Auteur Topic: Kpop dansgroep beginnen  (gelezen 795 keer)

deeeemxx

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 19 november 2018, 12:35:34 »
Hii allemaal,
Het lijkt mij dus heel leuk om met een paar mensen een groepje te beginnen om samen op kpop nummers te dansen. Het is niet erg als je niet goed bent in dansen, dat ben ik zelf namelijk ook niet. Maar het lijkt mij ook gewoon heel leuk om op deze manier beter te worden in dansen. Dus als je geïnteresseerd bent hoor ik het graag. <3

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 19 november 2018, 12:53:37 »
In welke provincie woon je en hoe oud ben je?
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

deeeemxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 19 november 2018, 12:58:42 »
In welke provincie woon je en hoe oud ben je?

Ik woon in Limburg en ik ben 17 jaar. Als de deelnemers te ver uit elkaar wonen kunnen we het ook eerst gewoon via internet houden ofzo, en het leuk maken door opdrachten te verzinnen (zoals het leren van een choreo uit JYP Entertainment) en daar een deadline voor te geven.

deeeemxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 19 november 2018, 13:02:22 »
Ik vind het vooral gewoon leuk om elkaar te motiveren choreos te oefenen. Ik hou heel erg van zingen en dansen maar ben er niet goed in lol. Op deze manier wordt het oefenen misschien leuker, en als mensen niet alleen geïnteresseerd zijn in dansen kunnen we het dus ook combineren met zingen. Zo kunnen we een soort groep beginnen waarin we huiswerk krijgen (zang oefenen), (een choreo leren) etc. En zo steeds beter worden.

chayenne.cds

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 05 september 2019, 14:53:13 »
Hey!
Ben een beetje laat, maar het lijkt me leuk om het uit te proberen. Ik hoop wel dat je er nog voor openstaat hahaha. @chayenne.cds is mijn insta account als je erover wilt praten.

Groetjes
« Laatst bewerkt op: 05 september 2019, 21:28:05 door chayenne.cds »