Auteur Topic: Vrienden in Apeldoorn  (gelezen 181 keer)

Melisa

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 29 oktober 2019, 17:36:30 »
Heey!
Ik woon sinds kort in Apeldoorn. Het is nog lastig om mensen te leren kennen want ik studeer in Brabant.
Ik ben 21 jaar, rustig, hou van goede gesprekken of gewoon lol hebben (maar niet echt uitgaan) en muziek.
Mocht iemand zoiets hebben van hé lijkt me leuk samen keer iets te doen.. 😇 Laat maar weten!

Vaya

• **
  • Stars can't shine without darkness.
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 30 oktober 2019, 10:26:21 »
Hee Melisa,

Ik woon zelf in Deventer. Je mag mij altijd een pb doen hoor! Kunnen we ontdekken of we klikken.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain.

Marjan

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 30 oktober 2019, 14:30:25 »
Hoi! Ik ben ook 21 en woon in Apeldoorn. Zelf werk ik 4 dagen in de week en volg sinds kort op zaterdag een studie in Utrecht. Ik heb op een internationale school gezeten hier in Apeldoorn en 90% van mijn klasgenoten zijn na het afstuderen weer naar hun eigen land gegaan jammer genoeg. Maakt het nog lastiger om met hen af te spreken haha. Lijkt me leuk om een keer wat te doen samen, stuur maar een berichtje als je wilt (:

NocturnalMe

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 31 oktober 2019, 19:40:44 »
Hey!
Ik ben 19 en woon in Goor, 55 minuten met de trein van Apeldoorn af. Zelf ben ik ook een wat rustiger persoon. Als het je leuk lijkt om eens af te spreken stuur maar een pb! :D
- I'm not strange, weird, off, nor crazy, my reality is just different from yours.