Auteur Topic: School suckss  (gelezen 1463 keer)

joytje

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 19 maart 2019, 17:44:06 »
Heyy girliess,

Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen en me misschien persoonlijke advies kunnen geven. Ik zit al een tijdje op een middelbare school en de jaren die ik er opzit heb ik 0,0 vriendinnen gemaakt. En ik ben persoonlijk niet echt een verlegen typje, maar telkens als ik een vriendin maakte dan veranderde iets waardoor we stopte om vriendinnen te zijn. Alleen nu moet ik nog een jaartje en wil ik niet echt slagen op deze middelbare school. Ik zit er over na te denken om te veranderen van school. Alleen ik heb nog goed gepraat met een vriendin en die zei ook tegen mij: het is je examen jaar en idk als je zo veel stress wilt hebben op een nieuwe school etc. Maar hoe de situatie nu is, geeft mij ook niet de motivatie om naar school te gaan. Ik wil wel dat het examjaar de beste jaar wordt van de middelbare school, maar hoe de situatie nu is, weet ik zeker dat dit niet het geval is.

krulpatat

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 19 maart 2019, 18:12:10 »
Ik zou een rijtje met +jes en -netjes maken. Als denkt dat een andere school beter voor je is, moet je inderdaad van school veranderen. Het kan alleen wel zo zijn dat als je naar een andere school gaat het ook lastig is om in een groepje te komen aangezien iedereen elkaar daar al kent. Kan natuurlijk ook zijn dat je daar het wel heel erg naar je zin gaat hebben. ik zou het er met je ouders en eventueel docenten/mentor over hebben!

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 19 maart 2019, 21:14:10 »
Ik ben van 3havo naar 4vmbo gegaan en moest naar een andere school, omdat vmbo op die school niet was. Het was dezelfde schoolgemeenschap zeg maar, aan de andere kant van het veld en ging met 2 vriendinnen, maar ik dat was mijn leukste jaar op de middelbare! Heb daar ook nieuwe vrienden gemaakt
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?