Auteur Topic: Het vakantie en uitjes topic!  (gelezen 57346 keer)

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #400 Gepost op: 01 juli 2018, 19:52:13 »
Zijn er hier vrouwen die ooit een vakantie hebben verzonnen?:O

Wat???
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

Bloempot

• Bekijk profiel
« Reactie #401 Gepost op: 02 juli 2018, 08:54:27 »
Onder voorbehoud want we moeten nog vliegtickets regelen (die zijn nog niet beschikbaar ook)

we zitten eind december/begin januari - dag of 16 totaal - (alle feestdagen!) in Thailand!  :bounce: :cheers:

Beetje rondtrekken, beetje aan strand liggen.
We gaan naar Bangkok, Pattaya en Hua Hin sowieso en voor de rest even kijken.

(Zowel in Bangkok als Pattaya heb ik aantal jaren gewoond, dus trip down memory lane voor mij :P)

:D
Frankly, my dear, I don't give a damn.

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #402 Gepost op: 02 juli 2018, 10:55:09 »
^Dat is super leuk!
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

aquarell

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #403 Gepost op: 06 juli 2018, 15:11:32 »
Hoi allemaal,
Over twee weken gaan mijn vriend en ik voor het eerst samen op vakantie. We krijgen hiervoor de auto van zijn ouders mee en een tent, en zijn van plan om Frankrijk in te rijden en dan twee weken rond te trekken. Hij zou het liefst ook richting Italië rijden, maar ik denk niet dat dit financieel technisch is aangezien we allebei arme studentjes zijn. We willen niet op een houtje bijten en honger lijden, maar zijn wel van plan om zo min mogelijk geld uit te geven.
Aangezien ik al jaren niet op vakantie ben geweest en het lastig vind om in te schatten hoe veel het ongeveer gaat kosten,

Heeft iemand van jullie er ervaring mee, of enig idee wat het ongeveer zal gaan kosten?
Dit zijn de plannen:
- Twee personen
- Tent, wel stroom ivm koeling etc.
- Niet, tot weinig uit eten
- Niet, tot weinig tripjes die geld zullen kosten
- Twee weken

Iemand? :)

ChocolateMuffin

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #404 Gepost op: 24 juli 2018, 18:23:50 »
Hey!
Ik ben een daglenzendrager en ik ga aankomende maandag op vakantie, maar ik vraag me af of lenzen ook vallen onder vloeistoffen die je dus in een apart zakje moet doen omdat er vloeistof in elk pakje zit?
The world breaks everyone, and afterward, many are strong at the broken places

Karbonkel

• Bekijk profiel
« Reactie #405 Gepost op: 25 juli 2018, 21:52:52 »
Hey!
Ik ben een daglenzendrager en ik ga aankomende maandag op vakantie, maar ik vraag me af of lenzen ook vallen onder vloeistoffen die je dus in een apart zakje moet doen omdat er vloeistof in elk pakje zit?

Volgens mij wel! Tenminste, dat ik waar ik ze in meenam. Staat er op de verpakking hoeveel ML er per bakje zit?

ChocolateMuffin

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #406 Gepost op: 25 juli 2018, 23:55:37 »
Volgens mij wel! Tenminste, dat ik waar ik ze in meenam. Staat er op de verpakking hoeveel ML er per bakje zit?
Hmmm.. er staan een aantal cijfertjes op, maar nergens staal de eenheid liter. Betekent dat dat de lenzen niet in dat zakje horen? Het zit namelijk aardig vol.. :fieuw:
The world breaks everyone, and afterward, many are strong at the broken places

Obliviate

• It's LeviOsa not LeviosAR.
    • Bekijk profiel
« Reactie #407 Gepost op: 19 augustus 2018, 11:34:17 »
Hiya,

Ik ben inmiddels bijna 3 jaar samen met mijn vriend en we hebben besloten dat uitjes geven voor verjaardagen veel beter is dan dingen. Ook omdat ik op weg ben naar minimalisme.

