Auteur Topic: Vakantiewerk buitenland  (gelezen 19377 keer)

Mhylic

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 02 november 2012, 14:05:12 »
@ Myrth, zelf ben ik heeel vaak met Cirkel mee geweest, en er zijn ook mensen die gewoon voor twee weken gaan als sun&funner. Je weet wel dat dit echt echt bijna niks verdient? als in 50 euro per week?

Ja ik weet dat het niet veel verdient. Maar ik doe het ook niet voor het geld, maar omdat het mij gewoon een onwijs leuke ervaring lijkt en ik dit al heel lang een keer wil doen, en nu ik binnenkort 18 wordt kan het eindelijk :)
Oh oke, dan zou het dus wel kunnen in principe. Heb nog niks van ze gehoord, afwachten dus.

Wat zijn joun ervaringen met Cirkel als ik vragen mag? Ik ben er zelf namelijk 2x mee op vakantie geweest, maar voor werk is het natuurlijk heel anders. En wat heb je daar gedaan? Zou het wel leuk vinden om er iets meer van te horen over hoe het was!
dream without fear, love without limits  

madamemoiselle

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 03 november 2012, 00:11:08 »
Het lijkt mij zo leuk om animatiewerk te doen! Iemand enig idee of het uberhaupt ergens mogelijk is als 17-jarige?
Si je ne suis pas fait pour toi, pourquoi mon coeur me dit le contraire?

Mhylic

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 03 november 2012, 11:22:32 »
Het lijkt mij zo leuk om animatiewerk te doen! Iemand enig idee of het uberhaupt ergens mogelijk is als 17-jarige?

Nee volgens mij niet. Ik word aankomend jaar 18 en kan dus ein-de-lijk animatiewerk doen haha, heb overal gezocht of dat eerder kon, maar niet te vinden, je moet 18 zijn. Ja alleen als stagair kan je eerder, dan kan het vanaf 16 maar daar moet je dan wel de studie voor hebben! Ik denk dat je nog een jaartje moet wachten.

desiiree

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 27 december 2012, 21:59:37 »
zojuist geselecteerd om vrijdag naar het hoofdkantoor voor tui te komen voor de selectie.... er komt wel meer bij kijken!
ga de hele dag activiteiten doen, moet een show presenteren en een bijbehorend spel daarbij verzinnen.
laten we hopen op het beste, ben echt benieuwd hoe zwaar het is!
op een zinloze manier is jou leven afgenomen.... het is stil lieverd! heel stil.....
je mocht slechts 24 jaar worden, ik mis je lieverd,kanjer,vriend! sef gitmans 15-02-2011

Empress

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 27 december 2012, 22:09:28 »
Oh dat lijkt mij echt super om te doen! Alleen ik wil niet naar frankrijk, ik spreek alleen basis frans en ik vind de mensen (ja ik scheer even iedereen over 1 kam) niet zo aardig :P Weet iemand iets soortgelijks maar dan alles behalve frankrijk? Ik heb een tussenjaar, dit lijkt mij echt een superleuke ervaring vooral omdat ik misschien toerisme management wil gaan doen!
Follow the sun

WILDFIRE

• toezichthouder
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 27 december 2012, 22:11:27 »
^ Kan overal he! Niet alleen in Frankrijk.. Nederland, Belgie, Duitsland, Engeland, Spanje, Italie, Griekenland.. noem maar op
Wat doe ik hier nog

Empress

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 27 december 2012, 22:13:29 »
Oh oke! Maar uit bovenstaande berichten begrijp ik dus dat het niet mogelijk is als je 17 ben, ookal ben je meer dan 8 weken beschikbaar oid.
Kan iemand mij ook wat vertellen over die selectie?
Follow the sun

