Auteur Topic: Renesse nog steeds leuk?  (gelezen 269 keer)

May

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 07 januari 2019, 19:41:01 »
Hoi allemaal,

Ik zou deze zomer graag met vrienden een midweekje op vakantie willen. We zijn allemaal 16,17 jaar en zouden dan graag in Nederland/België willen blijven. We dachten misschien aan Renesse, maar is dat nog wel leuk nu? We zouden graag ergens heenwillen dichtbij de kust met leuke uitgaansmogelijkheden. Is Renesse een goede optie en hebben jullie evt nog andere tips?

krulpatat

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 07 januari 2019, 19:44:59 »
Bij ons in de omstreken gaan vele naar België...

Zelf nooit in Nederland met vriendinnen op vakantie geweest, aantal vrienden wel maar hoorde wel dat ze de hele dag in de tent zaten vanwege het weer en het heel veel zuipen was.

Maar goed, is ook meer de persoon die je zelf bent en de groep waar mee je omgaat, ik zou zelf denk liever voor Belgie gaan!

Ms.Jackson

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 07 januari 2019, 20:02:43 »
^ Als je naar Terschelling gaat heb je inderdaad tentjes en zuipende jongeren. Voor de rest valt het echt wel mee in Nederland hoor. Waddeneilanden zijn erg leuk!
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

May

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 07 januari 2019, 20:23:00 »
Bij ons in de omstreken gaan vele naar België...

Zelf nooit in Nederland met vriendinnen op vakantie geweest, aantal vrienden wel maar hoorde wel dat ze de hele dag in de tent zaten vanwege het weer en het heel veel zuipen was.

Maar goed, is ook meer de persoon die je zelf bent en de groep waar mee je omgaat, ik zou zelf denk liever voor Belgie gaan!

Heb je misschien leuke suggesties van plaatsen jn België? Het liefst zitten we een beetje dichtbij de kust!

May

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 07 januari 2019, 20:24:50 »
^ Als je naar Terschelling gaat heb je inderdaad tentjes en zuipende jongeren. Voor de rest valt het echt wel mee in Nederland hoor. Waddeneilanden zijn erg leuk!

Ja Terschelling vinden we iets té. De overige Waddeneilanden leken me idd ook leuk, zou je daar als 16 jarige bijvoorbeeld een huisje kunnen huren?

krulpatat

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 07 januari 2019, 20:34:03 »
Ik ben zelf in Antwerpen ooit geweest. Was heel leuk, kan er opzicht wel leuk uitgaan vooral in de Petrol Club geweest (volgens mij hete die zo) + het is een hele mooie stad om gewoon een keer te zien, alleen niet bij het strand. Ik was rond juni daar was ook heel warm en ben toen langs strantwerpen geweest. Zijn volgens mij een aantal beach clubs met opgespoten strand langs de Schelde. Als je een midweek wil is het heel leuk!

Verder heb ik veel mensen over Brussel en Gent gehoord, ben daar alleen nog nooit geweest.

Denise210

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 09 januari 2019, 10:23:22 »
Renesse is echt super leuk!  :bounce:  inderdaad geen echte mega zuipvakantie als terschelling, maar zeeland is echt mooi. en je zit daar eigenlijk altijd wel dicht bij het water of de zee. In renesse zitten ook echt leuke uitgaansmogelijkheden, maar je maakt het natuurlijk het leukst met je eigen groep :sex:  kijk anders een op www.vakantiezeeland.com hier vindt je echt heel veel huisjes waar je kan overnachten, ik zou ook echt een huisje doen super chill
Good luck