Auteur Topic: Vriendentopic (voor mensen die niet 's avonds uit willen gaan)  (gelezen 61974 keer)

partyanimal

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #375 Gepost op: 15 oktober 2017, 19:25:24 »
hey meiden!
Hoe leren jullie nieuwe mensen kennen? Ik bedoel dan niet bijvoorbeeld door werk of door sport, maar door andere activiteiten?

partyanimal

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #376 Gepost op: 16 oktober 2017, 13:40:50 »
hey meiden!
Hoe leren jullie nieuwe mensen kennen? Ik bedoel dan niet bijvoorbeeld door werk of door sport, maar door andere activiteiten?

Cherryblonde

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #377 Gepost op: 21 oktober 2017, 18:38:00 »
Hai!

Ik ben na de zomer naar Enschede verhuisd voor mijn studie en zou graag nieuwe mensen leren kennen hier. :)

Over mij, ik ben 21 jaar, hou van winkelen, leuke dingen doen, lezen, films/series kijken.

Snowflake

• **
  • Let it be. ∞
    • Bekijk profiel
« Reactie #378 Gepost op: 30 oktober 2017, 14:03:36 »
Hey meiden!
Ik ben Evy, 20 jaar en kom uit Breda. Ik houd van fotografie, dieren, muziek en netflix.
En ben opzoek naar wat gezellige contacten in de omgeving Breda/Brabant.

Leuk als je me een note stuurt! (:
“It’s a mix of emotions, but that’s just the way life is.”

nooo

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #379 Gepost op: 30 oktober 2017, 14:30:55 »
Hey,
Ik zoek leuke contacten in de omgeving van Arnhem! Ik hou van dieren, fotografie, netflix, gezelligheid en vast nog veeeeel meer. Als je niet in de buurt woont maar toch contact wilt of wat dan ook mag je mij altijd een note sturen!
 8)

Assenpoes

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #380 Gepost op: 05 november 2017, 21:25:54 »
Is er al een Whatsapp groep voor meiden uit Leiden? Ik hoor t graag! Ik wil er anders ook wel 1tje aanmaken, als daar animo voor is :)

NewRules

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #381 Gepost op: 05 november 2017, 21:36:26 »
x
« Laatst bewerkt op: 02 december 2017, 16:29:50 door NewRules »

Nisekoi

• Bekijk profiel
« Reactie #382 Gepost op: 06 november 2017, 13:40:08 »
Hey meiden!
Ik ben Evy, 20 jaar en kom uit Breda. Ik houd van fotografie, dieren, muziek en netflix.
En ben opzoek naar wat gezellige contacten in de omgeving Breda/Brabant.

Leuk als je me een note stuurt! (:

Hey! ik heb je een vriendenverzoek gestuurd zodat ik je een note kan sturen :)
We hebben best wat gemeenschappelijke hobby's en dingen wat we leuk vinden, dus lijkt me leuk om met je in contact te komen!
TUMBLR  ~  We accept the love we think we deserve.

White Cat

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #383 Gepost op: 07 november 2017, 16:27:08 »
Helloo,

ben je nog op zoek naar een gezellige 20+ groep waar over van alles en nog wat wordt gesproken? Note me dan! :) xx
☮☯☾

NocturnalMe

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #384 Gepost op: 07 november 2017, 21:27:37 »
Hey iedereen! Ik zoek een groepsapp voor mensen tussen ongeveer 15 en 25 jaar. Zelf ben ik 17 :). Als er iemand is die gewoon één op één wil praten, dat vind ik ook helemaal goed! Ik heb niet heel veel sociale contacten, en het lijkt me heel leuk om met iemand of meerdere personen te kunnen appen :). Mijn hobby's zijn muziek luisteren (Metal, Classic Rock, 70's en 80's), tekenen, gitaar spelen en gewoon creatief bezig zijn :P. Ik hoop dat ik snel van iemand wat hoor. Stuur mij maar een note! x
- I'm not strange, weird, off, nor crazy, my reality is just different from yours.

be my self

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #385 Gepost op: 07 november 2017, 23:18:05 »
Hai!

Ik ben na de zomer naar Enschede verhuisd voor mijn studie en zou graag nieuwe mensen leren kennen hier. :)

Over mij, ik ben 21 jaar, hou van winkelen, leuke dingen doen, lezen, films/series kijken.

hey hoii, wat leukk! ik woon zelf in Hengelo en ga volgend schooljaar ook in Enschede studeren. Welke opleiding doe je ? Saxion of UT?

xx

Oreoinpower

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #386 Gepost op: 08 november 2017, 16:35:49 »
Hoi! Ik zoek leuke contacten in Nijmegen en omgeving.
Ik ben 23 jaar, student, en heb graag goede gesprekken onder het genot van koffie of wijn. Ik hou van Netflix en YouTube kijken, creatief bezig zijn, en koken en eten. Het liefste zou ik dit met een goede vriendin doen, echter heb ik alleen maar mannelijke vrienden over doordat ik een studie doe waar vrouwen erg schaars zijn.
Stuur me een note als je denkt dat het klikt! :)
🍩 come for me.

egyptian/dutch girl

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #387 Gepost op: 09 november 2017, 19:17:50 »
Hallooo,

Ik ben 22 jaar. Ik woon in ijmuiden (ligt dichtbij haarlem/ beverwijk /amsterdam )
wie een leuke groepschat heeft ( 20 + ) note me dan!!
zou het super leuk vinden....

liefss

Cath

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #388 Gepost op: 13 november 2017, 23:02:38 »
- verwijder bericht-
« Laatst bewerkt op: 06 december 2017, 19:32:05 door Cath »

Sooshi Cream

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #389 Gepost op: 14 november 2017, 19:41:40 »
Hoi!

