Auteur Topic: reisgenoot/reisgenoten gezocht  (gelezen 67029 keer)

Momo

• Bekijk profiel
« Reactie #275 Gepost op: 24 augustus 2013, 20:23:34 »
Hoi hoi! Dit is een upje.
Ik wil graag gaan backpacken voor 6 weken door Australië en zoek daarvoor een reisgenootje. Ik zit nu in mijn examenjaar en ben 17 jaar oud. Rond de tijd dat we zouden gaan reizen ben ik 18. Ik wil veel van het land zien en ook rondtrekken. Als het je wat lijkt, reageer dan of stuur me een note! (:
Tumblr  |   Look, I\'m still around.

Momo

• Bekijk profiel
« Reactie #276 Gepost op: 29 augustus 2013, 19:42:59 »
Aaaaah helemaal niemand? ):

Nanou

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #277 Gepost op: 29 augustus 2013, 19:55:59 »
De reizen van VINEA lijken me erg leuk, maar om nou te gaan volgend jaar zonder iemand te kennen (zou ik wss uiteindelijk nog steeds wel doen) maar als je iemand een beetje kent is natuurlijk ook leuk, dus zijn er nog meer met dit idee ? :lol:
'Wees jezelf. Er zijn al zoveel anderen' - Loesje

Momo

• Bekijk profiel
« Reactie #278 Gepost op: 29 augustus 2013, 20:50:36 »
Misschien is het handig om er een periode bij te zetten wanneer je zou willen gaan. Dan kunnen mensen zien of het voor hun uberhaubt haalbaar is als ze ook zouden willen. Mijn backpackplan voor volgend jaar heb ik de afgelopen weken drastisch omgegooid, dus mijn backpack is gister uitgepakt en weer verdwenen in de kast ;)

Aaaaah natuurlijk! Stom stom stom. Ik wil na mijn eindexamen gaan, dus zomer 2014. (:

Untouchable

• Bekijk profiel
« Reactie #279 Gepost op: 30 augustus 2013, 00:16:34 »
Hoi hoi! Dit is een upje.
Ik wil graag gaan backpacken voor 6 weken door Australië en zoek daarvoor een reisgenootje. Ik zit nu in mijn examenjaar en ben 17 jaar oud. Rond de tijd dat we zouden gaan reizen ben ik 18. Ik wil veel van het land zien en ook rondtrekken. Als het je wat lijkt, reageer dan of stuur me een note! (:

Ik ben net een jaartje later klaar met school :'), maar wel al 17 haha
Never let the fear of striking out, keep you from playing the game.

Momo

• Bekijk profiel
« Reactie #280 Gepost op: 09 september 2013, 19:46:09 »
Een wijziging in de plannen: ik wil nu naar Azië ipv Australië. Toch een stuk goedkoper (:

Emmarh

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #281 Gepost op: 09 september 2013, 22:18:35 »
Azië  :aanbid:

musicandme

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #282 Gepost op: 14 september 2013, 20:04:31 »
ik ga volgend jaar een heel jaar backpacken:) in azie australie en nieuw zeeland :D

vic

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #283 Gepost op: 18 september 2013, 14:18:02 »
ik wil in februari 2015 gaan backpacken, ik ben dan 18.
Het liefst in Azie, aangezien het een veilige plek is, en van de prijzen wordt ik blij :)

Marion

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #284 Gepost op: 22 september 2013, 21:32:26 »
Ik wil aangekomende zomer gaan backpacken/ vrijwilligerswerk doen in Azie! Ben dit jaar naar Sri Lanka geweest voor vrijwilligerswerk (en een beetje reizen) en een maandje Nieuw Zeeland om te backpacken. Ik mis het reizen enorm daarom wil ik volgend jaar weer!
Mijn verkoop topic: Klik

Piglet

• Bekijk profiel
« Reactie #285 Gepost op: 23 september 2013, 15:49:04 »
De reizen van VINEA lijken me erg leuk, maar om nou te gaan volgend jaar zonder iemand te kennen (zou ik wss uiteindelijk nog steeds wel doen) maar als je iemand een beetje kent is natuurlijk ook leuk, dus zijn er nog meer met dit idee ? :lol:

Het is juist leuk als je nog niemand kent. Anders leer je nog geen nieuwe mensen kennen omdat je toch geneigd bent op te trekken met degene die je al kent en dat is echt zonde. Even een tip van mij haha.

MadameM

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #286 Gepost op: 05 januari 2014, 14:46:44 »
Ik wil heel graag naar Azië in de zomer, alleen hebben mijn vriendinnen helaas geen geld hiervoor
« Laatst bewerkt op: 05 januari 2014, 15:08:02 door MadameM »

Monochrome

• Bekijk profiel
« Reactie #287 Gepost op: 05 januari 2014, 15:22:39 »
Al is dit topic volgens mij redelijk dood;

http://travels.kilroyworld.nl/vliegtickets/wereldtickets/thailand-down-under-usa

Iemand die mee wil? Ik wil het liefst in maart weg, een aantal maanden, liefst met een reismaatje (-;
Waauw, ik zou heel graag mee willen! Alleen ik zit met school denk ik ): Hoe lang zou je weg willen?

