Auteur Topic: Vriendentopic (voor mensen die niet 's avonds uit willen gaan)  (gelezen 61511 keer)

Ordinary.

• Bekijk profiel
« Reactie #400 Gepost op: 17 december 2017, 12:56:33 »
Is er toevallig een groepsapp voor meiden rond de 20 jaar? als er geen is lijkt het mij namelijk wel leuk om er anders een te maken. dan ook niet regiogebonden :)

Als een 18-jarige erbij mag? ;) Dan join ik wel :)
"I want to be the reason you look down at your phone and smile. Then walk into a pole."

Carousel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #401 Gepost op: 17 december 2017, 13:45:51 »
^ ik wil ook wel, ben 21, maar ligt er een beetje aan waar iedereen woont

Scars

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #402 Gepost op: 19 december 2017, 19:57:48 »
Is er al een groepje voor 20+ omgeving Amsterdam/Utrecht/Almere?

Cindy!

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #403 Gepost op: 28 december 2017, 14:00:24 »
Is er ook een groep van omgeving Leeuwarden? Ik ben 21 :blush:

Quelqu'un

• Bekijk profiel
« Reactie #404 Gepost op: 28 december 2017, 17:32:28 »
hoihoi,

is er een groepsapp (of een geïnteresseerde) voor meiden van rond de 18 jaar? Atm nog wonende in Noord Brabant, maar na de zomer in Arnhem te vinden!
Ik hockey, Netflix, hou van (soft) rock en reggae en allerlei andere dingen om te doen. Ik ga graag uit maar een avondje thuis is ook prima ;)

Heey! Ik ben 17, mijn ouders wonen in Arnhem en Eindhoven, zelf zit ik doordeweeks op kamers in Rotterdam (studeer geneeskunde). Ik vind het altijd moeilijk om mezelf te omschrijven haha, ik ben best wel een enthousiast persoon, schrijf de laatste tijd best veel gedichten, verder niet zoveel bijzonderheden. Lijkt je leuk?  :blush:

NocturnalMe

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #405 Gepost op: 30 december 2017, 17:46:09 »
Heey, ik wil een groepsapp maken voor meiden tussen de 15 en 24, uit provincie Overijssel. Lijkt je het leuk om in deze groep te zitten? Stuur mij dan een privenote met je naam, leeftijd en mobielenummer. Misschien tot gauw! xx
- I'm not strange, weird, off, nor crazy, my reality is just different from yours.

Skydancer

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #406 Gepost op: 30 december 2017, 21:26:47 »
Heey, ik wil een groepsapp maken voor meiden tussen de 15 en 24, uit provincie Overijssel. Lijkt je het leuk om in deze groep te zitten? Stuur mij dan een privenote met je naam, leeftijd en mobielenummer. Misschien tot gauw! xx

Mochten er meer mensen zijn met interesse zou ik er ook zeker bij willen! Ik woon nog niet lang in Overijssel dus voel mij nog vrij eenzaam :')
IG: Aboutthatsaskia.
"I am forever more than just surviving. This is my life and this life is my diamond." - STYG

VeerleM

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #407 Gepost op: 01 januari 2018, 22:55:34 »
Zijn er nog mensen in de omgeving Tilburg? Of gewoon noord-brabant. Amsterdam mag ook, daar kom ik ook geregeld! Zou leuk zijn gewoon te appen (in een groep of privé).

Demi

• Always a lesson, never a failure.
    • Bekijk profiel
« Reactie #408 Gepost op: 02 januari 2018, 00:32:06 »
Zijn er nog mensen in de omgeving Tilburg? Of gewoon noord-brabant. Amsterdam mag ook, daar kom ik ook geregeld! Zou leuk zijn gewoon te appen (in een groep of privé).
Ik kom uit Tilburg! Ik meld mij!

Kralica

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #409 Gepost op: 08 januari 2018, 16:31:46 »

Is er al een groepje voor 20+ omgeving Amsterdam/Utrecht/Almere?

Ik kan er wel een aanmaken aangezien we nu met 3 zijn?

Gross

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #410 Gepost op: 08 januari 2018, 17:12:24 »
Ik kom uit Tilburg! Ik meld mij!

Ik ook!

Joana

• Bekijk profiel
« Reactie #411 Gepost op: 08 januari 2018, 17:27:12 »
@ordinary @carousel  als er nog interesse is kunnen jullie mij dan een note sturen?

Anoekg

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #412 Gepost op: 08 januari 2018, 20:24:18 »
Zijn hier nog mensen uit omgeving Breda? of een leuk groeps whatsappje uit Brabant? :)

Ik zelf kom uit Breda, 21 jaar en vorig jaar mijn diploma dierverzorger in ontvangst genomen. Helaas weinig vriendinnen, en degene die ik heb willen niet echt wat doen....
Ik vind het vooral leuk om dagjes weg te gaan en bordspellen te spelen.

Mocht je met mij in contact willen komen stuur maar een berichtje :)
Of als je een leuke whatsapp groep hebt
« Laatst bewerkt op: 08 januari 2018, 21:46:14 door Anoekg »

SunGirl

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #413 Gepost op: 08 januari 2018, 20:52:25 »
Hoi ik ben 18, volgende week 19  :bounce: , en ik woon in Arnhem!

