Auteur Topic: Logeren met 6 meisjes en 1 jongen  (gelezen 3108 keer)

Anno.12

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 10 februari 2019, 22:42:31 »
Heeeeee girlss,

Ik woon in Brabant en daar wordt carnaval gevierd voor de gene die niet weten wat het is, het is eigenlijk gewoon 5 dagen feest waarbij je er verkleed naar toe gaat en dit is dan in een café/restaurant

Maar nadat we op stap zijn geweest naar carnaval wil ik graag met mijn vriendinnen logeren nu zit er alleen een jongen bij ons in de groep (hij heeft alleen meisjes vrienden) maar als ik hem niet vraag voelt hij zich ook weer rot.
Maar ik vind het ook een beetje raar om met allemaal meiden te logeren en dat hij er dan in eens bij is

Ik ben trouwens 15

Hebben jullie tips?
Dikke 💋

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 10 februari 2019, 22:57:10 »
Je kan het altijd aan hem vragen of hij mee wil logeren (als het ook van je ouders mag uiteraard). Denk dat het voor hem meer 'raar' zal zijn om met 6 meisjes te logeren dan voor jullie, dus ik zou de keuze bij hem laten :)
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

supercoolsy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 11 februari 2019, 16:41:18 »
Kies zelf maar. Als jij je ongemakkelijk voelt met een jongen in de kamer, terwijl je slaapt, dan moet hij dit maar begrijpen.

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 11 februari 2019, 17:11:00 »
Ik zou eerst vragen wat je vriendinnen er van vinden, misschien vind een van hun het helemaal niet fijn om te logeren met een jongen erbij.

Frecklecheek

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 12 februari 2019, 14:10:20 »
Ik zou me niet te druk maken. Als hij een goeie vriend is, wordt het toch gewoon kei gezellig?

xJamie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 17 februari 2019, 19:17:20 »
Ik ken ook een jongen met alleen maar vriendinnen, en die wordt gewoon altijd uitgenodigd op slaapfeestjes etc. Is nooit een probleem over gemaakt.
la vie est belle

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 17 februari 2019, 19:25:56 »
Kies zelf maar. Als jij je ongemakkelijk voelt met een jongen in de kamer, terwijl je slaapt, dan moet hij dit maar begrijpen.

+ Waar jij je zelf fijn bij voelt.
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 18 februari 2019, 18:48:53 »
Ik zie het probleem niet echt eerlijk gezegd. Als jullie gezamenlijk als vriendengroep afspreken is het toch ook niet raar dat hij er als enige jongen bij is? Bij het omkleden kan hij desnoods even weggaan als jullie het vervelend vinden als hij daar bij is.
Het lijkt me in ieder geval een beetje lullig naar hem toe om hem buiten te sluiten, puur omdat hij iets anders tussen zijn benen heeft hangen.
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

sethabrikoos

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 25 februari 2019, 10:59:28 »
Ik ken ook een jongen met alleen maar vriendinnen, en die wordt gewoon altijd uitgenodigd op slaapfeestjes etc. Is nooit een probleem over gemaakt.