Auteur Topic: Vriendentopic (voor mensen die niet 's avonds uit willen gaan)  (gelezen 62307 keer)

Chatoyant

• Bekijk profiel
« Reactie #425 Gepost op: 14 mei 2018, 11:06:23 »
Hi :) Had je dit groepje nog gemaakt? Lijkt me gezellig om een keertje bij jullie aan te sluiten.

Of als er hier nog andere +20 meisjes zijn in Amsterdam die een keertje koffie willen drinken, samen sporten ofzo. Let me know!

Hey! Ik ben 24 en woon in Amsterdam :) Je kunt me altijd een berichtje sturen!
Love your life!

Justme

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #426 Gepost op: 19 mei 2018, 18:36:13 »
Hallooo,

Is hier ook een groepje in de buurt van Rotterdam met de leeftijd 20+, ik zou me daar graarg voor willen opgeven :)

Justme

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #427 Gepost op: 22 mei 2018, 19:58:23 »
Heeey,

Me again haha, ik zat er aan te denken voor de mensen die dat willen wil ik best een groep op whatsapp aanmaken gewoon voor gezellig kletsen en ja over van alles en nog wat, ik woon zelf in de omgeving Rotterdam en ik ben 22 jaar. Mijn hobby’s zijn met vrienden zijn, netflixen, terrasje pakken zulk soort dingen. Als je der interesse in hebt stuur dan even een privé note :)

Asvinia

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #428 Gepost op: 28 mei 2018, 16:08:43 »
Hoi!
Zijn hier mensen die het eventueel leuk vinden te praten en eventueel ooit eens af te spreken? Ik woon zelf in Groningen en ben 21 jaar oud. :D

Britt722

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #429 Gepost op: 04 juni 2018, 19:56:17 »
Zijn hier nog mensen uit omgeving Breda? of een leuk groeps whatsappje uit Brabant? :)

Ik zelf kom uit Breda, 21 jaar en vorig jaar mijn diploma dierverzorger in ontvangst genomen. Helaas weinig vriendinnen, en degene die ik heb willen niet echt wat doen....
Ik vind het vooral leuk om dagjes weg te gaan en bordspellen te spelen.

Mocht je met mij in contact willen komen stuur maar een berichtje :)
Of als je een leuke whatsapp groep hebt

heyhey! ik kom uit Roosendaal, redelijk vlakbij Breda (reizen vind ik niet erg). Is er al een groepsappje? anders meld ik me :)

Britt722

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #430 Gepost op: 04 juni 2018, 19:59:11 »
Zijn er nog mensen in de omgeving Tilburg? Of gewoon noord-brabant. Amsterdam mag ook, daar kom ik ook geregeld! Zou leuk zijn gewoon te appen (in een groep of privé).

Hey! is er al een groepsappje rond deze omgeving? Ik zou er anders wel graag in willen, ik woon ook in Noord Brabant. Of privé lijkt me ook super leuk! :)

Cookiezzz

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #431 Gepost op: 10 juni 2018, 13:59:51 »
Hoii! Zijn er toevallig mensen uit de omgeving Enkhuizen / Hoorn? Ik ben zelf 16 jaar en over 2 weekjes word ik 17 :)

Jenkins

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #432 Gepost op: 11 juni 2018, 22:19:54 »
Hoi!
Zijn hier mensen die het eventueel leuk vinden te praten en eventueel ooit eens af te spreken? Ik woon zelf in Groningen en ben 21 jaar oud. :D

Heyy! Ik woon ook in Groningen. Het lijkt me leuk om met je te kennismaken. Ik ben zelf 22 jaar oud. Wil je overgaan op whatsapp? Of heb je liever eerst dat we noten op girlscene? Groetjes.