Ben pas naar de andere kant van Nederland verhuisd voor mijns studie en zoek gezellige vriendinnen!

NocturnalMe

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #414 Gepost op: 29 januari 2018, 17:50:29 »
Heey girls!

Zijn er hier meiden die in een groep willen met meiden die van alternatieve/metal/rock muziek houden? Ik wil er graag eentje starten! Als je het leuk lijkt, mag je mij een note sturen met je mobielenummer. Het is wel handig als je er even bij zet dat het voor deze groep is, want ik ben op het moment ook een Overijssel-groep aan het maken.
NocturalMe xx
- I'm not strange, weird, off, nor crazy, my reality is just different from yours.

roos099

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #415 Gepost op: 03 februari 2018, 20:29:28 »
Heehee,
Mijn vrienden houden helemaal niet van uitgaan en ikzelf ben er gek op. Ik vroeg me af of er meiden uit de omgeving Alkmaar/castricum zijn die uit willen gaan? Zelf ben ik 18 jaar:)
Let me know😄

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #416 Gepost op: 04 februari 2018, 17:42:17 »
Is dat niet erg breed? Ik vraag me af of 20+ers er op zitten te wachten op 15/16 jarige en andersom :')

Just a little girl

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #417 Gepost op: 04 februari 2018, 20:55:12 »

Is er ook een groep met mensen uit Drenthe, of zijn er mensen die hierin willen zodat ik er een kan aanmaken?

X

VeerleM

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #418 Gepost op: 08 februari 2018, 22:55:59 »
Er zijn volgens mij wel genoeg mensen die een groepje brabant kunnen maken. Iemand die zich geroepen voelt? :)

aphrodite

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #419 Gepost op: 10 februari 2018, 21:55:00 »
Is er ook een groep met mensen uit Drenthe, of zijn er mensen die hierin willen zodat ik er een kan aanmaken?

X

Ik woon in Drenthe! Ik heb alleen een poos niet meer op deze site gezeten. Ben nu namelijk wel opzoek naar wat leuke meiden waar ik af en toe gezellig mee kan babbelen over van alles en nog wat.
Ik heb namelijk maar een vriendin en die woont vlakbij Amsterdam, dus niet in de buurt.
❝she needed a hero, so that's what she became.❞

Vaya

• **
  • Stars can't shine without darkness.
    • Bekijk profiel
« Reactie #420 Gepost op: 10 februari 2018, 22:23:45 »
Mochten er meer mensen zijn met interesse zou ik er ook zeker bij willen! Ik woon nog niet lang in Overijssel dus voel mij nog vrij eenzaam :')

Heb ook wel interesse, ligt een beetje aan de gemiddelde leeftijd trouwens. Ik ben zelf 22
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain.

Asvinia

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #421 Gepost op: 19 april 2018, 21:03:12 »
Hoihoi!

Zijn hier meiden uit Groningen/Drenthe die willen noten/appen? Met dit mooie weer heb ik wel een beetje behoefte aan mensen waar ik eventueel in Groningen oid een terrasje kan pakken of iets in die richting :D

Ben zelf 21, woon op de grens van Drenthe en Groningen en ga in Groningen naar school :D

Note gerust, ik bijt zelden! :)

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #422 Gepost op: 23 april 2018, 11:03:54 »
Is er een groepje omgeving Rotterdam? Ik zit wel in een groep om uit te gaan maar ik zou ook graag met iemand of met meerdere overdag in de zomer leuke dingen doen zoals het park etc. Ik ben 22!
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

PINKMAN

• Bekijk profiel
« Reactie #423 Gepost op: 30 april 2018, 13:18:21 »
Ik vroeg me af of er misschien meiden zijn van 18+ (ik ben zelf 20) die willen appen en in de toekomst misschien afspreken. Locatie maakt me niet zoveel uit, als we ooit besluiten om af te spreken, spreek ik toch het liefst in een centrale omgeving af dus als ik dan een stukje moet reizen vind ik dat niet erg.

Ik zou het liefst wel in contact met mensen die een beetje overeenkomende interesses hebben. Zelf hou ik erg van: Harry Potter, anime, K-Pop, lezen (voornamelijk ya fantasy en dystopian), series zoals The 100, The Walking Dead en Brooklyn Nine-Nine. Ook houdt ik van actiefilms en Dc Comics.

Ik ben erg introvert maar ik zou het leuk vinden om met anderen in contact te komen. 1 op 1 of groepsapp.

Je mag me altijd noten :)
I wasn't hurt that badly. My doctor said that all my bleeding is internal, that's where the blood is supposed to be - Jake Peralta

cupcake

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #424 Gepost op: 06 mei 2018, 14:16:24 »
Ik kan er wel een aanmaken aangezien we nu met 3 zijn?

Hi :) Had je dit groepje nog gemaakt? Lijkt me gezellig om een keertje bij jullie aan te sluiten.

Of als er hier nog andere +20 meisjes zijn in Amsterdam die een keertje koffie willen drinken, samen sporten ofzo. Let me know!