ICExCOLD

• Bekijk profiel
« Reactie #288 Gepost op: 05 januari 2014, 15:26:56 »
Ziet er heeeel tof uit :"). Alleen ga ik al 'n half jaar naar Dublin  vanaf juni.
blubblub

Honeyboo

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #289 Gepost op: 06 januari 2014, 12:55:34 »
Super leuk dit topic!
Ik wil volgend jaar in de zomer, na mijn eindexamen vwo, ook veel gaan reizen en zoek ook nog iemand om met me mee te gaan maar dat komt later wel haha

Monochrome

• Bekijk profiel
« Reactie #290 Gepost op: 21 januari 2014, 16:45:44 »
Sorry voor de late reactie!
Ik wil eigenlijk dan t/m juli weg! Maar er zijn zoveel mogelijkheden.
Aaawh, ik kan het echt niet maken om dit jaar school te gaan skippen hoe graag ik het ook zou willen ):
Heb je al op van die reisfora gekeken voor een reisgenootje?

DoItYourselfie

• Bekijk profiel
« Reactie #291 Gepost op: 21 januari 2014, 19:33:22 »
Mambo.nl

vorig jaar zomer ook gedaan en het was geweldig!!!

Traveler

• Bekijk profiel
« Reactie #292 Gepost op: 21 januari 2014, 19:37:56 »
^ ik weet nooit zo goed op welke ik moet kijken en omdat ik nog vrij jong ben (maart ben ik nog 17, in mei 18) is het volgens mij best lastig om een leuk reisgenootje te vinden.

Backpacken in Australië in m'n eentje vind ik minder erg, maar als nog doodeng.

Wereldwijzer.nl vind ik zelf een hele fijne site.
Hoi

Sohightonight

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #293 Gepost op: 22 januari 2014, 19:09:42 »
Wereldwijzer.nl vind ik zelf een hele fijne site.

Mee eens! Heb via die site vorig jaar een meisje leren kennen en door haar weer een ander meisje waar ik uiteindelijk 5 maanden mee door Zuidoost-Azie heb gereisd!
Je zou eventueel ook kunnen kijken naar van die Australische backpacksites, dat je samen met een groep mensen naar Australië vliegt en dan samen eerst een paar dagen doorbrengt in Sydney. En ookal lijkt het nu supereng, je ontmoet echt binnen no time andere mensen. Er zitten daar zoveel backpackers. Ik geloofde er zelf ook niet in toen ik weg ging, want ben zelf niet zo heel sociaal aangelegd haha, maar ik heb 2 weken alleen gereisd in Indonesie en echt superleuke mensen ontmoet!

heyyou

• Bekijk profiel
« Reactie #294 Gepost op: 29 maart 2014, 17:44:26 »
Hey! Ik ben 18 jaar oud en zoek iemand om mee naar Londen (of een andere stad in Engeland) te gaan. Mijn vriendinnen hebben een vriend waarmee ze op vakantie gaan of ze willen een zon/zee/uitgaan vakantie.

heyyou

• Bekijk profiel
« Reactie #295 Gepost op: 29 maart 2014, 17:45:44 »
Note me als je interesse hebt :)

heyyou

• Bekijk profiel
« Reactie #296 Gepost op: 30 maart 2014, 09:06:33 »
Up!

Traveler

• Bekijk profiel
« Reactie #297 Gepost op: 30 maart 2014, 12:14:12 »
Kom je bijvoorbeeld mensen tegen met wie je uiteindelijk verder trekt? Ik weet het niet haha.

Als je gewoon sociaal en spontaan bent dan is de kans groot dat je veel mensen ontmoet hoor! Ik ben bijvoorbeeld een keer in Italië heel veel mensen tegen gekomen. Uiteindelijk heb ik zelfs de helft van mijn treinreis naar huis gereisd met mensen die in Duitsland wonen.

Hoi

Kelsey

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #298 Gepost op: 16 april 2014, 12:04:00 »
Ladies! Ik denk erover een tussenjaar te nemen. Of nou, ik weet vrij zeker dat ik een tussenjaar ga nemen. Dat betekend dat ik tot en met september 2015 mezelf moet zien te vermaken haha. Maar dat lijkt me geen probleem!

Nu wil ik zooooo ontzettend graag reizen! Maar ik durf niet zo goed alleen. Daarnaast vind ik het ook gewoon helemaal niet gezellig om alleen te gaan. Om te beginnen lijkt interrailen door Europa me een super leuke uitdaging. Wat mij betreft zo snel mogelijk! Iemand die dit ook ziet zitten of andere reisplannen heeft waarbij ik misschien kan aanhaken? Ik heb nog geen vaste plannen of reisdata dus dat maakt allemaal niet zoveel uit.

floor

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #299 Gepost op: 29 mei 2014, 16:34:03 »
heey,
ik ben Floor,net 15, en ik ga van 11 juli tot 20 juli op surfcamp in Zarautz, spanje.
ik ga helemaal alleen, wat ik geen probleem vind omdat ik het niet heel moeilijk vind om nieuwe vrienden te maken.
ik zou het wel leuk vinden om te weten of er nogmeer meiden zijn van 14/15 jaar die die week naar het juniorcamp in Zarautz gaan.
ik zou het wel leuk vinden om iemand te hebben om mee in de bus te zitten.
ik stap in Utrecht op.