Auteur Topic: Telefoon mee naar bed  (gelezen 3665 keer)

iefso

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 27 januari 2019, 13:00:06 »
Ik heb hem juist echt altijd de hele nacht aan de lader, omdat ik anders helemaal panisch word dat mn wekker misschien niet af zal gaan

precies dit, hahaha

studje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 30 januari 2019, 16:47:04 »
Ik neem hem altijd mee, maar dat komt ook omdat ie ook bij mijn bed oplaadt en natuurlijk ga ik ook wel eenbeetje netflixen en op insta kijken voor ik ga slapen

Frecklecheek

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 30 januari 2019, 16:55:27 »
Nope, ik ben echt zo iemand die dan "even" een filmpje gaat kijken, terwijl het stiekem al half drie 's nacht is. Oeps! Bovendien heb ik een radiowekker, dus ik heb 'm ook niet nodig.

rosé

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 08 februari 2019, 19:02:21 »
Wanneer laden jullie je telefoon op dan? Ik wil hem best niet 's nachts opladen maar ik kan hem 's ochtends niet lang genoeg opladen om 'm vol te krijgen. En ik wil wel met een (bijna) helemaal volle telefoon de deur uit.

Wat je ook zou kunnen doen is een fast charge adapter gebruiken waardoor je telefoon maar ong. 1,5 uur hoeft op te laden.

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 08 februari 2019, 19:05:57 »
Wat je ook zou kunnen doen is een fast charge adapter gebruiken waardoor je telefoon maar ong. 1,5 uur hoeft op te laden.
Alleen help je daar je batterij mee om zeep als je dat met enige regelmaat doet.