Auteur Topic: Schoonmaak of callcenter?  (gelezen 583 keer)

Elena Maria M

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 13 oktober 2019, 14:00:14 »
Ik heb momenteel een schoonmaak baantje. Superchill 4 uurtjes perdag en ben klaar. Nu was ik dus ook aangenomen bij een ander baantje namelijk callcenter werk inbound. 32 uur verdien meer ong 300 euro. Alleen omdat ik het zo goed heb nu ben ik bang om die stap te nemen. Help?

midnight

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 13 oktober 2019, 16:00:14 »
Waarom heb je voor een ander baantje gesolliciteerd? Heb je het extra geld nodig? Kun je rondkomen van je schoonmaakbaantje?

Werken bij een callcenter lijkt mij echt horror.

Elena Maria M

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 13 oktober 2019, 16:19:10 »
Waarom heb je voor een ander baantje gesolliciteerd? Heb je het extra geld nodig? Kun je rondkomen van je schoonmaakbaantje?

Werken bij een callcenter lijkt mij echt horror.
ik had op beide gesolliciteerd. Eerst op schoonmaak en ja ik kan daar net van rondkomen. Alleen dat callcenter kwam pas later.

midnight

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 13 oktober 2019, 16:24:20 »
ik had op beide gesolliciteerd. Eerst op schoonmaak en ja ik kan daar net van rondkomen. Alleen dat callcenter kwam pas later.
Als je van het schoonmaakbaantje net kan rond komen, dan is die 300 euro meer wel fijn toch? Dan zou ik de baan bij het callcenter aannemen, als je dat werk ziet zitten. Wel jammer dat je dan je chille baantje op moet geven, maar als het werk bij het callcenter niet bevalt kun je gewoon weer opzoek naar iets anders.

Elena Maria M

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 13 oktober 2019, 16:36:02 »
Als je van het schoonmaakbaantje net kan rond komen, dan is die 300 euro meer wel fijn toch? Dan zou ik de baan bij het callcenter aannemen, als je dat werk ziet zitten. Wel jammer dat je dan je chille baantje op moet geven, maar als het werk bij het callcenter niet bevalt kun je gewoon weer opzoek naar iets anders.
ik zie dat werk niet echt zitten. Alleen het betaalt beter. Ik woon op mezelf en verdien 800 met schoonmaak. Vaste lasten komen rond 500.

midnight

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 13 oktober 2019, 18:17:19 »
ik zie dat werk niet echt zitten. Alleen het betaalt beter. Ik woon op mezelf en verdien 800 met schoonmaak. Vaste lasten komen rond 500.
Dan zou ik voorlopig lekker bij de schoonmaak blijven werken. Eventueel kan je ondertussen iets anders zoeken dat ook beter betaald is maar wat je wel ziet zitten toch? Ik zou zelf ook ècht niet bij een callcenter willen werken.

Surreptitious

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 16 oktober 2019, 09:40:26 »
Krijg je geen huur en zorgtoeslag dan?
Callcenter is écht niet leuk..
All limitations are self-imposed.

ambertjuuh

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 29 oktober 2019, 21:46:00 »
Hee, als de schoonmaak bevalt en je weinig tijd hebt in een week zou ik dat blijven doen! anders kan je misschien toch de callcenter proberen?

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 01 november 2019, 19:27:34 »
Ik zou dan bij je huidige baan blijven. Als je ervan rond kan komen en het bevalt je goed. Callcenter werk is echt niet leuk :') Je kunt altijd nog voor iets anders kijken wat meer verdient.

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 03 november 2019, 21:33:49 »
Callcenter werk is echt kut dus ik zou ook bij de schoonmaak blijven. Ik heb jaren geleden schoongemaakt bij oudere mensen, beviel me prima.
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!