig!

Stuur me vooral een note als het je leuk lijkt!

X

Bre-aking

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #489 Gepost op: 24 november 2018, 12:18:51 »
Hoi,

het is een tijdje geleden dat ik op Girlscene zat maar het lijkt mij super leuk om hier paar nieuwe vriendinnen te maken. Ik sta er zeer open voor.  Ik ben zelf 20 jaar en woon in Gelderland. Het liefst loop ik door Amsterdam of Utrecht in plaats van Gelderland.  8)
In mijn vrije tijd rij ik paard of ik spreek af met vriendinnen. Ik hou ook erg van mode en ik vind daarom shoppen ook erg leuk. Verder vind ik lezen en schrijven erg leuk om te doen. Afstand maakt mij niet zo veel uit. Note me gerust. :)
 It's up to you to find beauty in the ugliest days.

avocado

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #490 Gepost op: 27 november 2018, 11:15:33 »
Haarlem, 22 jaar! Vind veel dingen leuk om te doen! :)

rose96

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #491 Gepost op: 02 december 2018, 14:13:20 »
ik ben op zoek naar jongvolwassen in en rond Groningen om een groeps app te beginnen.
ik was van plan een aparte post te maken met meer informatie en de werking.
de bedoeling van deze groep is om mensen te te leren kennen en vrienden te maken dus deze groep i gemixt met verschillende mensen  van verschillende websites

BWDG54

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #492 Gepost op: 10 januari 2019, 22:10:20 »
Is er ergens nog een toffe app voor meiden van rond de 20? Omgeving maakt niet uit. Ben in eerste instantie gewoon opzoek naar gezellige contacten. Note mag ook!

DustBunny

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #493 Gepost op: 10 januari 2019, 23:10:38 »
Afgelopen jaar ben ik verhuisd en eigenlijk al mijn vrienden kwijtgeraakt. Elke dag op mijn mobiel kijken en geen berichten zien doet me toch wel iets. Zelf ben ik heel introvert en vrienden maken is best moeilijk op mijn leeftijd. Ik ben 22 en woon in Utrecht.
Een groepsapp is ook leuk 😊

Geeninspiratie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #494 Gepost op: 17 januari 2019, 14:44:39 »
Oké ik doe gewoon een poging: zijn er hier ook meiden van rond de 25? Ik woon in de omgeving van Rotterdam-Delft.
Ik ben zelf 26. Ik hoor wel of ik niet te bejaard ben😅

Bambam

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #495 Gepost op: 17 januari 2019, 14:52:13 »
Iemand uit de omgeving Deventer(/Apeldoorn)?

Binnenkort ga ik waarschijnlijk verhuizen ri omgeving Deventer, aangezien mijn vriend daar woont. Echter kom ik zelf uit de omgeving Arnhem/Doetinchem. Nee dit is niet super ver, maar het zou me leuk en handig lijken om een vriendin of wat vriendinnen rondom Deventer te hebben waarmee je lastminute ook nog dingen mee kan doen.

Leeftijd maakt mij eigenlijk niet echt uit.

BWDG54

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #496 Gepost op: 17 januari 2019, 19:29:26 »
Iemand uit de omgeving Deventer(/Apeldoorn)?

Binnenkort ga ik waarschijnlijk verhuizen ri omgeving Deventer, aangezien mijn vriend daar woont. Echter kom ik zelf uit de omgeving Arnhem/Doetinchem. Nee dit is niet super ver, maar het zou me leuk en handig lijken om een vriendin of wat vriendinnen rondom Deventer te hebben waarmee je lastminute ook nog dingen mee kan doen.

Leeftijd maakt mij eigenlijk niet echt uit.
Haha jammer, bij mij is dit dus precies andersom. Maar je mag me altijd een note sturen

Bambam

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #497 Gepost op: 18 januari 2019, 12:06:07 »
Haha jammer, bij mij is dit dus precies andersom. Maar je mag me altijd een note sturen

Jouw profiel staat afgeschermd  :wink2: Maar jij gaat juist van Deventer ri Arnhem dan?

HummingBirdx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #498 Gepost op: 20 januari 2019, 20:59:55 »
Ook ik doe nog een poging: ik ben 20 jaar en kom uit de omgeving Beverwijk. Ik merk toch dat ik best veel thuis zit en daar wil ik eigenlijk verandering in gaan brengen. Helaas is mijn eigen vriendengroep niet zo heel erg ondernemend, vandaar dat ik het hier probeer. Eerst zou ik wel iemand goed willen leren kennen via Whatsapp of iets dergelijks, erg snel afspreken met vreemden doe ik namelijk niet, dus verwacht geen meeting binnen een maand. Mijn hobby's zijn: fotograferen, dansen, tekenen, lezen, longboarden, en series/films kijken.

Stuur me gerust een note!
Daarnaast lijkt het mij ook wel leuk als er iets van een app groepjes is waar ik bij kan. Omgeving maakt mij in principe niet heel veel uit.