Auteur Topic: Overbodig...  (gelezen 453 keer)

Park.Jimin.is.bae...

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 27 juni 2018, 23:19:29 »
Hey meiden, dit wordt een vrij lang verhaal, dus bereid je maar voor

Ik voel me de laatste tijd een beetje overbodig. Dat komt allemaal door een bepaalde jongen met wie ik eerst heel goed bevriend was, maar nu niet echt meer. Hij heeft namelijk best wel vaak rotopmerkingen over mij gemaakt tegen vrienden en tegen het meisje wat hij leuk vind (waar ik zelf bij was of achter m'n rug om, maar ik hoorde het) en tegen mij over Whatsapp. Die opmerkingen gaan vooral over vertrouwelijke dingen die ik hem vertelt heb, waar hij altijd naar luisterde en hij me altijd weer wat moed insprak. Bijvoorbeeld dat ik me vaak nutteloos voel en dat ik niet voor mezelf op durf te komen etc. Hij heeft me een keer een handicap genoemd tegen een van z'n vrienden, achter m'n rug om, en in een groepschat noemde hij me zwak en lachte hij daar helemaal om. Een keer heeft hij recht in m'n gezicht gezegd dat niemand me nodig had, toen ik een grap maakte over dat ik uit ons sportteam zou stappen. Ik heb soms een beetje het idee dat hij mij voor schut zet, om indruk te maken op zijn vrienden en dat meisje. Hij ziet en merkt dat ik het niet leuk vind, want dat zeg ik vaak tegen hem en ik vraag hem ook altijd om op te houden. En dan belooft hij dat hij het niet meer zal doen, maar die belofte komt hij niet na. Hij ziet het allemaal als een grap, ik eerst ook, maar nu zegt hij zulke dingen steeds vaker en beginnen zijn woorden echt effect op me te hebben en ga ik me afvragen of wat hij zegt echt waar is. Ik heb nu vrij weinig contact meer met hem, want ik ben uit de groepschats gegaan en ik spreek hem persoonlijk nog vrij weinig. Toch blijven zijn woorden mij achtervolgen en ik heb geen idee wat ik hiermee moet. Ik ben heel bang dat de volgende keer dat hij weer een opmerking maakt er iets knapt en dat ik heel boos op hem wordt of in huilen uitbarst. Ik durf er dan ook niks over te zeggen.

Weten jullie misschien wat ik het beste kan doen?

x

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 28 juni 2018, 08:56:38 »
Sowieso inderdaad contact verbreken en proberen zijn woorden te vergeten, al begrijp ik dat dat heel lastig kan zijn.  :goodman:
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Roses

• Global Moderator
  • Take time to smell the roses 🌹
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 28 juni 2018, 10:34:19 »
Sowieso inderdaad contact verbreken en proberen zijn woorden te vergeten, al begrijp ik dat dat heel lastig kan zijn.  :goodman:

Dit! En dat hij als het ware iemand de 'grond moet intrappen' ook al is het als grap bedoeld (om indruk te maken), vind ik gewoon triest.  Zo iemand is geen leuk iemand...
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Park.Jimin.is.bae...

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 12 juli 2018, 15:32:06 »
Hallo daar ben ik weer!!

Ff een update-je. Mijn zusje zit bij hem op muziekles en ze heeft hem dus vertelt dat ik boos op hem ben. Hij weet niet waarom, maar hij zegt dat het hem niets kan schelen. Vinden jullie dat ik het hem alsnog uit moet leggen wat er aan de hand is, of moet ik het gewoon laten?

kaassausje

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 12 juli 2018, 15:42:13 »
Hallo daar ben ik weer!!

Ff een update-je. Mijn zusje zit bij hem op muziekles en ze heeft hem dus vertelt dat ik boos op hem ben. Hij weet niet waarom, maar hij zegt dat het hem niets kan schelen. Vinden jullie dat ik het hem alsnog uit moet leggen wat er aan de hand is, of moet ik het gewoon laten?

Nee natuurlijk niet, waarom zou je in godsnaam nog een seconde van je tijd aan zo'n gast verspillen? Lekker vergeten en doorgaan met je leven. Iedereen krijgt wel eens met zulke rare mensen te maken, dat heeft helemaal niets met jou te maken.
Turning pain into power

Park.Jimin.is.bae...

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 12 juli 2018, 15:53:38 »
Nee natuurlijk niet, waarom zou je in godsnaam nog een seconde van je tijd aan zo'n gast verspillen? Lekker vergeten en doorgaan met je leven. Iedereen krijgt wel eens met zulke rare mensen te maken, dat heeft helemaal niets met jou te maken.

Oke thanks voor je advies, ik ga het hem niet uitleggen, want dat verdient hij niet bedacht ik me net.

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 12 juli 2018, 17:21:08 »
Wat een idioot. Geen contact meer met hem opnemen.
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!