Auteur Topic: Vrienden maken Brabant  (gelezen 174 keer)

lisjexxx

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 06 november 2020, 17:45:08 »
Hey allemaal!

Ik heb best even getwijfeld of ik dit wel zou posten, maar ik doe het gewoon. Ik ben pas verhuisd van midden-Limburg naar een stad in het oosten van Brabant. Ik woon hier samen met mijn vriend.

Nu is mijn probleem dat ik hier amper mensen ken. Ik ga wel eens met mijn vriend naar zijn vrienden toe, maar dat zijn niet mensen waarmee ik zelf zonder hem zou afspreken. Hij werkt fulltime, maar mijn studie is voornamelijk thuis. Soms zit ik de hele dag binnen en spreek ik niemand tot hij thuis komt. Dit wil ik niet meer en ik wil graag nieuwe mensen leren kennen om een eventuele vriendschap mee op te bouwen, hoeft niet eens in de regio te zijn. Mijn vraag is dus als volgt:

Ben jij iemand die wel een nieuwe vriendschap zou willen opbouwen en een paar dingen herkent van wat ik heb geschreven? Stuur me dan een pm, en ik kom graag met je in contact. Ik hou zelf van gezellig drankjes doen, netflixen, gaan winkelen, wandelen en eens in de zoveel tijd een stapavondje. Heel erg bedankt voor het lezen!