WILDFIRE

• toezichthouder
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 27 december 2012, 22:15:12 »
^ ligt er aan wat voor eisen ze stellen. Er zijn er wel hoor, maar het merendeel is 18+. De selectie hangt er van af. Ze kijken hoe je je presenteert, hoe je iets overbrengt op een groep en hoe enthousiast je bent. Ze zullen je denk ik wat activiteiten laten leiden, iets laten presenteren en waarschijnlijk zullen ze er wel een entertainment/show element in doen.
Wat doe ik hier nog

Empress

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 27 december 2012, 22:17:59 »
Mm oke, even wat sites doorspitten dus. Thanks!
Follow the sun

desiiree

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 27 december 2012, 22:36:14 »
ja ik moet volgende week vrijdag op selectie! ben echt kapot zenuwachtig hoor haha. gewoon omdat ik niet weet hoe zwaar het is en hoe sterk iedereen is.
heb echt nu al t gevoel dat ik met een dom idee kom aanzetten! ;p

in de uitnodiging die ik kreeg moest ik om 09:00 uur al daar zijn.
en de hele dag nam dit in beslag.
ik moet doen alsof ik een miss of misterverkiezing moet presenteren
met alles erop en eraan, opening, spel uitleg, spel uitvoeren, winnaar, afsluiting etc. in verplicht nederlands en engels ( duits en spaans is een pluspunt)
daarbij moet ik een passend spel vinden wat aansluit op de miss en mister verkiezing.

verder de hele dag activiteiten, en moet er worden gedanst!
wish me luckkkkk! tips zijn welkom haha
op een zinloze manier is jou leven afgenomen.... het is stil lieverd! heel stil.....
je mocht slechts 24 jaar worden, ik mis je lieverd,kanjer,vriend! sef gitmans 15-02-2011

Ninosh

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 27 december 2012, 22:40:15 »
Ik kreeg vorige week te horen dat ik aangenomen ben bij zomerjobs!!
dus ik ga 7 weken lang in Franrijk op een camping zitten :D
je hebt kinderanimantie (knutselen enzo)
sport animatie (pingpong, aquarobics, pétanque)
avond animatie (mini shows, speurtochten)
Ik ben benieuwd hoe het zal zijn daar!
Maar ik ga erheen omdat ik dan mijn Frans kan verbeteren (voor mijn opleiding)
en omdat ik altijd al jaloers was op mensen die animatie werk deden!
Tu me manque.

LeTigre

• Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 28 december 2012, 10:34:40 »
Leuk! Ik ga dit topic volgen. Ik zou graag vakantiewerk willen doen in Spanje. Momenteel ben ik bezig met een beginnerscursus Spaans, ik hoop dat dat genoeg zal zijn om ook daadwerkelijk in Spanje vakantiewerk te mogen doen.

Spanje zou mijn eerste keuze zijn, maar ergens anders zou ik ook erg leuk vinden.
A simple "hello" could lead to a million things.

Lotte

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 29 december 2012, 01:04:41 »
Zo lang niet meer in dit topic geweest!
Maar leuk dat je bent aangenomen Ninosh :D

Ik en mijn vriendin hebben ondertussen met een paar campings contact, bij één zijn we op gesprek geweest en horen we half januari of we zijn aangenomen.
Dan zijn we daar all-rounders (lees: bar, keuken, bediening, winkeltje, snackbar, animatieteam) en verdienen we 150€ per week, dus lijkt me echt superleuk!
Heb er nu al zin in!

LeTigre

• Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 30 december 2012, 12:49:52 »
Bij welke camping heb je dat gesprek gehad Lotte? Nouja, de specifieke naam hoef ik niet, maar in welk land? :)

desiiree

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 30 december 2012, 13:39:33 »
wie heeft ervaringen met de tui selectiedagen??

als iemand een leuk idee heeft
ik moet me voordoen als een host van een miss en mister verkiezing
en daarbij (dit onderwerp) moet ik een leuk simpel maar origineel spel verzinnen.
iemand die mij kan helpen??

