Auteur Topic: Ouders 25 jaar getrouwd  (gelezen 172 keer)

workhard

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 28 februari 2020, 16:29:54 »
Hooii,

Ik denk dat iedereen dit wel lastig vindt, maar mijn ouders zijn binnenkort 25 jaar getrouwd en ik weet niet wat ik kan geven. Mijn ouders hebben niet echt (tijd voor) hobby's en ik bedacht mij dat ik een weekend weg of een hotelovernachting cadeau wilde geven, maar dit lukt mij niet om in mijn eentje te betalen. Heeft iemand anders een idee?

Alvast bedankt!

TheBusDriver

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 28 februari 2020, 18:30:25 »
Je kan zoveel dingen doen! Je kan een ontbijtje maken voor ze die ochtend, een fles wijn of ander drank kopen die ze lekker vinden, of misschien wat zelf maken.. je kan een plek van een map uitknippen, een plek die hun afspreekt; eerste date, eerste zoen, trouwlocatie; en daar schrijf je dan de datum bij (natuurlijk in overdreven mooie letters waar je haast 2 uur min aan moet besteden aangezien zoiets altijd fout gaat lol) en dat dan in een lijstje doen.

zoals dit; https://nl.pinterest.com/pin/152629874845365799/?lp=true

of je kan een foto van vroeger nemen met ''then'' eronder en dan een foto van nu met ''now'', zet heel mooi in perspectief hoeveel tijd ze al samen zijn. En daar een mooi gedichtje of geschrift bij zetten. Of je kan een brief schrijven, heel simpel maar daar kan je je waardering in kwijt en hoe jij hun huwelijk ziet.

Je kan ook allemaal hapjes kopen, die mooi in een mandje doen en die avond geven zodat ze gewoon fijn voor de tv samen kunnen zijn. Je hoeft niet groot te denken..
Als een weekendje weg of een hotel te duur is, kan je ook een giftcard geven voor een tripje naar de sauna of een massage; misschien 50 euro? Op threatwell.nl heb je altijd deals en acties, zoek op koppel of duo massages en dan vind je het wel! :) Hopelijk vind je iets !

workhard

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 28 februari 2020, 19:26:27 »
Veel te leuke dingen inderdaad! Met die map ga ik sowieso uitvoeren. Ik denk inderdaad dat het een soort mand met hapjes, cadeaubon en lijstje wordt. Dankjewel!