Voor onze anniversary gaan wij 15 september Skydiven en voor zijn verjaardag gaan we aankomende week naar een hotel in Maastricht. Hij is in maart jarig (wegens familie omstandigheden gaan we nu pas weg) en ik ben alvast aan het bedenken wat ik volgend jaar kan geven aangezien ik moet sparen. Iemand ideetjes?

We zijn volgend jaar op zijn verjaardag allebei 19. We wonen in Drenthe. Het budget (zonder evt. eten en shoppen erbij) zit ongeveer op 200 euro. Varen/zeilen doen we vaak genoeg, Skydiven in NL hebben we dan al gedaan en we zijn al in Maastricht geweest dan ;).  We zijn gek op avontuurlijke dingen maar soms is relaxen ook fijn. Het liefst iets waar we met het OV/vliegtuig heen kunnen.

Help a girl out!

Minimalism is the intentional promotion of the things we most value and the removal of anything that distracts us from it.

Evieefjuh

• Bekijk profiel
« Reactie #408 Gepost op: 19 augustus 2018, 12:19:31 »
^Leeuwarden is leuk, veel musea, leuke winkels, mooi centrum.

Een dagje spontaan naar een waddeneiland is ook altijd leuk vind ik, een escaperoom doen (niet super handig met z'n tweeën), samen een fotografie cursus doen, maar ik heb geen idee wat jij en je vriend leuk vinden, ik denk echt dat je zelf beter weet wat hij leuk vindt.

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #409 Gepost op: 19 augustus 2018, 21:20:21 »
Hiya,

Ik ben inmiddels bijna 3 jaar samen met mijn vriend en we hebben besloten dat uitjes geven voor verjaardagen veel beter is dan dingen. Ook omdat ik op weg ben naar minimalisme.

Voor onze anniversary gaan wij 15 september Skydiven en voor zijn verjaardag gaan we aankomende week naar een hotel in Maastricht. Hij is in maart jarig (wegens familie omstandigheden gaan we nu pas weg) en ik ben alvast aan het bedenken wat ik volgend jaar kan geven aangezien ik moet sparen. Iemand ideetjes?

We zijn volgend jaar op zijn verjaardag allebei 19. We wonen in Drenthe. Het budget (zonder evt. eten en shoppen erbij) zit ongeveer op 200 euro. Varen/zeilen doen we vaak genoeg, Skydiven in NL hebben we dan al gedaan en we zijn al in Maastricht geweest dan ;).  We zijn gek op avontuurlijke dingen maar soms is relaxen ook fijn. Het liefst iets waar we met het OV/vliegtuig heen kunnen.

Help a girl out!

Leuk! Ik heb dat aan mijn vrienden geprobeerd uit te leggen, zonder succes helaas.
Je kan een ballonvaart doen over je woonplaats, waterskiën, weekendje winterberg (skien/snowboarden)

Ongelooflijk

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #410 Gepost op: 30 augustus 2018, 15:20:38 »
Ik vraag me serieus af hoe sommige studenten 5x in het jaar op vakantie kunnen gaan. I mean.. ik moet echt 24/7 werken, mocht ik zovaak weg willen gaan.

Wij willen als 2 koppels op vakantie ergens in december, weekje. Welke bestemmingen raden jullie aan? Ik dacht aan Londen

Bloempot

• Bekijk profiel
« Reactie #411 Gepost op: 30 augustus 2018, 15:22:57 »
Ik vraag me serieus af hoe sommige studenten 5x in het jaar op vakantie kunnen gaan. I mean.. ik moet echt 24/7 werken, mocht ik zovaak weg willen gaan.

Wij willen als 2 koppels op vakantie ergens in december, weekje. Welke bestemmingen raden jullie aan? Ik dacht aan Londen

London is wel dure stad (sowieso in Engeland gewoon wat duurder), zeker in kerst-periode... als je budget er tegen bestand is..

Bloempot

• Bekijk profiel
« Reactie #412 Gepost op: 30 augustus 2018, 15:23:32 »
Maar, Thailand is geboekt en betaald.
We moeten alleen nog even de route uitstippelen  :bounce:

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #413 Gepost op: 30 augustus 2018, 16:54:33 »

Budapest! Hele gezellige sfeer met kerstmarkt en eten en daarnaast kan je ook lekker zwemmen in de thermaal baden buiten en binnen.

