Auteur Topic: Tips nodig voor vakantie met vriendinnen!! :)  (gelezen 487 keer)

happinesss

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 02 december 2015, 14:36:29 »
Heyyy ladies,

Ik hoop dat jullie mij misschien kunnen helpen. Mijn vriendinnen en ik gaan volgend jaar samen op vakantie. Nu zitten we in het dilemma, moeten we all-in gaan, of alleen een appartementje? All in is vaak wat duurder en vaak schijnt in het buitenland (lees: jongerengebieden) het eten super slecht te zijn in een hotel.

Mijn vraag is nu;
Zijn er mensen die dus ervaringen hebben met een all-in clusive hotel in een jongerengebied?
Zoja; wat vond jij daar de voor- en nadelen van ?

En de andere vraag is dan natuurlijk;
Zijn er mensen met ervaringen in een appartementje zonder ontbijt of avondeten er bij inbegrepen?
Zoja; wat vond jij daar de voor- en nadelen van?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!!

xoxo
I wanna be your favorite hello, and your hardest goodbye.

El-c

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 02 december 2015, 15:29:25 »
Tenzij je overdag gewoon dom wilt zuipen, zou ik zeggen dat je beter in een appartementje kunt gaan. Het scheelt je in zulke gebieden vaak veel geld + ik hoorde inderdaad van veel mensen dat de kwaliteit dermate slecht was dat ze toch gewoon uiteten gingen. Ik heb altijd in een appartement zonder eten gezeten. Het 's avonds uiteten gaan met je vriendinnen (en mensen die je op vakantie leert kennen) vond ik altijd heel leuk. En dan 's middags lekker bij een tentje aan het strand gaan lunchen. Daarom zou ik niet zo snel voor een all inclusive hotel gaan.

happinesss

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 02 december 2015, 15:32:36 »
Tenzij je overdag gewoon dom wilt zuipen, zou ik zeggen dat je beter in een appartementje kunt gaan. Het scheelt je in zulke gebieden vaak veel geld + ik hoorde inderdaad van veel mensen dat de kwaliteit dermate slecht was dat ze toch gewoon uiteten gingen. Ik heb altijd in een appartement zonder eten gezeten. Het 's avonds uiteten gaan met je vriendinnen (en mensen die je op vakantie leert kennen) vond ik altijd heel leuk. En dan 's middags lekker bij een tentje aan het strand gaan lunchen. Daarom zou ik niet zo snel voor een all inclusive hotel gaan.

Dankjewel voor je reactie!! Maar wij zitten een beetje met het geld, want waarschijnlijk ben je net zo veel geld kwijt als je daar elke dag uit eten gaat, dan dat je nu al dat eten al ''betaald'' als je all inclusive gaat.. Het verschilt dan natuurlijk wel waar je gaat eten en hoe duur het overal is..
I wanna be your favorite hello, and your hardest goodbye.

Krystl1997

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 02 december 2015, 21:53:03 »
Dankjewel voor je reactie!! Maar wij zitten een beetje met het geld, want waarschijnlijk ben je net zo veel geld kwijt als je daar elke dag uit eten gaat, dan dat je nu al dat eten al ''betaald'' als je all inclusive gaat.. Het verschilt dan natuurlijk wel waar je gaat eten en hoe duur het overal is..

ik denk dat je beter in een appartementje kan gaan. Overdag rust je vaak uit en doe je niet veel, en in de nacht ga je toch vaak uit. Eten kost vaak niet heel veel, en heel gezond word het toch niet. Vaak iets simpels als pizza. En er is vast wel een supermarkt in de buurt om drank en snacks te halen voor overdag. En inderdaad all in hotel eten is vaak niet lekker of je nou in een jongeren gebied zit of niet. Het eten word vaak gemaakt voor veel mensen, is vaak koud en niet lekker.

Laugh

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 06 december 2015, 20:30:30 »
Het eten in de all inclusive hotels in de echte jongerengebieden is heel slecht. Ik zal lekker in een appartementje gaan en zelf eten kopen. Al halen jullie bijvoorbeeld stokbrood en pizza bij een supermarkt is het al goedkoop en vooral eetbaarder. Verder lekker uiteten gaan of ergens bij een snackbar eten ofzo.