Auteur Topic: Sociale angst  (gelezen 506 keer)

Prachtig

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 06 augustus 2019, 22:21:51 »
Hallo allemaal,

Mijn naam is Anne en ik ben 21 jaar. Ik schrijf dit bericht omdat ik een sociale angststoornis heb, waarschijnlijk is dit ontstaan door mijn negatief zelfbeeld en depressie. Ik ben hiervoor in behandeling, ik heb al veel therapie├źn gehad, maar het lijkt nog niet echt te werken. Zijn er meer mensen die hier last van hebben, ik heb soms namelijk best behoefte aan herkenning.. iemand die mij begrijpt.

Groetjes,
Anne

midnight

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 07 augustus 2019, 15:57:48 »
Niet meer, maar wel lang gehad. Ik vind het echt knap van je dat je er in therapie voor bent, ik zou willen dat ik daar het lef voor had gehad. Ik ben er uiteindelijk zelf overheen gekomen maar het heeft echt zware negatieve gevolgen gehad voor mijn leven waarmee ik nu nog steeds deal.

Als je wil praten stuur me een berichtje!

JBlstr

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 20 augustus 2019, 12:56:17 »
Ik heb zelf ook een angststoornis en ben daar alleen keer voor opgenomen geweest, dus als je vragen hebt hoor ik het graag!

Marianna

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 29 augustus 2019, 12:24:44 »
Hallo Anne. Heel goed dat je hiervoor in therapie bent. Geef het wat tijd, probeer geduldig af te wachten. Mijn ervaring is dat het met tijd/therapie uiteindelijk wel in orde komt. Maar ik spreek nu puur voor mezelf. Sterkte1