Auteur Topic: jarig maar moeten werken  (gelezen 508 keer)

workhard

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 07 augustus 2019, 11:52:46 »
Hooii,
ik ben aankomende dinsdag jarig ook al voelt dat helemaal niet zo. Ik wil wel wat leuks doen met mijn familie, maar ik moet de hele middag en avond werken. Daar baal ik ontzettend van. Mijn familie vindt dit ook erg jammer aangezien mijn ma er expres vrij voor heeft genomen. Hoe kan ik het goed maken/toch nog een leuke dag van maken?
x

Fractures

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 07 augustus 2019, 15:49:46 »
Je kan het 's ochtends vieren met gebak en trakteren op je werk.

Kan je niet nog ruilen met iemand?

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 08 augustus 2019, 13:14:37 »
Beetje lullig dat je moeder vrij heeft genomen en jij niet.
Maargoed, je kan proberen of iemand met je wil ruilen of 's ochtends iets leuks doen.
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

Traveler

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 08 augustus 2019, 17:14:44 »
Dat had je je inderdaad eerder moeten bedenken. Misschien dat iemand nog wil/kan ruilen maar anders is het toch wel een beetje je eigen schuld.
En anders op een ander dag vieren ondanks dat een beetje lullig is voor de vrije dag van je moeder.
Hoi

tamarachloe45

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 08 augustus 2019, 19:22:53 »
meld je ziek

workhard

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 08 augustus 2019, 22:39:37 »
Beetje lullig dat je moeder vrij heeft genomen en jij niet.
Maargoed, je kan proberen of iemand met je wil ruilen of 's ochtends iets leuks doen.

Soms zit er meer achter een verhaal dan je in eerste instantie zult denken. Ik heb geprobeerd vrij te krijgen, maar aangezien het vakantie periode is, is het niet gelukt. Ook al vroeg ik het 7 maanden van te voren aan. Maar goed, ik heb ook niet zo'n fijne baas.

midnight

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 09 augustus 2019, 12:12:49 »
Soms zit er meer achter een verhaal dan je in eerste instantie zult denken. Ik heb geprobeerd vrij te krijgen, maar aangezien het vakantie periode is, is het niet gelukt. Ook al vroeg ik het 7 maanden van te voren aan. Maar goed, ik heb ook niet zo'n fijne baas.
huh, maar wist je moeder dan niet dat je geen vrij kon krijgen?

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 09 augustus 2019, 23:23:48 »
Op een andere dag iets leuks doen.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 09 augustus 2019, 23:27:29 »
Je krijgt je rooster zeven maanden van te voren? Oké. Dat je nu over het algemeen met kerst/oud en nieuw geen vrij kan vragen maar dit is wel een beetje gek...

Astrantia

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 09 augustus 2019, 23:29:12 »
Ik denk dat er niet veel anders op zit dan het een andere dag te vieren, en in de ochtend iets leuks te doen. Je kan je ziekmelden maar dat vind ik niet netjes en het is nogal obvious op je verjaardag.

workhard

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 10 augustus 2019, 00:28:47 »
Je krijgt je rooster zeven maanden van te voren? Oké. Dat je nu over het algemeen met kerst/oud en nieuw geen vrij kan vragen maar dit is wel een beetje gek...

Ik werk op vaste dagen. Daardoor weet ik dat ik op een maandag moet werken. Dus had ik het optijd aangegeven, maar gaf hij op het laatste moment toch aan dat ik geen vrij kreeg helaas. Vind het ook erg jammer.

workhard

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 10 augustus 2019, 00:30:00 »
Ik denk dat er niet veel anders op zit dan het een andere dag te vieren, en in de ochtend iets leuks te doen. Je kan je ziekmelden maar dat vind ik niet netjes en het is nogal obvious op je verjaardag.

Klopt, op een andere dag vieren lijkt mij inderdaad het beste.

Traveler

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 10 augustus 2019, 09:49:43 »
Ik werk op vaste dagen. Daardoor weet ik dat ik op een maandag moet werken. Dus had ik het optijd aangegeven, maar gaf hij op het laatste moment toch aan dat ik geen vrij kreeg helaas. Vind het ook erg jammer.
Eikel van een vent dan wel zeg!
Hoi

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 10 augustus 2019, 19:08:12 »
Als jij 7 maanden geleden vrij hebt gevraagd en ze hebben het destijds goedgekeurd (of langer dan 2 weken niks laten weten) dan ben je dus gewoon vrij. Ik zou dat ook zeker bij je baas aangeven.
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!