Bloempot

• Bekijk profiel
« Reactie #414 Gepost op: 10 september 2018, 10:31:46 »
Deze week gaan we Disneyland Parijs boeken voor februari 2019 (buiten de schoolvakanties om daar zijn we niet van afhankelijk) :)
Goede aanbieding gevonden en vorige keer was voor herhaling vatbaar.

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #415 Gepost op: 10 september 2018, 13:03:33 »
^Zo jaloers! Nog nooit geweest en wil zó graag een keer heen.

Bloempot

• Bekijk profiel
« Reactie #416 Gepost op: 10 september 2018, 17:08:05 »
^Zo jaloers! Nog nooit geweest en wil zó graag een keer heen.

Ik stuur je even berichtje.

Bloempot

• Bekijk profiel
« Reactie #417 Gepost op: 10 september 2018, 17:11:18 »
Alle hotels/slaapplekken voor in Thailand zijn nu ook geboekt.
Het zijn mooi accommodaties, onder andere direct aan het strand en 1 heeft zwembad op het dak (en uitzicht op de zee)
jeuh  :cheers:

Karbonkel

• Bekijk profiel
« Reactie #418 Gepost op: 27 september 2018, 19:45:13 »

Prioriteiten stellen, ik ga niet uit, dat bespaart me nogal veel geld. Zo heb ik genoeg gespaard voor een wereldreis van een jaar. Ik vertrek over 1,5 week!

Ik zou Londen niet aanraden als je geen groot budget hebt. Wij waren met zijn tweeën in december toch al 1000 euro kwijt voor 6 dagen. Boedapest en Praag zijn heel leuk in December en een stuk budgetvriendelijker. Ook Rome is verrassend leuk met kerst

quuinn

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #419 Gepost op: 02 oktober 2018, 00:12:39 »
Voor mensen die graag naar Los Angeles (en omstreken) willen; ik loop hier stage, dus kan eventueel wat vragen beantwoorden! Als je vragen hebt of zelf in LA geweest bent en tips hebt voor wat ik hier echt nog móet zien, laat het dan even in de comments onder een van mijn Youtube video's achter.
Ik vlog namelijk mijn tijd in LA. Abonneer je ook gelijk even op mijn (gloedjenieuwe) kanaal  :blush:
https://www.youtube.com/channel/UCa4BOpPBY8T_a3tCyz6_lQg
XOXO QUINTY

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #420 Gepost op: 18 oktober 2018, 13:13:41 »
Ik ga morgen voor 3 dagen (en 2 nachten) naar Maastricht samen met mijn vader, heeft iemand leuke aanraders? :) Ik ben nog nooit in Maastricht zelf geweest, maar wel al 2x naar Valkenburg (de grotten, drielandenpunt etc).
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #421 Gepost op: 18 oktober 2018, 13:24:34 »
^ Winkelen!
''Syncopate my skin to your heart beating.''

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #422 Gepost op: 18 oktober 2018, 13:30:16 »
Jaa dat ben ik al van plan, had al gehoord dat je daar goed kunt shoppen! Maar dat wil ik m'n vader niet het hele weekend aan doen haha, we willen ook wel echt iets zien van de stad. Leuke eettentjes/restaurants aanraders zijn ook welkom.
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Bloempot

• Bekijk profiel
« Reactie #423 Gepost op: 18 oktober 2018, 15:46:45 »
^Bonnefantenmuseum,.. doorrijden naar Gulpen voor de bierbrouwerij :P
Je kan boottocht over de maas doen, weet alleen niet of die ook varen in najaar.
De grotten van maastricht; zit leuk lunch-tentje ding ook

Adore

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #424 Gepost op: 18 oktober 2018, 15:59:39 »
@crystalfire Als je gaat lunchen/ontbijten loop zeker dan eens Wyck in. Daar zitten hele leuke eettentjes. Het is aan de andere kant van de Sint Servaasbrug.
De grotten en bonnenfantenmuseum zijn inderdaad heel leuk. En er zijn ook superveel kerken waar  je een kijkje kan nemen!