Auteur Topic: Shoppen in Milaan?  (gelezen 2243 keer)

cc

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 17 april 2009, 12:52:48 »
Hoi!

Mijn vriendje is zo lief om voor mij als verjaardagscadeau( 23 mei ben ik jarig, maar we  gaan dan 26 juni) *Eén dag shoppen in Milaan (of andere stad naar keuze)+ Vliegreis* te geven! (Want we hebben alle 2 nog nooit gevlogen) We hebben een zware tijd achter de rug, (m'n mama is overleden) dus dat hebben we wel verdiend vind ik zo :)
Nja, tis nog niet helemáál zeker, maar wel voor 90% ofzo;)

Nou is mijn vraag dus, zijn er hier mensen die al eens in Milaan zijn geweest /hebben geshopt? (En dan bedoel ik niet de designer stores)

Ik weet eigenlijk niet zo heel veel van Milaan! Heb wel wat gegoogled maar kan niet echt boeiende dingen vinden!

Als er niet echt wat uitkomt ofzo, dan kies ik denk ik voor Parijs! Want dat willen we eigenlijk al 2 jaar, en hebben we ook al wel eens voor een paar dagen geboekt, maar dan moesten we steeds afzeggen (ivm m'n moeder).

Nou iig bedankt!!
X
« Laatst bewerkt op: 17 april 2009, 12:55:53 door Cupcakes87 »
xx djenn

CrashingNerual

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 17 april 2009, 13:05:11 »
Ben er nog niet geweest. In Parijs wel, maar dan niet om te gaan winkelen. Wat je keuze ook wordt, ik wens je er veel plezier! :)

cc

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 17 april 2009, 14:13:34 »
Dankje :)
Verder niemand?
xx djenn

A

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 17 april 2009, 14:57:44 »
dat heb je inderdaad verdiend:) heel veel plezier alvast gewenst!! milaan ben ik nog nooit geweest, maar parijs al echt vaak en dat is echt een wereldstad, zeker qua shoppen! je hebt er veel boetiekjes en allerlei leuke dingen! zal in milaan ook wel zo zijn, maar dat weet ik dus niet:p

ikhoopdatermeermensenreageren:)
Justsoyouknow

Springfling

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 17 april 2009, 15:01:59 »
Ahw.. gecondoleerd nog! Dat heb je zeker verdiend dan : )
Een vriendin van me is model, en zit nu voor de tweede x in Milaan, en het schijnt wel heel erg leuk te zijn ;D
Alleen regent het er nu al 3 dagen ;o

Veel plezier iig in Milaan of Parijs!

cc

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 17 april 2009, 16:13:51 »
Dankjewell :)

Jah Parijs lijkt me geweldig eigenlijk, maar zo moeilijk om (goedkope) vliegtickets voor te vinden!! Tis tenslotte maar voor 1 dag..
Milaan lukt wat beter, maar k ken / en weet helemaal niks van Milaan af eigenlijk..

Hoop dat er nog meer mensen reageren :)!
xx djenn

Somnium

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 17 april 2009, 16:31:44 »
Ja, het is er echt ge-wel-dig!
je moet de galleria de vittorio de emanuel II echt zien (sorry, kweetniet hoe je het schrijft XD) en de desginershops ook, en de dom is ook su-per mooi <3

de H&M enzo, weet ik niet precies, is wel in de buurt van dat plein waar ook de dom aan ligt.

maar iig: heel veel plezier!
The sun is up, the sky is blue. It\'s beautiful and so are you --- Tumblr. --- Ik was Indefenitely :)

cc

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 17 april 2009, 21:15:24 »

Ja, het is er echt ge-wel-dig!
je moet de galleria de vittorio de emanuel II echt zien (sorry, kweetniet hoe je het schrijft XD) en de desginershops ook, en de dom is ook su-per mooi <3

de H&M enzo, weet ik niet precies, is wel in de buurt van dat plein waar ook de dom aan ligt.

maar iig: heel veel plezier!

Ohhw oke en wat is dat dan precies?...
xx djenn

hippiesjeek

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 17 april 2009, 22:09:29 »
26 juni ben ik jaaarig;d

OT; nee sorry, uupje dusmaar

joyce

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 17 april 2009, 22:13:15 »
Ik ben er geweest, en je hebt er echt van alles !
Dus super leuk om te shoppen.
Heel veel mensen hebben er een beeld van dat er alleen maar dure winkels zijn etc. Maar dat is dus niet waar.
Maar ik denk alleen dat je aan 1 dag niet genoeg hebt om nog maar een 1/5 te zien. Ik ben er een week geweest, en nog hebben we niet alles gezien.
Je hebt er bijvoorbeeld een soort van Chinatown, een hele straat vol met winkeltjes met goedkope kleding enzo (kwaliteit lag ook niet erg hoog had ik het idee maarja)
Er zijn echt wel dingen over te vinden op het internet hoor, wij hadden toen der tijd een hele lijst met alle winkelstraten en buurten met daarbij wat er precies te vinden was etc. Weet alleen niet meer waar we dat vandaan hadden, dus gewoon een kwestie van googlen denk ik.
Maar ik zou me wel goed voorbereiden. Je moet het zo zien, Milaan is echt groot, en binnen de stad liggen weer verschillende winkelcentra, en die liggen ook weer best ver van elkaar af.
Wij deden in die week zeg maar bijna iedere dag een andere deel van de stad.
« Laatst bewerkt op: 17 april 2009, 22:16:19 door purepassion »

Fleur

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 17 april 2009, 22:27:43 »
De zara xD

Maar ze hebben daar alles zo klein, en ik ben best groot dus paste bijna niets.. ):

BTW; bij de vvv (maar dan italiaanse versie xD) voor de dom hebben ze kaartjes met alle winkel van de binnenstad. Moet je even tussen zoeken. 3 zara's dus, H&M's maar ook andere italiaanse merken.. Pimki!! ('L)
« Laatst bewerkt op: 17 april 2009, 22:29:58 door zebraschaap »
Mijn blog: Lace and Silk | Mijn Tumblr: No Nay Never

cc

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 18 april 2009, 10:33:32 »
Oww okeej bedankt :)
Nee ik denk idd ook niet dat we aan 1 dag genoeg hebben, (heel misschien blijven we één nachtje daar) maar we willen juist dat we dan nog niet alles gezien hebben want dan willen we terug ;) Hopelijk:P
xx djenn

Philyra

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 28 april 2009, 16:48:13 »
Het is daar echt zooo supermooi!
Is zo'n heel groot winkelcentrum iets met een hele grote koepel en allemaal designerwinkels, ziet er zoooo moooi uit!
Ik weet nog dat ik toen in een superleuk winkeltje ben geweest, zag er een beetje uit als de h&m of zara, en alles was echt supergoedkoop. T-shirtjes voor 7 euro, hele mooie teenslippers voor 4 euro en nog veeel meer. Alleen weet ik niet meer waar die zat :P
En er hing een hele aparte sfeer, echt Italiaans maar ook weer heel modern.

Als je er heen gaat, geniet ervan, je hebt het verdiend :wink2: