Auteur Topic: Vriendentopic (voor mensen die niet 's avonds uit willen gaan)  (gelezen 53729 keer)

CrystalClear

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 04 november 2015, 21:13:27 »
Ik houd dit topic even in gedachte, al weet ik nog niet zeker of ik ga joinen, want ik vind het stiekem ook wel een beetje eng :') Maar ik woon sinds kort in Noord-Holland op kamers en ik mis wel een beetje contact, vooral in de avond. Heb niets met mijn huisgenoten en 's avonds is het daarom erg stil op mijn kamertje.
Mij lijkt het wel leuk om een keer een kolonisten van Catan avondje te houden (of ander suggesties, als het maar geen monopoly is, sorry) Ik zie nu pas dat dit topic voor op 's middags is gericht, maar daar is mijn schoolrooster op dit moment te vol voor.

naja ik zet dit topic even in mijn bladwijzer.
Ik kon je niet noten, maar heb hetzelfde! Net in N-H komen wonen op kamers en indd heel stil omdat ik weinig mensen hier ken

TheBlackSheep

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 05 november 2015, 12:18:04 »
Leiden (en omgeving)!

Karbonkel

• Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 05 november 2015, 12:48:33 »
Groningen hiero!

Hybrid

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 05 november 2015, 15:02:43 »
n
« Laatst bewerkt op: 13 januari 2018, 10:00:08 door Hybrid »

Concuelle

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 05 november 2015, 16:26:48 »
Haha, ik meld me ook aan voor Groningen!
Handig trouwens dat je dit topic hebt aangemaakt.
Easy come, easy go

Pudu

• Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 05 november 2015, 16:56:51 »
Ik meld me voor Eindhoven!
Ik ga er over één à twee maanden naar verhuizen en ken er nog niemand, dus het zou wel fijn zijn om mensen te leren kennen (:

Ik ben 22 jaar en studeer in Nijmegen. Hoewel ik stappen af en toe wel leuk vind, gaat mijn voorkeur toch wel uit naar spelletjes spelen/filmpjes pakken/terrassen/bankhangen/shoppen etc. (Ik zoek ook een sportmaatje, ook al is daar een apart topic voor, maar toch, haha).
Just because you took longer than others, doesn't mean you failed.
Remember that.

Pencil

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 05 november 2015, 17:14:56 »
Ik heb nu van twee meisjes hun nummer voor een Groningen app gekregen, als er nog een paar nummers bijkomen zal ik hem aanmaken :)

Traveljunkie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 05 november 2015, 19:29:05 »
Leuk idee zeg dit :)

Dankje, vond het ook echt nodig eigenlijk. Ik las hier zo veel posts over alleen voelen en meer vrienden willen enzo, en dat had ik zelf ook. Ben echt niet iemand die alleen maar zit te klagen dat mensen niet naar mij toe komen, en zelf niks onderneemt. Ik ben al bij sportverenigingen geweest, studentenverenigingen en op school met iedereen praatjes aangeknoopt, maar uiteindelijk als er dan dingen samen afgesproken werden, was het altijd maar weer uitgaan, feestjes langsgaan en tot 's avonds laat drinken en dansen. Dat heb ik ook wel eens geprobeerd, maar het is echt niks voor mij. En ik was het een beetje zat dat het steeds geen leuke vriendschappen opleverde of leuke mensen om af en toe eens iets gezelligs mee te doen. Dus vandaar dit topic, en ik ben blij dat er al zo veel mensen enthousiast over zijn :)

Rosie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 05 november 2015, 19:31:09 »
Wat een leuk idee! Ik kom uit Noord-Brabant, maar vind het niet erg om te reizen!

Tournesol🌻

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 05 november 2015, 19:47:58 »
Ik vind het echt een leuk idee. Ik denk alleen niet dat ik het durf haha.

Traveljunkie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 06 november 2015, 09:49:39 »
Hey iedereen, weet niet of het helemaal duidelijk over komt, maar als je bij een groep wil is het echt de bedoeling dat je de organisator van de groep (zie beginpost) even een note stuurt, alleen een berichtje in dit topic sturen werkt niet helemaal namelijk. Heb het ook ff aangepast in de beginpost :)

qwerty

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 06 november 2015, 11:40:19 »
Hoi!

Ik zal al twee mensen voorbij komen voor Noord-Holland. Ik woon zelf in Haarlem, maar ik zou dus wel N-H, of in ieder geval Amsterdam wel willen organiseren?
Ik ben Natasja, 23 jaar, zit in m'n laatste fase van mijn master en het lijkt me ontzettend leuk om nieuwe mensen te ontmoeten!

Traveljunkie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 06 november 2015, 15:24:18 »
Hoi!

