Auteur Topic: Partygangers gezocht voor de eenzame zaterdagavonden! Wij willen uitgaan! :D  (gelezen 140488 keer)

XXXXX

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 16 november 2013, 22:54:05 »
^^ Oh niceee, dat zouden we best es kunnen doen haha. Ik zag je andere topic dat je er ook pas net woont, dan weet ik zelfs misschien nog wat te vertellen over Arnhem ook :'D Doordeweeks is het maar 30 min met de bus voor mij om bij willemsplein te komen, tenminste zolang bus 231 rijdt dan. Zal in het weekend wel wat langer zijn maargoed :') Op donderdag uitgaan zou ook es kunnen.
« Laatst bewerkt op: 16 november 2013, 22:57:10 door Samiras »
Instagram  And though she be but little, she is fierce.

Marwolaeth

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 16 november 2013, 22:57:47 »
^^ Oh niceee, dat zouden we best es kunnen doen haha. Ik zag je andere topic dat je er ook pas net woont, dan weet ik zelfs misschien nog wat te vertellen over Arnhem ook :'D Doordeweeks is het maar 30 min met de bus voor mij om bij willemsplein te komen, tenminste zolang bus 231 rijdt dan. Zal in het weekend wel wat langer zijn maargoed :')

Ja, woon er nog niet zo lang nee :P
We moeten dan zeker eens wat afspreken!

XXXXX

• Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 16 november 2013, 22:59:51 »
"Maar laten je vrienden het allemaal afweten"

Dit is echt mijn leven keer 2833772
Ik wil wel, maar ik ben 17 en kom dus bijna nergens binnen
Misschien zijn er wel mensen die jou binnen kunnen krijgen bij plekken? Ik krijg ook mensen binnen bij een kroeg waar ze normaal niet binnengelaten worden omdat ik 1 zo'n uitsmijter 'ken' en er altijd ff blij tegen doe :') Zal ik je erbij zetten?

XXXXX

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 16 november 2013, 23:03:12 »
Ja, woon er nog niet zo lang nee :P
We moeten dan zeker eens wat afspreken!
Ik heb je een note gestuurd B)

Ann

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 16 november 2013, 23:10:42 »
Dit is echt een geweldig leuk idee! Ik zou vanavond, krijg ik op laatste moment nog een appje van dat ze toch geen zin meer heeft.. verder ga ik altijd in Groningen uit, ik ben 17. Januari 18  :bounce: 
Ik moet zeggen dat je in Groningen overal prima naar binnen komt, natuurlijk een aantal plekken niet maar dat hou je.

Hope

• Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 16 november 2013, 23:12:04 »
Dit is echt een geweldig leuk idee! Ik zou vanavond, krijg ik op laatste moment nog een appje van dat ze toch geen zin meer heeft.. verder ga ik altijd in Groningen uit, ik ben 17. Januari 18  :bounce: 
Ik moet zeggen dat je in Groningen overal prima naar binnen komt, natuurlijk een aantal plekken niet maar dat hou je.

Waar ga jij altijd heen? :)
Ben op zoek naar een kech die mij rond kan rijden

XXXXX

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 16 november 2013, 23:12:17 »
HOPE!! Een Groninger! : D  Edit: grapje je was er al :')

Ahh dat is zooo lullig om iemand gewoon last minute af te zeggen. Sowieso afzeggen, maar helemaal laatste moment. Dan ben ik echt des duivels als iemand mij dat flikt :')

Hope

• Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 16 november 2013, 23:12:54 »
HOPE!! Een Groninger! : D

Ahh dat is zooo lullig om iemand gewoon last minute af te zeggen. Sowieso afzeggen, maar helemaal laatste moment. Dan ben ik echt des duivels als iemand mij dat flikt :')

Ik dacht hetzelfde  :cheering: :cheering: :cheering:

Fiji

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 16 november 2013, 23:13:11 »
Ik ben pas bijna 16, haha.

Lightning

• Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 16 november 2013, 23:15:37 »
Mij lijkt het ook wel leuk om in Amsterdam uit te gaan, ik ben 19!
We're only friends when we're lonely, we're only strangers when we're sober.

ICExCOLD

• Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 16 november 2013, 23:17:27 »
Guys, waar is mijn plekje nou :cry: ? Al die stomme andere plaatsen :"D
blubblub

Ann

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 16 november 2013, 23:17:45 »
Waar ga jij altijd heen? :)

Kokomo, snow, sub zoiets! En op het eind vaak nog een kroeg zoals tvaatje, negende cirkel enz.  :)
jij?

Ann

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 16 november 2013, 23:18:39 »
HOPE!! Een Groninger! : D  Edit: grapje je was er al :')

hahah jajaaa ^^

ja klopt, doe dat zelf ook echt niet. Dan ga ik wel gewoon en maak er maar het beste van!

LisaLovegood

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 16 november 2013, 23:19:31 »
Wat een goed idee meiden. Ik heb het ook veel te vaak dat ik kan en mijn vriendinnen niet of andersom :( En groningen is top :D woon zelf in een gat waar je niet uit kan maar ga wel eens naar Groningen. Newscafe, Kokomo, Warhol & De Drie :)

Lightning

• Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 16 november 2013, 23:21:57 »
Ja doe maar! Denk eigenlijk sowieso wel als dit doorgaat en ik een van de weinige ''jonkies'' ben, ze opzich niet moeilijk doen aan de deur ;p

17 jaar en omgeving amsterdam!

