Auteur Topic: Hoeveel geld op je spaarrekening?  (gelezen 2902 keer)

Watermeloen

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 03 juni 2019, 23:13:16 »
Hoi! Aangezien de meeste hier toch anoniem zijn, kan het geen kwaad om een inschatting te geven van het gemiddelde spaargeld. Ik vind zelf dat ik best goed spaar maar ben eigenlijk best benieuwd naar mensen van mijn leeftijd of die ook rond dezelfde grens zitten.

aquarell

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 04 juni 2019, 16:29:51 »
Ik ben 22, woon op mezelf en probeer niet lager dan 8.000 te komen, wat ook meestal wel lukt.

EDM❤️

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 04 juni 2019, 18:22:14 »
Ik ben 18, studentje en heb binnen 1,5 jaar €2000 bij elkaar gespaard

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 04 juni 2019, 21:50:42 »
Ik ben (sinds vandaag lol) 22 en heb vorige maand de 10k bereikt. Woon thuis en heb nu 2 jaar gewerkt. Vanaf nu gaat alles weer bergafwaarts, want nieuwe studie  :no:

Niet citeren
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 04 juni 2019, 22:22:17 »
Gefeliciteerd @Crystalfire!
Ik heb genoeg om een jaar werkloos van rond te komen.
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 05 juni 2019, 11:35:52 »
Ik ben 20, laatste jaar student van mbo, maar het varieert bij mij tussen de 3500 en 4500. Gezien dure aankopen en soms hoge maandlonen
NC
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 05 juni 2019, 12:03:40 »
Ik ben 23, vierdejaars hbo student, 2 banen en ik heb € 3.000. Woon op mezelf.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

BWDG54

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 05 juni 2019, 16:58:01 »
20 en nu rond de €3000. Werk parttime maar niet echt ruimte om te sparen. Ik woon thuis. Heb wel veel meer gehad maar een autootje aangeschaft een tijdje terug

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 05 juni 2019, 19:16:35 »
Ik ben 25, ik heb 26.000 euro op mijn spaarrekening. Ik woon ook nog thuis( :fieuw: :fieuw: ). Ik werk op dit moment parttime, heb verschillende baantjes. Het geld dat ik gespaard heb is voor wanneer ik het huis uit ga. Ik wil eerst nog het traject met mijn coach afronden en misschien een opleiding beginnen voordat ik de deur uit ga. Ik heb zoveel geld gespaard omdat ik dolgraag in het buitenland zou willen wonen.

NC

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 06 juni 2019, 13:42:56 »
Totaal offtopic maar leuk dat je in het buitenland wil wonen Snowblack. Waar zou je naartoe willen?
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 06 juni 2019, 13:47:23 »
Ik wil heel graag naar Schotland, ik vind dat zo´n mooi land.  :D

Ambertjex

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 07 juni 2019, 17:59:51 »
Ik ben 18, heb inmiddels 8000,- gespaard... Echt geen idee of ik goed onderweg ben of niet.  :fieuw:   Hoop over ongeveer een half jaar de 10.000,- te hebben. Rijbewijs en een autootje heb ik al. Ik woon nog thuis. Dit gespaarde geld is dus voornamelijk voor wanneer ik het huis uit zal gaan.

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 07 juni 2019, 19:17:23 »
Ik wil heel graag naar Schotland, ik vind dat zo´n mooi land.  :D

Tof! Ben er ooit een dagje geweest maar vond de natuur echt prachtig toen. Ik vraag me altijd af hoe mensen daar een baan vinden (net als in andere landen trouwens waar ze permanent gaan wonen)

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 07 juni 2019, 19:43:43 »
Ja daar ben ik ook nog niet helemaal over uit wat het handigst is.  :fieuw:  Ik zit zelf te denken om eerst een paar maanden vrijwilligerswerk te doen en dat te gebruiken als opstapje, aangezien ik begrepen heb dat het makkelijker is om een baan te zoeken als je al in het land waar je heen wilt bent.

Ambertjex

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 07 juni 2019, 20:51:31 »
Ik ben 18, heb inmiddels 8000,- gespaard... Echt geen idee of ik goed onderweg ben of niet.  :fieuw:   Hoop over ongeveer een half jaar de 10.000,- te hebben. Rijbewijs en een autootje heb ik al. Ik woon nog thuis. Dit gespaarde geld is dus voornamelijk voor wanneer ik het huis uit zal gaan.