Ik zal al twee mensen voorbij komen voor Noord-Holland. Ik woon zelf in Haarlem, maar ik zou dus wel N-H, of in ieder geval Amsterdam wel willen organiseren?
Ik ben Natasja, 23 jaar, zit in m'n laatste fase van mijn master en het lijkt me ontzettend leuk om nieuwe mensen te ontmoeten!

Hey Natasja, wat leuk dat je organisator wilt zijn van een groep. Dan zal ik er een aanmaken voor Noord-Holland. Wat wil je het liefste dat ik doe, Haarlem of Amsterdam? Dan zet ik je in de beginpost :)

Insouciance

• Bekijk profiel
    • Blog
« Reactie #38 Gepost op: 06 november 2015, 16:55:19 »
Ik houd dit topic even in gedachte, al weet ik nog niet zeker of ik ga joinen, want ik vind het stiekem ook wel een beetje eng :') Maar ik woon sinds kort in Noord-Holland op kamers en ik mis wel een beetje contact, vooral in de avond. Heb niets met mijn huisgenoten en 's avonds is het daarom erg stil op mijn kamertje.
Mij lijkt het wel leuk om een keer een kolonisten van Catan avondje te houden (of ander suggesties, als het maar geen monopoly is, sorry) Ik zie nu pas dat dit topic voor op 's middags is gericht, maar daar is mijn schoolrooster op dit moment te vol voor.

Oh, jaaa, Kolonisten! Ik woon in Amsterdam, als dat toevallig in de buurt is, sta ik er sowieso voor open!

BLOG   | |     INSTAGRAM   | |   Je mag me ook Sous noemen!

Turtletimes

• Gast
« Reactie #39 Gepost op: 06 november 2015, 17:00:32 »

Ah man, dit lijkt mij zo gezellig en leuk, mijn vriend haat spelletje :') Maar NH is redelijk ver weg helaas.

Turtletimes

• Gast
« Reactie #40 Gepost op: 06 november 2015, 17:01:25 »

Heb ik ook ja :')

Laa-Laa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 06 november 2015, 17:18:33 »

Dit ja  :fieuw:
Oh en Traveljunkie, studeer jij psychologie aan de universiteit of aan de hogeschool? Want ik wil na het vwo ook graag psychologie studeren. Ben erg benieuwd naar je ervaring :)

Traveljunkie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 06 november 2015, 17:21:03 »
Ah man, dit lijkt mij zo gezellig en leuk, mijn vriend haat spelletje :') Maar NH is redelijk ver weg helaas.

NH is wel redelijk ver weg, maar je hebt gezien dat er ook andere mogelijkheden zijn toch? En als je wilt kun je altijd zelf een plaats voorstellen, als daar dan genoeg animo voor is kan er een groep ontstaan.

En dat je niet durft is denk ik voor veel mensen wel herkenbaar. Daarom is het denk ik ook het handigst om eerst een whatsappgroep aan te maken met iedereen, en als je elkaar dan genoeg kent, kun je op (alleen als je wilt natuurlijk) op een openbare plek met z'n allen afspreken. Altijd alleen maar dingen doen die je zelf wilt doen en helemaal achter staat :)

Traveljunkie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 06 november 2015, 17:24:39 »
Dit ja  :fieuw:
Oh en Traveljunkie, studeer jij psychologie aan de universiteit of aan de hogeschool? Want ik wil na het vwo ook graag psychologie studeren. Ben erg benieuwd naar je ervaring :)

Aan de Universiteit, zal je ff een note sturen, zodat we hier ontopic blijven

qwerty

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 06 november 2015, 21:16:29 »
Hey Natasja, wat leuk dat je organisator wilt zijn van een groep. Dan zal ik er een aanmaken voor Noord-Holland. Wat wil je het liefste dat ik doe, Haarlem of Amsterdam? Dan zet ik je in de beginpost :)
Doe maar Amsterdam ;-)

lovenetflix

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 06 november 2015, 22:39:16 »
Heeyy, leuk idee dit!
Nog meer mensen uit Brabant??

ifthisisgoodbye

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 06 november 2015, 23:52:29 »
Nog mensen uit Rotterdam?

Traveljunkie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 07 november 2015, 13:27:51 »
Jeej, alles komt goed op gang volgens mij. Voor de Utrecht-groep zijn ondertussen al een aantal aanmeldingen, als er nog een paar mensen zijn die er ook bij willen, stuur me even een note, dan maak ik snel de whatsappgroep aan  :bounce:

Evenstar

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 07 november 2015, 14:35:23 »
Leuk, Ik ben 23 jaar en kom uit Drenthe.
Groningen mag ook als er nog niemand voor Drenthe is.

Seraya

• Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 07 november 2015, 15:10:45 »
Leuk! Zwolle hier.