Auteur Topic: Partygangers gezocht voor de eenzame zaterdagavonden! Wij willen uitgaan! :D  (gelezen 144768 keer)

Kralica

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2200 Gepost op: 12 januari 2019, 18:40:48 »
Ik wil een groepsapp aanmaken voor de randstad (iets verder mag ook als je het niet erg vindt om te reizen) vanaf 21+ jaar ongeveer. Stuur me gerust een note!

BWDG54

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2201 Gepost op: 31 januari 2019, 18:29:55 »
Zijn er hier ook meiden die het leuk lijkt om naar hardstyle feesten/festivals te gaan maar ook niet echt iemand hebben om daar mee heen te gaan?

xx.HEAVEN

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2202 Gepost op: 01 februari 2019, 15:37:37 »
Ben al paar keer Amsterdam tegengekomen, maar is er inmiddels ook al een groep oid aangemaakt? :)
You never kissed that girl, I wasn't scared of heights. Your parents didn't fight, I wasn't so far away. We both got enough sleep. We never screamed "I hate you" at each other at your older sister's house. We never forgot we loved each other.

Kralica

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2203 Gepost op: 01 februari 2019, 21:31:57 »
Zijn er hier ook meiden die het leuk lijkt om naar hardstyle feesten/festivals te gaan maar ook niet echt iemand hebben om daar mee heen te gaan?

Hee,

Ik hou normaal gesproken niet heel erg van hardstyle, maar het lijkt me echt leuk om een keer naar intens festival te gaan!

BWDG54

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2204 Gepost op: 02 februari 2019, 21:05:07 »

Hee,

Ik hou normaal gesproken niet heel erg van hardstyle, maar het lijkt me echt leuk om een keer naar intens festival te gaan!
Je mag me altijd een note sturen?

Kralica

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2205 Gepost op: 11 februari 2019, 20:07:14 »
Je mag me altijd een note sturen?

Ik kon je geen note sturen omdat je profiel afgeschermd is, kun jij me noten?

xx.HEAVEN

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2206 Gepost op: 26 februari 2019, 00:13:21 »
Up!
You never kissed that girl, I wasn't scared of heights. Your parents didn't fight, I wasn't so far away. We both got enough sleep. We never screamed "I hate you" at each other at your older sister's house. We never forgot we loved each other.

BWDG54

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2207 Gepost op: 07 maart 2019, 10:34:42 »
Mag natuurlijk ook om gewoon gezellig te kletsen maar lijkt me wel leuk om vaker wat festivals af te gaan

IM A DREAMER

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2208 Gepost op: 08 maart 2019, 20:51:10 »
Niet perse uitgaan maar ook vermaak op zaterdag avond of andere dagen natuurlijk!
Ik woon in Zwolle  :blush:

Hey, ik kom ook uit de omgeving Zwolle. Mij lijkt het ook leuk om andere mensen te ontmoeten en als het klikt, mee om te gaan. Wat zijn je intresses/hobby's? Stuur me een pm :)