Auteur Topic: Vader doet raar...  (gelezen 458 keer)

R_draws

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 06 januari 2021, 19:05:22 »
Hoii, ik zit er al een tijd mee en ik wilde weten of er meer mensen zijn die dit hebben.
Mijn vader maakt soms rare opmerkingen die me heel oncomfortabel maken.
Mijn familie (vooral mijn vaders kant) is sowieso al best racistisch, homofoob, etc.....echt vervelend want het is heel naar om je familie zo te horen praten.
Maar weer naar mijn vader.
Hij maakt vaak opmerkingen over mijn lichaam.
Zo zegt hij dat ik moet stoppen met zo veel eten en moet afvallen, dat ik dik wordt.
Maar het ergste vind ik dat hij vieze dingen over me zegt.
Voorbeeld: ik liep laatst de keuken in.
Mijn vader zat aan de tafel een krant te lezen en ik had gewoon een skinny jeans aan.
Het eerste wat hij zegt is “lekker kontje heb je in die broek”
Ander voorbeeld: ik loop een kamer binnen waar mijn vader en moeder staan en ik hoor mijn vader zeggen tegen mijn moeder “ze heeft grotere tieten dan jij”
Dit maakt me allemaal heel oncomfortabel en ik krijg er soms gewoon buikpijn van.
Ik durf hierdoor ook geen bepaalde dingen aan te doen waar mijn vader bij is....iemand anders die dit ook heeft?
R_draws

Noukkii

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 07 januari 2021, 11:56:16 »
Wat naar! Ik heb iets soortgelijks meegemaakt met mijn opa, hij maakte precies dezelfde opmerkingen en ik herken je gevoel compleet. Ik heb het toen aan mijn moeder verteld en zij heeft hem erop aangesproken. Heb jij misschien iemand in je familie aan wie je dit kan vertellen?

R_draws

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 08 januari 2021, 14:31:00 »
Wat naar! Ik heb iets soortgelijks meegemaakt met mijn opa, hij maakte precies dezelfde opmerkingen en ik herken je gevoel compleet. Ik heb het toen aan mijn moeder verteld en zij heeft hem erop aangesproken. Heb jij misschien iemand in je familie aan wie je dit kan vertellen?
Niet echt:// mijn moeder lacht altijd een beetje mee en zegt er niks van, er met de rest van mijn familie heb ik niet echt een goede band...
R_draws

Melisa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 09 januari 2021, 16:06:40 »
Volgens mij staan er echt alleen nog maar verzonnen verhalen op dit forum die gewoon niet waar zijn.

Als het wel zo is; maak heel duidelijk dat je dit niet fijn vindt en als het dan niet stopt zou ik gelijk hulp zoeken en met iemand praten (mentor, ander familielid).
Onacceptabel gedrag namelijk.

R_draws

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 09 januari 2021, 19:02:57 »
Volgens mij staan er echt alleen nog maar verzonnen verhalen op dit forum die gewoon niet waar zijn.

Als het wel zo is; maak heel duidelijk dat je dit niet fijn vindt en als het dan niet stopt zou ik gelijk hulp zoeken en met iemand praten (mentor, ander familielid).
Onacceptabel gedrag namelijk.

Ik zou nooit zo maar iets verzinnen zoals dit?
Ik zit hier echt mee daarom is het de reden dat ik dit geplaatst heb.
Trouwens ik ben hier net weer op gaan kijken na dat hij nog een kut opmerking gemaakt heeft over me..
Maarja zoals ik al zei, ik heb niet echt familie waar ik dit mee kan delen.
R_draws