Auteur Topic: Hyrax/spin  (gelezen 1662 keer)

Mirjam

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 15 januari 2009, 17:49:31 »
Heee meiden,

ik moet er ook aan geloven. Ik krijg een beugel. De plaatjes zitten er boven al op, zonder draad. Volgende week moet ik terugkomen en dan wordt mijn hyrax/spin geplaatst en volgensmij ook mijn draad. Maar ik ben dus hartstikke bang voor die hyrax! Voor de meiden die het niet meer snappen : Hyrax is een beugel die je bovenkaak breder maakt (mijne past niet op mijn onderkaak) Eens in de tijd moet je hem aandraaien en dan wordt ie zoon 2 mm breder per keer. Na een paar weken stop je met draaien en na een half jaar ongeveer gaat ie er weer uit.

Zijn er hier meiden die dit ook hebben (gehad)? Kunnen jullie er wat over vertellen hoe het zit met die spleet en natuurlijk de pijn?

Groetjes Honeybird

Mirjam

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 15 januari 2009, 18:31:48 »
Kom op! Up!

raiseyourglass

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 15 januari 2009, 18:36:36 »
niet gehad, heb zelf gewoon blokjes of hoe dat ook heet, dus upje =) je hebt ook ergens zo'n beugel site/weblog en daar staan wel ervaringen op denk ik!

goodluck iig :luck:

Lifeislife

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 15 januari 2009, 18:37:48 »
hai, dat heb ik ook gehad!
Maar ik vond het helemaal geen pijn doen.. ( alleen ik heb niet zo snel pijn :P ) Dus, ik denk dat het wel mee zal vallen, maar iedereen heeft een andere pijngrens ^_^

Mirjam

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 15 januari 2009, 18:41:10 »
Haha jaa, ik ben echt een mietje. Ik vond die elastiekjes tussen je kiezen om ruimte te maken al vreselijk!

raiseyourglass

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 15 januari 2009, 18:43:46 »

Haha jaa, ik ben echt een mietje. Ik vond die elastiekjes tussen je kiezen om ruimte te maken al vreselijk!

nou, ik ben geen mietje maar dat was inderdaad niet zo'n lekker gevoel :')

http://ikenmijnbeugel.web...9/01/beugelportret-n.html
^ dat is iemand die er een heeft + foto's en mening enzo, msg heb je er wat aan.. =)

Achilles

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 15 januari 2009, 18:44:44 »
http://www.johnsdental.co...cs/rpe/Banded%20Hyrax.JPG

Ziet er verdomt pijnlijk uit:S zoiets had ik ook, maar dan minder pijnlijk. Uiteindelijk stond de afdruk in mijn tong :p
It's time to see what I can do, To test the limits and break through, No right, no wrong, no rules for me, I'm free! LET IT GO!