In Amsterdam doen ze daar niet moeilijk over hoor, althans niet in de clubs waar ik ben geweest!
We're only friends when we're lonely, we're only strangers when we're sober.

Hope

• Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 16 november 2013, 23:22:55 »
Kokomo, snow, sub zoiets! En op het eind vaak nog een kroeg zoals tvaatje, negende cirkel enz.  :)
jij?

Nou het is al best een tijd geleden dat ik voor het laatst uit ging haha. Ik ging altijd standaard naar Pleidooi  maar dat bestaat niet meer volgens mij. Verder snowvalley maar laatste paar keren moest ik in een keer een studentenpas laten zien. Oja en ik ging ook wel 's ome ko omdat ik daar sws tenminste binnen kwam haha! Kom je altijd binnen bij Kokomo?

Hope

• Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 16 november 2013, 23:23:36 »
Wat een goed idee meiden. Ik heb het ook veel te vaak dat ik kan en mijn vriendinnen niet of andersom :( En groningen is top :D woon zelf in een gat waar je niet uit kan maar ga wel eens naar Groningen. Newscafe, Kokomo, Warhol & De Drie :)

Jeeeej Groningen

Hope

• Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 16 november 2013, 23:24:02 »
Het lijkt mij heel leuk, als er veel animo is, om een keer met een groep af te spreken en dan een keer uitgaan :)

Ann

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 16 november 2013, 23:27:37 »
Nou het is al best een tijd geleden dat ik voor het laatst uit ging haha. Ik ging altijd standaard naar Pleidooi  maar dat bestaat niet meer volgens mij. Verder snowvalley maar laatste paar keren moest ik in een keer een studentenpas laten zien. Oja en ik ging ook wel 's ome ko omdat ik daar sws tenminste binnen kwam haha! Kom je altijd binnen bij Kokomo?

Nog nooit gehoord van Pleidooi haha.. Snowvalley kom je sowieso binnen, en als het rustig is in Groningen (bijv. donderdag) kom je overal binnen :) En Kokomo meestal ook wel hoor!

Hope

• Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 16 november 2013, 23:31:20 »
Nog nooit gehoord van Pleidooi haha.. Snowvalley kom je sowieso binnen, en als het rustig is in Groningen (bijv. donderdag) kom je overal binnen :) En Kokomo meestal ook wel hoor!

Straat waar Snow Valley zit en dan helemaal aan het einde zat altijd het pleidooi, was eerst 16+ maar later werd het echt 18+ maar toen kwam ik er binnen omdat ik hun kende, toen ging het failliet en kocht iemand anders het over en nu is het volgens mij wat anders ofzo?

Maar ik ben toch altijd bang dat ik voor niks naar de stad ga maar dat zal dus vast wel meevallen haha

Ann

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 16 november 2013, 23:35:00 »
Straat waar Snow Valley zit en dan helemaal aan het einde zat altijd het pleidooi, was eerst 16+ maar later werd het echt 18+ maar toen kwam ik er binnen omdat ik hun kende, toen ging het failliet en kocht iemand anders het over en nu is het volgens mij wat anders ofzo?

Maar ik ben toch altijd bang dat ik voor niks naar de stad ga maar dat zal dus vast wel meevallen haha

Ohh dan weet ik het misschien wel, wist niet dat het zo heette (a)
Je komt sowieso wel ergens binnen, voordeel is wel als je vriendinnen hebt die 18 zijn, kan jij meeliften zegmaar. Als je vriendinnen 16/17 zijn weigeren ze jou of je groep sneller

Hope

• Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 16 november 2013, 23:36:44 »
Ohh dan weet ik het misschien wel, wist niet dat het zo heette (a)
Je komt sowieso wel ergens binnen, voordeel is wel als je vriendinnen hebt die 18 zijn, kan jij meeliften zegmaar. Als je vriendinnen 16/17 zijn weigeren ze jou of je groep sneller

Ja klopt idd dat heb ik ook wel meegemaakt haha. Ben een keer naar Kokomo geweest en was met jongens, die jongens moesten hun i.d laten zien en ik mocht doorlopen haha

Ann

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 16 november 2013, 23:39:01 »
Ja klopt idd dat heb ik ook wel meegemaakt haha. Ben een keer naar Kokomo geweest en was met jongens, die jongens moesten hun i.d laten zien en ik mocht doorlopen haha

Haha dat is ook nog een voordeel van meisje zijn  ^_^

Ro

• Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 16 november 2013, 23:40:48 »
In Amsterdam doen ze daar niet moeilijk over hoor, althans niet in de clubs waar ik ben geweest!

welke clubs ben jij geweest dan? ik ga nu meestal naar fessten die 16 + zijn in de melkweg of paradiso maar ergens anders heen gaan lijkt me ook leuk :)

Ro

• Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 16 november 2013, 23:41:30 »
Ja doe maar! Denk eigenlijk sowieso wel als dit doorgaat en ik een van de weinige ''jonkies'' ben, ze opzich niet moeilijk doen aan de deur ;p

17 jaar en omgeving amsterdam!

woehoee ik ook