Auteur Topic: Hospiteer mail opstellen  (gelezen 262 keer)

cherrypie

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 09 mei 2020, 21:18:31 »
Hey meiden!

Ik ben nu hard op zoek naar een kamer in Amsterdam en heb best wel wat moeite met een leuke mail opstellen. Ik heb al zo'n 7 mailtjes eruit gestuurd en op geen enkele een reactie. Ik heb zelf nooit iemand moeten uitkiezen dus ik heb geen idee wat echt blijft hangen in een mail.

Hebben jullie tips hoe je er echt uitspringt en je sowieso wel uitgekozen wordt?

x

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 10 mei 2020, 07:32:18 »
Ik ben nu zelf ook bezig met een kamer zoeken, maar in een andere plaats. Ik zit in een Facebook groep en reageer via daar, daar krijg ik altijd reactie.

Misschien duren de reacties even?
Maar over je zelf vertellen is altijd handig, wat je nu doet, wilt gaan doen, hoe je zelf bent en hoe je jezelf op kamers ziet wonen
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

mevrouwtjesneeuwball

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 28 mei 2020, 13:28:16 »
Ik zou er een leuk/grappig weetje in doen, dus bijvoorbeeld: Als je me echt goed kent, weet je dat ik............ en dan bijvoorbeeld: altijd Taylor Swift zing onder de douche (zoiets dan he). Dan onthouden ze je iig:-)

Eden

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 29 mei 2020, 12:56:58 »
met mijn huis heb ik wel vaker aan de andere kant gestaan van jou, en je moet je bedenken: die huizen krijgen MEGA veel mailtjes. en hoe "oneerlijk" dat ook lijkt als je op zoek bent naar een kamer, je word op kleine dingen afgerekend.
wat de meiden hierboven ook zeggen, zorg dat je eruit springt! ik heb gemerkt dat de meeste mensen bijna hetzelfde zeggen in de mailtjes. laat me raden, je houdt van drankjes en dansjes, hebt een creatieve hobby en een sport, houd van gezellig doen met je huis maar hebt ook je eigen leventje. dit is ongeveer wat elke mail zegt, dus zorg ervoor dat je persoonlijkheid eruit springt! wat vind jij leuk, wat niet? doe er een paar fotootjes bij, etc! lekker jezelf laten zien, en dan twijfel ik er niet aan dat je uiteindelijk een keertje reactie krijgt :)
was Taurus.

janinem

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 02 juni 2020, 08:57:34 »
Toen ik berichten ging opstellen, begon ik eerst altijd met iets over mezelf, wie ik ben, waar ik van houd (tip: zeg iets over koken :) )
Het tweede deel van mijn bericht ging altijd over het huis waar ik ging hospiteren. Er was bijvoorbeeld een huis waar ze altijd Mario Kart speelden, ik maakte dan een grapje over dat ik onverslaanbaar was. Dat soort dingen. Dat maakt het iets persoonlijker
Maar probeer inderdaad iets te zeggen wat eruit springt. Als je een wat ongewone maar wel leuke eigenschap hebt: zet het erin! En foto's zijn inderdaad ook fijn denk ik