BlondAmsterdam

• Bekijk profiel
« Reactie #433 Gepost op: 17 juni 2018, 13:55:21 »
Zijn er misschien geïnteresseerden rond de 20 jaar?
In eerste instantie voor appen/noten en wie weet in een later stadium afspreken.
Ik ben zelf 20, studeer Psychologie en interesses/hobby's zijn bijvoorbeeld lezen en reizen.

Bij interesse het liefst noten (aangezien ik niet heel actief op girlscene ben)

Karbonkel

• Bekijk profiel
« Reactie #434 Gepost op: 17 juni 2018, 17:40:22 »
Heyy! Ik woon ook in Groningen. Het lijkt me leuk om met je te kennismaken. Ik ben zelf 22 jaar oud. Wil je overgaan op whatsapp? Of heb je liever eerst dat we noten op girlscene? Groetjes.
Ik woon ook in Groningen (en ben 21), dus als je het gezellig lijkt note mij maar! Dan stuur ik evt. wel mijn nummer.

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #435 Gepost op: 19 juni 2018, 17:06:55 »
Hoi meiden,

Ik hoop op deze manier een nieuwe vriendin of wat nieuwe vriendinnen te maken of in ieder geval om met iemand wat te kunnen appen door de dag heen en misschien afspreken als het er van komt. Het lijkt me leuk om een whatsappgroep te hebben met de leeftijd rond de 20 jaar (ik ben zelf 23). Wat info over mij; ik volg een opleiding mediavormgever, ik ben dus aardig creatief en vind het bijvoorbeeld leuk om een bullet journal bij te houden. Wat interesses zijn tekenen, fotografie, wandelen door het bos of op het strand, naar de bios gaan... verdere info vertel ik wel als we aan de praat komen  :P
 Als het je leuk lijkt kun je me noten <3
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"

SelenaxxGomez

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #436 Gepost op: 19 juni 2018, 17:34:19 »
Hoii, iemand uit omgeving Haarlem/Amsterdam? Heb zelf geen vriendinnen :fieuw: Ben 16 jaar oud! Pm als het je leuk lijkt
~

BWDG54

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #437 Gepost op: 21 juni 2018, 20:22:33 »
Hoi! Het lijkt mij ook wel leuk om wat contacten op te doen! Dus als er ergens een leuk groepje is, meld ik me! 🙋

Nathalie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #438 Gepost op: 23 juni 2018, 17:33:21 »
Hoi! Zijn er hier groepen voor omgeving Utrecht Of Arnhem? Ik woon er net tussenin! Ik ben 21 maar wat ouder of jonger vind ik prima.  Mijn interesses liggen heel breed dus het maakt mij niet zo uit  als het whatsapp groepje al een bepaald ''thema'' heeft! Mocht er nog geen groep zijn maar wel animo, wil die ook gerust maken.

Goku

• Bekijk profiel
« Reactie #439 Gepost op: 09 juli 2018, 21:27:28 »
Hoiii! Ik ben laatst naar Amsterdam verhuisd en wil ook meer mensen leren kennen :)

In mijn vrije tijd ga ik graag drankjes doen, ergens chillen (strand/park), doe ik yoga of hou ik me bezig met creatieve dingen zoals tekenen, ontwerpen, fotograferen of schrijven! Ik ben 24 jaar en zoek wel een beetje mensen die 22-23-24 of ouder zijn maar als je gewoon chill bent en je bent wat jonger maakt dat me ook niet per se uit :)

Lana

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #440 Gepost op: 10 juli 2018, 00:36:33 »
Hoi meiden,

Ik hoop op deze manier een nieuwe vriendin of wat nieuwe vriendinnen te maken of in ieder geval om met iemand wat te kunnen appen door de dag heen en misschien afspreken als het er van komt. Het lijkt me leuk om een whatsappgroep te hebben met de leeftijd rond de 20 jaar (ik ben zelf 23). Wat info over mij; ik volg een opleiding mediavormgever, ik ben dus aardig creatief en vind het bijvoorbeeld leuk om een bullet journal bij te houden. Wat interesses zijn tekenen, fotografie, wandelen door het bos of op het strand, naar de bios gaan... verdere info vertel ik wel als we aan de praat komen  :P
 Als het je leuk lijkt kun je me noten <3

Leuke opleiding, zat zelf ook aan te denken iets in die richting te doen. Ben zelf 21 en hou van fotografie, mode, kunst, lezen etc... Lijkt me leuk om te appen.