Mijn naam is Iris, ik ben 19 jaar en kom uit omgeving Rotterdam. Ik werk 32 uur in de week en hou van naar de stad gaan, netflix, muziek luisteren, makeup, bioscoopje pakken, en gewoon gezellig bij vrienden thuis een drankje doen of een film kijken.

Het liefst iemand uit dezelfde omgeving zodat het met eventueel afspreken wat makkelijker gaat :)

Liefs!

anoukkk

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #390 Gepost op: 19 november 2017, 16:44:49 »
Hey meiden!

Ik ben "op zoek" naar een gezellige meid om leuk mee te mailen of (later) gezellig af te spreken! Sinds ik verhuisd ben naar de omgeving Amsterdam heb ik helaas minder contact met mijn goede vriendinnen...

Het zou leuk zijn als we iets gemeenschappelijks hebben, maar ik ben gelukkig heel makkelijk! maar toch, wat kenmerkt mij:
- ben juf en gek op kinderen
- knutselen
- mezelf naar de sportschool slepen om mijn kilootjes te veel in toom te houden
- koken en lekkere wijn
- reizen
- leeftijd 18-30 zou ik het leukst vinden
- woon in de omgeving Amsterdam (Diemen)

Liefs
Anouk

Angel <3

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #391 Gepost op: 21 november 2017, 10:20:02 »

heei,

Het lijkt me leuk om een groepsappje op te richten, gewoon voor de gezelligheid.
Om over vanalles en nog wat te praten.
Misschien later misschien ook nog even wat te gaan afspreken.
Ik zelf ben 19 als je ook in dat groepsapp wil kan je me noten

xx

verwijderenaub

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #392 Gepost op: 01 december 2017, 16:43:47 »
....
« Laatst bewerkt op: 03 december 2017, 20:23:08 door verwijderenaub »

Cath

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #393 Gepost op: 06 december 2017, 19:34:23 »
Hi meiden,

Ik (18) woon sinds 2 maanden op mezelf in den haag, ik ken  hier helemaal niemand en soms is het een beetje lonely :blush:  dus het lijkt mij leuk een gezellige whatsappgroep te maken met meiden van ongeveer dezelfde leeftijd (17-24) om eens wat af te spreken (en hopelijk vaker natuurlijk haha). Hoeft niet alleen in den haag te zijn hoor, andere plekken in omgeving kunnen ook!

op zoek naar een clubje om leuke dingen mee te doen zoals een keer samen gaan schaatsen, naar het strand, de gekste sinterklaas surprises maken voor elkaar, bowlen of wat voor grappige & leuke activiteiten er ook mogen zijn... :bounce:

interesse?? stuur mij een berichtje xx

een beetje dezelfde interesses zou leuk zijn, maar iets anders kan natuurlijk ook klikken ;) :

- lerende in snowboarden & surfen
- Lekker & gezellig (uit)eten/lunchen/dineren
- iedere week met een hoop moeite mezelf naar de sportschool sleuren
- studerend HBO
- houd van dieren, vroeger paardgereden een keer een bosrit/strandrit maken lijkt me super leuk!

Liza

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #394 Gepost op: 09 december 2017, 12:53:23 »
23+ in Nijmegen?

egyptian/dutch girl

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #395 Gepost op: 15 december 2017, 22:54:26 »
22 + in de omgeving haarlem / amsterdam ?

_FLABBERGASTED

• Bekijk profiel
« Reactie #396 Gepost op: 16 december 2017, 17:26:18 »
Is er al een groepje voor 20+ omgeving Amsterdam/Utrecht/Almere?
Sukke Kok

Blue.Lady

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #397 Gepost op: 16 december 2017, 19:29:14 »
_
« Laatst bewerkt op: 05 januari 2018, 16:50:21 door Blue.Lady »

Ordinary.

• Bekijk profiel
« Reactie #398 Gepost op: 16 december 2017, 19:49:32 »
hoihoi,

is er een groepsapp (of een geïnteresseerde) voor meiden van rond de 18 jaar? Atm nog wonende in Noord Brabant, maar na de zomer in Arnhem te vinden!
Ik hockey, Netflix, hou van (soft) rock en reggae en allerlei andere dingen om te doen. Ik ga graag uit maar een avondje thuis is ook prima ;)
"I want to be the reason you look down at your phone and smile. Then walk into a pole."

Joana

• Bekijk profiel
« Reactie #399 Gepost op: 16 december 2017, 22:47:36 »
Is er toevallig een groepsapp voor meiden rond de 20 jaar? als er geen is lijkt het mij namelijk wel leuk om er anders een te maken. dan ook niet regiogebonden :)