Auteur Topic: Vriendentopic (voor mensen die niet 's avonds uit willen gaan)  (gelezen 61905 keer)

lisanne_xx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #450 Gepost op: 21 augustus 2018, 14:28:02 »
Hoi!
Een tijd terug heb ik hier ook al gereageerd, maar ik hoop toch wat vrienden te maken hier!
Woon zelf in Groningen, heel vlakbij de grens met Drenthe, maar als je liever gewoon wat appt is dat ook altijd goed natuurlijk!

Note me gerust :D

Ik woon niet in de buurt! maar ik heb je wel een vriendschapverzoek gestuurd!

Lumia

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #451 Gepost op: 26 augustus 2018, 20:18:33 »
Hoi!

Ik ben 18 jaar en kom uit Amersfoort! Is er nog plek in een Utrecht/Amersfoort groep?
Stuur me een berichtje! :)

Ik ben ook op zoek naar een Amersfoort/Utrecht groepje, ben 21 jaar :)
Years go by and time just seems to fly, but the memories remain

N a i r o b i

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #452 Gepost op: 27 augustus 2018, 13:59:28 »
Ik zoek een groepje voor 20+ (ben zelf 22). Ik woon omgeving Rotterdam maar maakt me niet heel veel uit of de rest daar ook vandaan komt. :)

Lijkt mij leuk! Ik ben 21, woon op kamers in Den Haag maar ga stage lopen in Rotterdam
He held me in his arms, and he told me to be strong. | quid    pro    quo

always

• Bekijk profiel
« Reactie #453 Gepost op: 27 augustus 2018, 15:11:29 »

Hoi!
Zijn hier mensen die het eventueel leuk vinden te praten en eventueel ooit eens af te spreken? Ik woon zelf in Groningen en ben 21 jaar oud. :D

Heyy! Ik woon ook in Groningen. Het lijkt me leuk om met je te kennismaken. Ik ben zelf 22 jaar oud. Wil je overgaan op whatsapp? Of heb je liever eerst dat we noten op girlscene? Groetjes.

Ik woon ook in Groningen (en ben 21), dus als je het gezellig lijkt note mij maar! Dan stuur ik evt. wel mijn nummer.

Aangezien we allemaal in Groningen (weet niet of jullie Groningen stad of provincie bedoelen) wonen, en we allemaal wel dezelfde leeftijd hebben, lijkt het jullie leuk om een groepsapp te starten? (woon zelf niet in Groningen maar wel net over de grens in friesland ;) )

Stupefy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #454 Gepost op: 27 augustus 2018, 18:09:02 »

Aangezien we allemaal in Groningen (weet niet of jullie Groningen stad of provincie bedoelen) wonen, en we allemaal wel dezelfde leeftijd hebben, lijkt het jullie leuk om een groepsapp te starten? (woon zelf niet in Groningen maar wel net over de grens in friesland ;) )

Ik woon net 3 maanden in Groningen en ben 22 jaar. Lijkt me ook leuk om wat mensen te leren kennen hier!

Ik woon trouwens net buiten Groningen stad.

mahollandia

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #455 Gepost op: 27 augustus 2018, 19:23:43 »
Super leuk, dit topic! Ik ben nieuw hier op Girlscene en het lijkt mij gezellig om ''nieuwe'' meiden te ontmoeten. Mijn naam is Yasmina, ik ben 20 en kom uit Leeuwarden (Friesland). Meer uit Friesland?  B)

Littlesparks

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #456 Gepost op: 29 augustus 2018, 01:24:18 »
Hoi hoi..

Graag zou ik via deze weg wat nieuwe mensen willen leren kennen om mee te appen en eventueel af te spreken. Mijn vriendenkring is niet zo heel groot, ik sta open voor nieuwe vriendschappen :) Ik ben 22 jaar, studerend en woon samen met mijn vriend en 2 katten in Gelderland. Interesses zijn oa series/films/boeken, yoga, muziek, creatief bezig zijn, lekker eten, koken, gezelligheid, een drankje doen.

Voel je vrij om me een berichtje te sturen! :)
Enjoy the little things in life.

nooo

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #457 Gepost op: 29 augustus 2018, 19:57:08 »
Hoi hoi..

Graag zou ik via deze weg wat nieuwe mensen willen leren kennen om mee te appen en eventueel af te spreken. Mijn vriendenkring is niet zo heel groot, ik sta open voor nieuwe vriendschappen :) Ik ben 22 jaar, studerend en woon samen met mijn vriend en 2 katten in Gelderland. Interesses zijn oa series/films/boeken, yoga, muziek, creatief bezig zijn, lekker eten, koken, gezelligheid, een drankje doen.

Ik heb je een berichtje gestuurd!

xFemke

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #458 Gepost op: 30 augustus 2018, 13:29:07 »
Ik ben ook op zoek naar een Amersfoort/Utrecht groepje, ben 21 jaar :)

Leuk! Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd!

Odonogorgeous

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #459 Gepost op: 01 september 2018, 19:08:45 »
.verwijderd.

vertonghen

• Bekijk profiel
« Reactie #460 Gepost op: 03 september 2018, 12:33:48 »
Hoi, zijn er nog meiden uit de omgeving Amsterdam/Almere? Ik ben zelf 23 jaar en bijna afgestudeerd. Ik hou van sporten, uiteten gaan, bios en drankjes doen. Feel free om me te noten :)

Fabienne

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #461 Gepost op: 03 september 2018, 18:12:17 »
Hoi hoiii, zijn er mensen uit de omgeving Den Haag / Rotterdam / Delft / Leiden? Ik ben 19 jaar en dit jaar begonnen met studeren. Don't hesitate to note :)

always

• Bekijk profiel
« Reactie #462 Gepost op: 09 september 2018, 11:53:28 »
Ik woon net 3 maanden in Groningen en ben 22 jaar. Lijkt me ook leuk om wat mensen te leren kennen hier!