How nice! Ik ga deze vakantie een weekje naar Schotland, heb idd gehoord dat het supermooi is daar. Ben erg benieuwd!  :blush:

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 07 juni 2019, 21:26:50 »
Leuk, veel plezier!  :D

~GypsyGirl~

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 09 juni 2019, 21:01:00 »
jeetje wat hebben jullie mooie bedragen gespaard zeg.
ik ben nu 26 en heb 950 euro bij elkaar.

voor 3 jaar terug, toen ik nog bij mijn ex was, had ik 6500 euro. Langzaam aan troggelde hij mij geld af, meid mag ik `100 euro lenen, krijg je meteen terug enzovoort.
Hij kreeg toen een baan maar hij had geen auto , deze zou ik voorschieten.
achteraf misschien allemaal erg dom, maar wij waren wel 9 jaar bij elkaar.
Nu moet ik opnieuw sparen en dat gaat langzaam, ik heb een koophuis en verdiend hooguit 1300 per maand.

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 10 juni 2019, 15:13:02 »
Ja daar ben ik ook nog niet helemaal over uit wat het handigst is.  :fieuw:  Ik zit zelf te denken om eerst een paar maanden vrijwilligerswerk te doen en dat te gebruiken als opstapje, aangezien ik begrepen heb dat het makkelijker is om een baan te zoeken als je al in het land waar je heen wilt bent.

Best slim plan.
Ik heb de droom om naar Spanje te emigreren maar heb geen flauw idee hoe ik dat moet aanpakken.

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 10 juni 2019, 19:09:54 »
Best slim plan.
Ik heb de droom om naar Spanje te emigreren maar heb geen flauw idee hoe ik dat moet aanpakken.

Spanje lijkt me ook erg gaaf om heen te emigreren! Heb je al een beetje een idee waar in Spanje je graag zou willen wonen?

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 11 juni 2019, 12:20:35 »
Spanje lijkt me ook erg gaaf om heen te emigreren! Heb je al een beetje een idee waar in Spanje je graag zou willen wonen?

Het liefst in het zuiden. Malaga, Granada, Valencia.
Denk dat het belangrijkste dat je nodig hebt een baan is inderdaad en dat is in Spanje nog best lastig te vinden (althans een baan waar je een beetje wat leert).

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 11 juni 2019, 17:38:55 »

Gaaf hoor! Ja lastig is zoiets he. Vind het gedoe met de waarde van diploma´s ook zo lastig haha. Kan ik met een Nederlandse diploma wel een baan krijgen etc. etc.  :fieuw:

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 12 juni 2019, 18:20:41 »
^Oh daar heb ik eigenlijk nooit aan gedacht. Ging er vanuit dat dat binnen de EU gewoon hetzelfde beoordeeld werd.

« Reactie #22 Gepost op: 12 juni 2019, 20:32:47 »
Ik ben 17 en heb nu iets meer dan 2000 euro
Ik ben niet supergoed in sparen, maar heb wel al best lang een baantje.
Na mijn vwo-examen volgend jaar wil ik een universiteitsstudie gaan doen en ook meteen op kamers, en ik moet ook ooit nog mn rijbewijs gaan halen.
Mijn ouders betalen helemaal niets en er is ook geen studiefinanciering meer, dus ik heb geen idee hoe ik het allemaal ga doen, gaat waarschijnlijk niet zonder schulden...
Iemand tips?

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 12 juni 2019, 21:27:31 »
^Oh daar heb ik eigenlijk nooit aan gedacht. Ging er vanuit dat dat binnen de EU gewoon hetzelfde beoordeeld werd.

Dat kan ook wel, ik weet niet tot in hoeverre dat gelijk is in alle landen.  :fieuw: Er zijn wel bepaalde beroepen die zogenoemd beschermd zijn, dan heb je nog extra aanvullende dingen nodig zoals bepaalde bevoegdheden of beroepenkaarten.

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 12 juni 2019, 22:51:47 »
^Dat klopt inderdaad maar daar heb ik niet voor gestudeerd dus misschien dat ik mij er daarom nooit in heb verdiept.