Auteur Topic: Paar vraagjes over de waterpijp  (gelezen 16642 keer)

Janineeexx

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 12 mei 2013, 15:37:40 »
Heeei (:

Ik wil graag een waterpijp kopen, want ik zag dat ze nu bij de Action waren voor maar 5 euro,
Weet iemand de volgende dingen? Je hoeft niet elke vraag de beantwoorden maar een paar zou ik al blij zijn  :D

1. Hoe duur zijn kooltjes ongeveer?
2. Hoe duur is tabak voor de waterpijp ongeveer?
3. Welke smaken vinden jullie het lekkerst?
4. Kan je er bijvoorbeeld ook alcohol in doen? Of frisdrank ofzo?
5. Word je dan ook een beetje aangeschoten met alcohol?
6. Hebben jullie zelf ook een waterpijp?

Niet alles wil ik gaan doen, ben beetje benieuwd naar die dingen

xxxxx

EvaMansfield

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 12 mei 2013, 15:46:48 »
1 en 2.  Voor kooltjes en tabak samen ben je ongeveer 6 a 7 euro kwijt. Je moet wel fruittabak nemen!
3. Fruittabak dus, en dan gewoon gemixt.
4. Uhm, je kan het proberen maar je wordt er niet dronken van. Als je er iets van wilt voelen moet je wiet bij de tabak leggen.
5. Nee
6. Ja

PBG

• Lump off.
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 12 mei 2013, 15:57:41 »
Ik heb een waterpijp voor hasj, ik gebruik nooit kooltjes eigenlijk.

Ik weet wel dat je idd fruittabak kunt gebruiken, dat kost maar een paar euro.

Janineeexx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 13 mei 2013, 17:51:09 »
Dankje voor jullie reacties, ik heb vandaag 1tje gekocht! (; Heel schattig, een roze. Ik ga morgen tabak halen en kooltjes!

« Reactie #4 Gepost op: 13 mei 2013, 18:17:24 »
hey een vriendin zij laatst dat ze dit gedaan had en ze is 14
zit hier eigenlijk ook een leeftijd aan vast net als bij gewoon roken moet je ouder dan 16 zijn ?want denk wel dat ik het een keertje ga proberen[size=78%]sorry als dit een domme vraag is[/size] :blush:

GLENCOCO

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 13 mei 2013, 18:19:04 »
Ik heb ook het liefst perzik ofzo, is lekker zacht. Meestal doen we als we met vrienden zijn er wiet bij.
Recovery

Yukino

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 13 mei 2013, 18:34:27 »
-
« Laatst bewerkt op: 16 augustus 2013, 15:23:35 door Yukino »

petroleum

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 13 mei 2013, 18:49:54 »
Wowwww. Was het maar waar dat kooltjes en tabak samen 6 a 7 euro kosten. Ik koop al jaren waterpijpstabak, en heb nooit goedkopere tabak gezien dan 4,50 en dat was ook nog eens niet legaal in de winkel verkocht. Tabak is normaal 6/7 euro op zich en kooltjes erbij nog een paar euro. Die van mij waren 4 euro, maardat was ook een kilo vgm.:) 2 appels en sinaasappel is lekker. En als je mixt moet je druiven en munt samen doen. Verder, rook nooit alleen munt, je keel gaat heel erg pijn doen door de 'frisheid'.
red bull love

Electric

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 01 juni 2013, 22:40:56 »
~
« Laatst bewerkt op: 09 december 2015, 00:25:36 door Electric »

Waterpijp Store

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 20 juni 2013, 15:30:49 »
Als waterpijp webshop kan ik in ieder geval over de prijzen een goed beeld geven!

1. Hoe duur zijn kooltjes ongeveer? €0,90! Wil je voor goede kwaliteit gaan (kooltjes die heel lang blijven branden en niet snel uit elkaar vallen), dan €1,50
2. Hoe duur is tabak voor de waterpijp ongeveer? Er zijn nog een paar over voor € 6,25! Maar het wordt helaas steeds duurder door accijns. Wel kun je altijd steam stones blijven kopen, een tabaksvervanger, deze worden steeds goedkoper
3. Welke smaken vinden jullie het lekkerst? Het populairst bij ons is dubbel appel en met de zomer vaak ook meloen, kersen en aardbei.. die zijn wat 'frisser'
4. Kan je er bijvoorbeeld ook alcohol in doen? Of frisdrank ofzo? Het kan allemaal! Ik zou zeggen experimenteer hier mee. Melk geeft bijvoorbeeld dikkere rook en fruitsap in de smaak van je tabak zorgt ook voor een extra sterke smaak! Alcohol vind ik persoonlijk niet veel effect geven, zonde eigenlijk om daarmee de vaas vol te gieten
5. Word je dan ook een beetje aangeschoten met alcohol?Zie vorig antwoord, nee dus
6. Hebben jullie zelf ook een waterpijp?Meerdere ;)

Als er nog vragen zijn, ik help graag!
Een waterpijp kopen doe je natuurlijk bij Waterpijp - Store.nl!

Waterpijp Store

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 20 juni 2013, 15:50:23 »
Zal zeker niet ontkennen dat het reclame is maar probeer daarbij een nuttig antwoord te geven. Als dit niet mag hoor ik het graag en ben ik verdwenen!
Een waterpijp kopen doe je natuurlijk bij Waterpijp - Store.nl!