Ik woon trouwens net buiten Groningen stad.

Ik heb je een note gestuurd!  En ook naar Jenkins en Karbonkel. (Asvinia en ik hebben al contact)

xx.HEAVEN

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #463 Gepost op: 09 september 2018, 23:53:40 »
Hiii! Ik ben 19 en woon sinds kort in Amsterdam. Ken naast de mensen van mn studie bijna niemand hier haha. Iemand die het leuk vindt om een keer iets te doen?
You never kissed that girl, I wasn't scared of heights. Your parents didn't fight, I wasn't so far away. We both got enough sleep. We never screamed "I hate you" at each other at your older sister's house. We never forgot we loved each other.

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #464 Gepost op: 09 september 2018, 23:54:43 »
Hoi hoi..

Waar in Gelderland woon je ongeveer?

serenavanderwoodsen

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #465 Gepost op: 10 september 2018, 19:05:59 »
Ik heb je een note gestuurd!  En ook naar Jenkins en Karbonkel. (Asvinia en ik hebben al contact)

Ik woon ook in Groningen! Het lijkt me leuk om in een groepsapp te komen (als die er is haha)
If you have good thoughts they will shine out of your face like sunbeams and you will always look lovely - Roald Dahl

always

• Bekijk profiel
« Reactie #466 Gepost op: 10 september 2018, 19:41:19 »
Ik woon ook in Groningen! Het lijkt me leuk om in een groepsapp te komen (als die er is haha)

Ik heb je een note gestuurd!

NocturnalMe

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #467 Gepost op: 10 september 2018, 21:08:24 »
Hoihoi!

Zijn er hier mensen die het leuk vinden om een appgroep te starten en eventueel af te spreken? Ik heb heb niet zo'n grote vriendenkring, en dit mis ik soms wel. Ik woon in de buurt van Hengelo/Delden/Diepenheim in Overijssel, en ga in Zwolle naar school. Als er hier mensen zijn die dit leuk lijken, mag je me een PB sturen! In mijn vrije tijd teken en schilder ik, fotografeer ik, en kijk ik veel films. Ik vind het erg leuk om creatief bezig te zijn met van alles. En, ik ben 18 jaar. :bounce:
« Laatst bewerkt op: 05 februari 2019, 08:06:23 door NocturnalMe »
- I'm not strange, weird, off, nor crazy, my reality is just different from yours.

Appelboom

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #468 Gepost op: 11 september 2018, 11:21:57 »
Hooooi!

Dit vind ik nou echt een cool topic; mij viel het ook al op dat de meeste topics toch eindigen p[ feestjes of in het uitgaansleven. Ik ben sinds kort verhuisd naar Eindhoven nadat ik klaar was met mijn studie in Nijmegen. Ondanks dat ik uit deze regio kom, vind ik het wel heel erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ik heb een passie voor reizen, lezen, muziek, lekker eten en quality time met vrienden en familie. Dus als er nog iemand uit Eindhoven of omstreken komt :)?
Even the sun sets in paradise.

N° Julia

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #469 Gepost op: 12 september 2018, 22:11:01 »
Hey! Ik woon in de omgeving van Leiden en ben 18 jaar.
Ik hou van shoppen, interieur, fashion, make-up, hardlopen, modellenwerk..
Groetjes!
Garrixer.

Julia

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #470 Gepost op: 23 september 2018, 20:48:32 »
Hoi! Ik weet niet of dit topic nog heel actief is, maar het lijkt mij heel leuk om met nieuwe mensen in contact te komen! Ik ben bijna 18, woon in Brabant (buurt van Den Bosch) en ik houd van muziek, creatief bezig zijn, reizen, shoppen en lezen. Je mag me altijd een berichtje sturen :bounce:

th.rao

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #471 Gepost op: 24 september 2018, 02:53:43 »
Hey dames, ik woon zelf in omgeving Leiden en ben 20 jaar, stuur gerust een berichtje!
Een groepsgesprek voor meiden die in de omgeving wonen zou mij ook leuk lijken! x

Ilse.

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #472 Gepost op: 24 september 2018, 17:07:13 »
Hey hoi! Ik ben nieuw hier  :blush: Het lijkt me leuk om wat nieuwe mensen te leren kennen. Mijn naam is Ilse en ik ben 17 jaar oud. Dit jaar ben ik begonnen met een studie. Ik kom uit Brabant en ik hou van gezelligheid en een feestje op zijn tijd is helemaal mijn ding.

Liefs

marlie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #473 Gepost op: 28 september 2018, 18:36:02 »
Hallo,
Ik woon zelf ook in Brabant. Regio Eindhoven. Mocht iemand het leuk vinden om in contact te komen lijkt me dat leuk.
X

Naompjuh

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #474 Gepost op: 03 oktober 2018, 20:49:04 »
Haaaaaii lieve mensen! Ik zit alweer twee jaar in een girlscene groepsapp, we zijn een vriendengroep waarbij je alles in app kan gooien! We hebben echter elkaar nog nooit ontmoet maar snapchatten wel met elkaar. We wonen wel allemaal van elkaar, sommige wonen in Zuid-Holland de ander in Utrecht of in Vlaanderen. Lijk het je leuk om bij ons toe te voegen? Stuur me een priveberichtje dan zorg ik ervoor dat je in de groep terecht komt. Liefs van de groep!!