N a i r o b i

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #441 Gepost op: 17 juli 2018, 19:22:04 »
Hoi! Ik ben 21 jaar en ik zit in het derde jaar (per september dan) van de opleiding rechten op HBO, in september begin ik aan mijn stage. Ik hou van gezelligheid en gaan lunchen/ uit eten gaan/ wat drinken in de stad. Ik heb verder geen bijzondere hobby's maar ik hou van series kijken (Suits, White Collar, Jane the virgin..) Lijkt het je gezellig om te praten, send me a note :)
He held me in his arms, and he told me to be strong. | quid    pro    quo

nooo

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #442 Gepost op: 22 juli 2018, 21:40:56 »
Hoi! Ik ben 21 jaar en ik zit in het derde jaar (per september dan) van de opleiding rechten op HBO, in september begin ik aan mijn stage. Ik hou van gezelligheid en gaan lunchen/ uit eten gaan/ wat drinken in de stad. Ik heb verder geen bijzondere hobby's maar ik hou van series kijken (Suits, White Collar, Jane the virgin..) Lijkt het je gezellig om te praten, send me a note :)

Hee, ik had je al een vriendschapsverzoek gestuurd, maar ik kan je geen berichtje sturen    :fieuw:

Wendy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #443 Gepost op: 26 juli 2018, 10:24:03 »
Hoi meiden,

Via hier hoop ik wat nieuwe mensen te leren kennen :)
Ik ben 19 jaar, start in september met de opleiding rechten en mijn hobby’s zijn series/films kijken, naar de bios gaan en gezellig iets gaan eten.
Lijkt het je leuk om mij te leren kennen, stuur me een berichtje :)

xLolalunaa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #444 Gepost op: 26 juli 2018, 14:04:32 »
Ik ben bijna 16 2 weken zijn hier mensen leeftijd maakt me niets uit noten mag altijd dus als er mensen zich geroepen voelen

splendidsuns

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #445 Gepost op: 30 juli 2018, 09:31:11 »
Ik zoek een groepje voor 20+ (ben zelf 22). Ik woon omgeving Rotterdam maar maakt me niet heel veel uit of de rest daar ook vandaan komt. :)
INSTAGRAM > books, art, photography

xFemke

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #446 Gepost op: 15 augustus 2018, 12:11:31 »
Hoi!

Ik ben 18 jaar en kom uit Amersfoort! Is er nog plek in een Utrecht/Amersfoort groep?
Stuur me een berichtje! :)

annemelinde

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #447 Gepost op: 15 augustus 2018, 14:24:51 »
Ah! Ik was zo enthousiast totdat ik zag dat dit topic echt al twee jaar oud is!! Ik hoop dat er nog wat groepen actief zijn.

Ik ben 18 jaar en ik woon in Den Haag! Ik studeer Media, Informatie & Communicatie in Amsterdam, dus woon je in Amsterdam óf Den Haag: hit me up!

xLolalunaa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #448 Gepost op: 15 augustus 2018, 18:18:00 »
Zijn hier mensen rond 16 jaar die willen appen?

Asvinia

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #449 Gepost op: 18 augustus 2018, 10:20:39 »
Hoi!
Een tijd terug heb ik hier ook al gereageerd, maar ik hoop toch wat vrienden te maken hier!
Woon zelf in Groningen, heel vlakbij de grens met Drenthe, maar als je liever gewoon wat appt is dat ook altijd goed natuurlijk!

Note me gerust :D