Auteur Topic: Ten einde raad loopbaan/carriere  (gelezen 138 keer)

Virgil22

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 04 mei 2021, 22:22:29 »
Pffff. Ik weet het niet meer en ik moet het van me af schrijven...

Tot december 2019 heb ik bijna drie jaar met zo veel plezier gewerkt bij bedrijf X.
Ik heb altijd en iedereen verteld dat ik daar weer terug naartoe zal gaan.
Door corona stond/staat het in die branche echter stil, helemaal plat helemaal niks.

Daarom was ik gaan werken in de thuiszorg, met mijn opleiding pedagogisch mw-er wil ik niks. Ik heb die toen afgemaakt want het was al de 3e opleiding waar ik aan begonnen was en ik weet niet wat ik wil en ik kom er ook niet uit (ik ben bijna 25), ik weet alleen dat ik mijzelf in de toekomst terug zag werken bij bedrijf X...!

Ik heb me echter niet aan dat idee vastgeklampt want ik ben nog door een ander bedrijf aangenomen die richting dezelfde soort branche neigt. Maar ja daar is nog niks over bekend kwa eventuele startdata door de hele corona situatie!

Komt het door mij, komt het door corona?

Ik ben vandaag dus afgewezen voor bedrijf X, ik ben daarna als de sodemieter gaan speuren en googelen naar vacatures. Maar ik vind niks, en ik weet het ook niet meer.

Uggggrrrr :saai:

PinkieWink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 04 mei 2021, 22:34:42 »
Moeilijk zeg, corona maakt het er ook niet makkelijker op  :goodman:

Heb je nu in ieder geval wel nog steeds werk in de thuiszorg?? Misschien dat je daar zolang in kan blijven werken tot er eindelijk wat meer versoepelingen komen. Het is ook heel moeilijk om uit te vinden waar je in verder kan gaan. Maar je bent nog maar 25, je kan nog in van alles rollen. Ik heb ook meerdere opleidingen gedaan en uiteindelijk beiden eigenlijk niet in verder gegaan. Als je het maar een beetje naar je zin hebt.

Veel succes in ieder geval!
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"