Auteur Topic: Online vriendin  (gelezen 256 keer)

RianneWin

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 15 november 2019, 18:26:01 »
Hoi iedereen,

Ik heb een (miss rare) vraag,
Ongeveer 3 weken terug heb ik via een online verkoop website een bed gekocht. Tenminste dat heb ik toen bij iemand thuis opgehaald. Samen met mijn vader ging ik daar heen en het was lekker dichtbij. Eenmaal aangekomen bleek dat dat bed van een meisje van mijn leeftijd (17)  is geweest. We hebben ( terwijl mijn vader het bed uit elkaar haalde) best wat gekletst. Nu is het miss raar maar ik zou een met dr willen afspreken Haha. Want volgens mij klikt het wel heel erg. Ik heb haar insta wel gevonden maar ik weet dus echt niet wat ik moet zeggen en of het niet een creepy is voor haar.... btw ik bedoel het wel vriendschappelijk.

Nouja... ik hoop dat jullie mij tips kunnen geven wat ik voor een berichtje kan sturen!
Groetjes Rianne

Jo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 15 november 2019, 22:27:12 »
Hi Rianne,

Wat leuk dat het meteen klikte tussen jullie! Het is helemaal niet raar om eens een berichtje te sturen via social media of ze eens wat met je wil afspreken (uiteraard kan je erbij vermelden dat je dit vriendschappelijk bedoeld). Aangezien je al even met haar gekletst hebt en je de klik voelde denkt zij er misschien zelf ook zo over.

Nee heb je, ja kun je krijgen. Succes!

❅ Patatina ❅

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 16 november 2019, 01:09:56 »
Hey!

Om het misschien 'minder raar over te doen komen' (wat het niet is!), kun je misschien je berichtje beginnen met: ''Hey, ik wilde je even via hier laten weten dat ik erg blij ben met het bed!'' vanuit daar volgt waarschijnlijk dan een gesprek. :)
Anche i silenzi hanno parole.

Claire59

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 16 november 2019, 12:42:06 »
Hey! Ik snap je heel goed, ik heb dit ook wel eens gehad. Ik ben 15 (ik word morgen 16) en heb zelf nou niet zo'n grote vriendenkring en soms kom ik iemand tegen waarvan ik denk 'jij lijkt me nou een leuk persoon om vaker mee kletsen'. Maar dan voelt het ook een beetje creepy om iemand op te zoeken op Facebook of Insta ofzo haha :p

Nutella

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 17 november 2019, 16:57:40 »
Stuur haar een berichtje met dat je nog even wilde zeggen dat je erg blij bent met het bed en of alles verder goed met haar gaat.