Auteur Topic: Mijn vader in Afganistan (?)  (gelezen 3365 keer)

Anoniem

• Verwijderd
« Gepost op: 01 september 2007, 16:33:39 »
Hey Hallo!
Mijn vader is sergeant (of hoe schrijf je dat) bij de Koninklijke Landmacht en gisteravond kwam ik erachter dat mijn vader misschien naar Afganistan moet in November/December.
Aan de ene kant denk ik haast niet dat hij moet, want hij wordt binnenkort geopereerd en daardoor mist hij de opleiding die je ervoor moet volgen en hij moet natuurlijk wel helemaal gezond zijn.
Ook denk ik dat hij niet hoeft te gaan omdat ik met mijn vader, stiefmoeder en halfbroertje in December naar Afrika zouden gaan, en als hij dan uiteindelijk toch naar Afganistan word gestuurd, de mensen voor wie mijn vader werkt, het geld moeten terugbetalen die wij al voor de reis hebben betaald.
Aan de andere kant denk ik dat hij wel moet gaan, omdat hij als 1 van de weinige op die kazerne ervaring heeft met oorlogsgebieden (in 1996 +/- moest hij ee. half jaar naar Bosniƫ toe)

Ik wou vragen of er hier ook meiden vaders, of misschien moeders hebben die ook uitgezonden zijn of worden uitgezonden naar Afganistan.
Misschien dat we er dan samen over kunnen praten ofzo.
Natuurlijk is er een grote kans dat hij niet hoeft te gaan, maar je weet het maar nooit, dus als dit topic uiteindelijk nutteloos blijkt te zijn en dat er niks aan de hand is, heb ik in elk geval mijn verhaal gedaan (want dat lucht op). En ben ik natuurlijk blij, dat mijn vader niet daarheen hoeft.
Laat Balkenende lekker zelf maar gaan.

x Youandi

a_noukk

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 01 september 2007, 16:39:34 »
Mijn broer zat in 't leger en die moest naar afghanistan.. omdat hij ook al in Irak is geweest en daardoor een lichte trauma heeft opgelopen, wilde die niet naar afghanistan.. maar zoiets mag je niet weigeren, maar heeftie toch gedaan.. daarmee kan je in de bak belanden en je wordt 'geschorst'.. hij is geschorst en heeft het voor elkaar gekregen dat ie niet in de bak hoefde..en nu heeftie 'normaal' werk..
naja in iig. nutteloze post , sterkte!
I'm gonna dress my ass with the latest fashion.

EmmaElise

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 01 september 2007, 16:39:44 »
Mijn vader zit ook voor zijn werk in Afghanistan, niet voor het leger, maar wel voor de VN. Hij woont ook op een legerbasis in Kabul, dus het is wel gevaarlijk..

Roziss

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 01 september 2007, 16:44:28 »
mijn favourite oom moet mischien:( ook mijn oom is ergens rond 1999/2000 in bosnie geweest. pas geleden was hij in australie om daar een tank te maken. maar omdat hij een van de enige is die weet hoe die tank precies in elkaar zit heeft hij dus kans om daar heen te moeten. maar ikblijf gewoon hopen dat 'ie niet hoeft. en dat ook jou vader niet hooft.

:stopwar:

TeenSlipper

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 01 september 2007, 16:56:16 »
Niet ervaring met dit, maar mijn broer wou wel bij de Mariniers (niet de marine dus niet met boten en water maar de mariniers!!)
Maar hij is niet door die test heen gekomen zoo zielig want hij is er echt een ventje voor :P Ik vind het ook echt superkut voor hem en was zo trots geweest als ik kon zeggen mijn broer zit bij de Mariniers..Maarja zou wel kut zijn al moet je vader daarnaartoe is een eng land enzoo ik zat ook al te shaken bij me broer kbedoel je weet nooit wat er gebeurt of dalijk krijgt ie trauma enzo.. Mn ouders vertelde ook verhalen over mensen die gewoon nooit meer hetzelfde waaren gewoon totaal anders heelemaal in zichzelf gekeerd door de afgrijselijke beelden enzo die je daar natuurlijk ziet en watvoor erge dingen je wel niet meemaakt. Maar echt ik heb respect voor je vader al moet die. Ik heb respect voor alle mensen die in het leger zitten ofzo en naar een ander land worden uitgezonden ikzelf zou het fysiek namelijk never aankunnen. Maarja sterkte er iniedergeval mee ikweetniet of je iets aan me verhaal had ozfo maarja:P
XXXX
Teenslipper

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #5 Gepost op: 01 september 2007, 17:12:56 »
Dank jullie wel :)
En jullie zelf ook sterkte :( :goodman:

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #6 Gepost op: 01 september 2007, 20:16:38 »
Up

L

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 01 september 2007, 20:18:24 »
mn vader is vorig jaar geweest.

maar uhm ^_^, het eerste wat je hoort te weten, is dat de kans op bedreigingen enzo van de familie er is. Het is handig om 't niet te vermelden dat ie er is. XD
What can you say?! Your life is shit today!  TUMBLR http://anewpairofvintageboots.tumblr.com/ ITEMS FOR SALE http://leannsvintage.tictail.com/