LeTigre

• Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 30 december 2012, 19:45:26 »
@desiiree Ik denk niet dat dit het antwoord is wat je wil horen. Maar ik denk dat het toch echt belangrijk is als je zelf een spel bedenkt. Als je dit werk wil gaan doen moet je ook kunnen improviseren en een activiteit kunnen neerzetten wanneer iets niet lekker loopt. Natuurlijk zit je dan wel in een team, maar het moet er wel inzitten..

Lotte

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 30 december 2012, 21:11:29 »
@ LeTigre: Camping Le Clou in Frankrijk :)

beautystickx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 04 januari 2013, 12:47:41 »
ik denk dat ik bij vacansoleil ga solliciteren. heeft iemand hier al is voor gewerkt? zo ja
- hoeveel verdiende je?
- moet je voor animatie werk perse de taal van het land spreken? ik wil graag in italie maar spreek alleen engels duits en nederlands
- werk je er in een internationaal team? of met alleen nederlanders

stereoheart

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 05 januari 2013, 11:17:17 »
Ik wil dit graag met een vriendin gaan doen, ik weet dat het moeilijk is om met z'n tweeen er in te komen. Daarbij is zij ook nog 17 (ik 18), weet iemand misschien een paar waarvoor je 17 mag zijn?
to live doesn\\\\\\\'t mean you\\\\\\\'re alive

Lotte

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 05 januari 2013, 21:16:31 »
@ stereoheart: Ik doe ook samen met een vriendin. Veel organisaties doen hier wel moeilijk over, maar als je gewoon met campings zelf contact zoekt (dus niet bemiddelingsbureaus zoals vacansoleil etc), heb je meer kans! Veel succes!
leeftijd weet ik niet...

JustSoAdorable

• Gast
« Reactie #45 Gepost op: 05 januari 2013, 21:36:14 »
Oeh leuk! Kennen jullie nog andere sites voor werken in het buitenland voor in de zomer?

Liefs,

Mhylic

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 06 januari 2013, 12:36:11 »
Iemand ervaring met de selectiedag van Cirkel?

Jowie

• Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 18 januari 2013, 13:20:12 »
ik wil vanaf mei weg tot en met midden augustus, maar ik wil niet in de animatie. Zou het liefst in een klein restaurantje willen werken (:

Scaymeph

• Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 18 januari 2013, 14:53:34 »
Ik zou het wel willen, maar zeker niet als animatiepersoon. Ik ben meer iemand voor de receptie/administratie, dat past ook beter bij mij.

Astrid

• Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 18 januari 2013, 14:57:16 »
Ik weet niet of je dit leuk vindt, maar dit stond op de portal van mijn school.
Het is niet bedoeld als reclame, want ik ken het hele bedrijf niet. Maar misschien heb je er iets aan?

"Ben jij op zoek naar een leuke en leerzame zomerbaan, en vind je het leuk om met kinderen te werken in de warme zon in Italië, ben jij een dansfanaat, of zou je graag van sport je werk willen maken voor een zomer? Dan is dit je kans!
Wintour is een Nederlands animatiebedrijf dat hoog kwaliteit animatie services aanbiedt aan een aantal grote campings in Italië. Momenteel zijn we zoek naar nieuwe werknemers, voornamelijk gemotiveerde jonge mensen tussen 18 en 35 jaar die het niet erg vinden om 8 weken in Italië te werken met een internationaal animatie team.  Wintour betaalt je accommodatie, maaltijden, reiskosten tot 100 euro, en een goed maandelijks salaris. Ben je beschikbaar voor een minimum van 8 weken in de periode tussen 31 maart en 10 oktober, vind je het leuk om met kinderen te werken, is dansen je passie of ben je meer een sport persoon en spreek je minimaal 2 talen? Meld je dan aan voor onze selectie! Ga naar www.wintour.nl > Work With Us, klik op de Human Resource Department rechtsboven aan, en volg de instructies. Volg ons ook op Facebook want: Why wouldn’t you “like” the best possible summerjob in Europe? www.facebook.com/wintournl"
Love happens for a reason