Auteur Topic: Het vakantie en uitjes topic!  (gelezen 56945 keer)

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #425 Gepost op: 18 oktober 2018, 17:04:06 »
^ Leuk, bedankt allebei, ik zet het bij m'n notities :)
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

beautyxblababla

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #426 Gepost op: 18 januari 2019, 11:15:04 »
Via deze link heb je al meteen korting op je volgende reis bij het aanmelden!! www.airbnb.nl/r/melissah31091?ref_device_id=0c1d0896770d2ce532e97a1a44fa3c6109a1f993&user_id=236322473&s=41

Allimac

• **
  • That one ordinary life
    • Bekijk profiel
« Reactie #427 Gepost op: 19 februari 2019, 09:47:24 »
Hee, is iemand van jullie wel eens in Miami/LA geweest? Zo ja, heeft iemand tips met verblijf wat goed te betalen is maar wel een beetje goed ligt?

Denise210

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #428 Gepost op: 21 februari 2019, 11:09:57 »
Heb je naast miami wel eens aan bonaire gedacht? Dit is echt een fantatisch bounty eiland. Liefde voor die prachtig witte stranden maar de roze flamingo's gewoon lopen tussen alle mensen echt zo'n romantische vakantie (L)

Allimac

• **
  • That one ordinary life
    • Bekijk profiel
« Reactie #429 Gepost op: 22 februari 2019, 09:59:32 »
Heb je naast miami wel eens aan bonaire gedacht? Dit is echt een fantatisch bounty eiland. Liefde voor die prachtig witte stranden maar de roze flamingo's gewoon lopen tussen alle mensen echt zo'n romantische vakantie (L)

Bonaire lijkt me ook prachtig! Maar wij willen toch echt naar de VS en daar de cultuur ook een beetje snuiven haha. En ik ga gewoon met een vriend dus het hoeft niet romantisch  B)

Jurkje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #430 Gepost op: 11 maart 2019, 08:36:38 »
Hee allemaal!
Aankomende zomer ga ik één week naar Italië toe. Hierna willen we nog één week vakantie, maar dan dichterbij Nederland, zodat de terugreis minder lang wordt. Heeft er iemand tips?
Op dit moment zitten we er aan te denken om twee dagen naar Europa Park te gaan en daarna nog vier/vijf dagen ergens anders.
Maar we hebben tot nu toe nog niets kunnen vinden waar we echt dat 'vakantiegevoel' krijgen. Voor ons is dat ongeveer een halve dag iets ondernemen (strand/meer/stad/activiteit) en een halve dag lekker bij de accommodatie relaxen (en in de tuin lezen, badmintonnen, etc.).

Ik hoor het graag als iemand leuke tips heeft waar we naar moeten kijken! :)

Bloempot

• Bekijk profiel
« Reactie #431 Gepost op: 11 maart 2019, 09:16:43 »
waarom dan niet 2 weken Italië ervan maken?
Frankly, my dear, I don't give a damn.

Jurkje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #432 Gepost op: 11 maart 2019, 09:42:45 »
@Bloempot; dat was eerst inderdaad het plan. Maar we vinden 1300 kilometer in één keer terug rijden toch wel erg ver. Vandaar dus dat we bedacht hebben om ongeveer halverwege nog een halve/hele week te verblijven.
En als we de terugreis met één overnachting doen, dan rijd ik liever door. Dus dan hebben we hetzelfde effect haha.

Bloempot

• Bekijk profiel
« Reactie #433 Gepost op: 11 maart 2019, 11:36:14 »
^je kan ook ipv 14 dagen Italië dan 10 dagen doen en 4 dagen voor de terugreis nemen (bijv, getallen zijn een idee) en dan langzaam terugrijden, dan kan je gewoon stoppen op plekken die je mooi vind voor een overnachting/wandeling/sight-seeing.
lekker op de bonnefooi

Frankly, my dear, I don't give a damn.

Jurkje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #434 Gepost op: 11 maart 2019, 13:25:07 »
@Bloempot; dat is ook een leuk idee ja! Dankje :)

HummingBirdx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #435 Gepost op: 18 maart 2019, 23:04:50 »
Hee allemaal!
Aankomende zomer ga ik één week naar Italië toe. Hierna willen we nog één week vakantie, maar dan dichterbij Nederland, zodat de terugreis minder lang wordt. Heeft er iemand tips?
Op dit moment zitten we er aan te denken om twee dagen naar Europa Park te gaan en daarna nog vier/vijf dagen ergens anders.
Maar we hebben tot nu toe nog niets kunnen vinden waar we echt dat 'vakantiegevoel' krijgen. Voor ons is dat ongeveer een halve dag iets ondernemen (strand/meer/stad/activiteit) en een halve dag lekker bij de accommodatie relaxen (en in de tuin lezen, badmintonnen, etc.).

Ik hoor het graag als iemand leuke tips heeft waar we naar moeten kijken! :)

Ik weet niet of je interesse daar ligt, maar Europa Park ligt vlak bij het Zwarte Woud en dat is best een mooie omgeving!

Scömìche

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #436 Gepost op: 08 april 2019, 20:49:57 »
Hi! Weten jullie een toffe stad in Europa die niet heel duur is, maar wel leuk? Budapest en Praag ben ik geweest (echt top!) en zoek nog iets in die richting :)

Denise210

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #437 Gepost op: 15 april 2019, 12:01:20 »
Hee, misschien is een huisje in een stad in oost Duitsland wat voor je? Berlijn, Leipzig of Dresden zijn mooie steden en er is genoeg te doen. Ik ben in Dresden geweest, het water van de rivier de Elbe stroomt midden door de stad en daar kun je dus wandelingen langs maken. ook zijn er mooie paleisen en meerdere museum. Wij zijn in het museum voor volkerkunde geweest was leuk! Je kunt er trouwens met de trein heen ik weet niet welk vervoer je voorkeur heeft maar het is wel handig als je geen auto hebt.
Succes hopelijk vind je een leuke citytrip :bounce: