Auteur Topic: Hoeveel geld op je spaarrekening?  (gelezen 2902 keer)

Watermeloen

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 03 juni 2019, 23:13:16 »
Hoi! Aangezien de meeste hier toch anoniem zijn, kan het geen kwaad om een inschatting te geven van het gemiddelde spaargeld. Ik vind zelf dat ik best goed spaar maar ben eigenlijk best benieuwd naar mensen van mijn leeftijd of die ook rond dezelfde grens zitten.

aquarell

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 04 juni 2019, 16:29:51 »
Ik ben 22, woon op mezelf en probeer niet lager dan 8.000 te komen, wat ook meestal wel lukt.

EDM❤️

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 04 juni 2019, 18:22:14 »
Ik ben 18, studentje en heb binnen 1,5 jaar €2000 bij elkaar gespaard

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 04 juni 2019, 21:50:42 »
Ik ben (sinds vandaag lol) 22 en heb vorige maand de 10k bereikt. Woon thuis en heb nu 2 jaar gewerkt. Vanaf nu gaat alles weer bergafwaarts, want nieuwe studie  :no:

Niet citeren
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 04 juni 2019, 22:22:17 »
Gefeliciteerd @Crystalfire!
Ik heb genoeg om een jaar werkloos van rond te komen.
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 05 juni 2019, 11:35:52 »
Ik ben 20, laatste jaar student van mbo, maar het varieert bij mij tussen de 3500 en 4500. Gezien dure aankopen en soms hoge maandlonen
NC
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 05 juni 2019, 12:03:40 »
Ik ben 23, vierdejaars hbo student, 2 banen en ik heb € 3.000. Woon op mezelf.