Auteur Topic: Het vakantie en uitjes topic!  (gelezen 62990 keer)

Tessa

• Bekijk profiel
« Reactie #375 Gepost op: 14 maart 2018, 21:16:31 »
Ik ga over een paar weken naar Berlijn. Iemand nog toffe hofspots & fotoplekjes? Ik ben zelf nog nooit in Berlijn geweest dus alles is welkom.

Bribri

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #376 Gepost op: 15 maart 2018, 11:59:53 »
Hoi iedereen,

Binnenkort (begin mei) gaan een vriendin en ik (voor het eerst) naar Keulen. We blijven er drie dagen en zijn al een beetje aan het kijken wat we er willen doen. We vinden het leuk om iets 'bijzonders' of 'anders'(dus niet iets extreem toeristisch als de dom beklimmen e.c.t.) te doen, maar willen ook niet ver buiten het centrum gaan.

Als jullie leuke ideeën  hebben voor activiteiten, hotspots, leuke winkels of restaurantjes horen we dat ook graag. Alvast bedankt!

« Laatst bewerkt op: 15 maart 2018, 12:03:12 door Bribri »

Nila Shirzae

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #377 Gepost op: 25 maart 2018, 12:05:34 »
Ik wil deze zomer met EF naar miami beach , maar ik ben een beetje bang om zo helemaal alleen te gaan.

Wie wilt ook op EF gaan ??  8)

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #378 Gepost op: 02 april 2018, 12:39:15 »
^Helemaal niet nodig om bang te zijn, achteraf is het juist leuker om alleen te gaan want je leert zoveel mensen kennen!
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

Grungieprincess

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #379 Gepost op: 08 april 2018, 18:26:40 »
Hi meiden!

Ik ben al enige tijd aan het zoeken naar een leuke zomerbestemming op maximaal 12 uur rijden van Nederland voor zo'n twee weken, waar je een echt vakantiegevoel krijgt (lekker weer, (dichtbij) strand of andere mooie natuur, gezellig stadje).

Helaas heb ik niet zo'n groot budget en ben ik gebonden aan de auto waardoor ik wat minder opties heb. Iemand een leuk idee? Plaatsen, roadtrip routes, alles is welkom. (:

« Laatst bewerkt op: 08 april 2018, 21:38:36 door Grungieprincess »

Kralica

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #380 Gepost op: 08 april 2018, 21:36:32 »
Ik ga binnenkort naar Nice, zou ook wel vanuit Nice naar Monaco en Cannes willen gaan voor een dag. Heeft iemand dat gedaan? Hoelang ben je dan ongeveer onderweg en hoe is het vervoer geregeld, kosten etc? We gaan namelijk met het vliegtuig en hebben geen mogelijkheid om daar een auto te huren.

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #381 Gepost op: 10 april 2018, 12:44:23 »
Hi meiden!

Ik ben al enige tijd aan het zoeken naar een leuke zomerbestemming op maximaal 12 uur rijden van Nederland voor zo'n twee weken, waar je een echt vakantiegevoel krijgt (lekker weer, (dichtbij) strand of andere mooie natuur, gezellig stadje).

Helaas heb ik niet zo'n groot budget en ben ik gebonden aan de auto waardoor ik wat minder opties heb. Iemand een leuk idee? Plaatsen, roadtrip routes, alles is welkom. (:

Frankrijk zou ik dan overwegen omdat je daar meer kans hebt op goed weer.
Misschien Nice?
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

vagueh

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #382 Gepost op: 13 april 2018, 22:07:46 »
Weet iemand leuke, goedkope & sociale hostels in Londen?? Ga voor het eerst soloreizen en vind het wel gezellie om beetje mensen te leren kennen eventueel.

Grungieprincess

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #383 Gepost op: 14 april 2018, 09:39:11 »
Frankrijk zou ik dan overwegen omdat je daar meer kans hebt op goed weer.
Misschien Nice?

Bedankt voor je reactie! (:

Nice ben ik toevallig al een aantal keer geweest. Ik zat inderdaad verder ook al in Frankrijk te zoeken, maar ik wil het iets minder massaal haha. Dus als iemand nog wat leuke (onontdekte) plekken weet hoor ik het graag.  :bounce:

birdie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #384 Gepost op: 14 april 2018, 20:16:22 »
Weet iemand leuke, goedkope & sociale hostels in Londen?? Ga voor het eerst soloreizen en vind het wel gezellie om beetje mensen te leren kennen eventueel.

Toen ik in februari alleen in Londen was heb ik in Generator Hostel geslapen. Beviel me echt prima! Kamer was netjes, schoon en badkamers ook meer dan prima. Ze hebben een hele gezellige bar/cafe achtige ruimte beneden en ook een soort bioscoop zaal. Heb elke avond iemand gehad om mee te praten dus zeker aan te raden voor solo reizigers :)

quinx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #385 Gepost op: 15 april 2018, 10:04:55 »
Ik ga over 15 dagen (30 april) naar Amerika. We verblijven in de buurt van Danbury bij een vriend van ons, ligt in Connecticut. We zitten in de buurt van Boston en New York, hebben jullie nog tips of aanraders om heen te gaan? Alvast bedankt!
''Some things go to deep to be forgotten.''  - John Galsworthy

Ayjay

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #386 Gepost op: 15 april 2018, 16:17:35 »
Ik ga in de meivakantie een weekend naar Utrecht. Iemand nog leuke plekken om heen te gaan? :)

Sophie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #387 Gepost op: 24 april 2018, 21:24:45 »
Voor in de vakantie willen een vriendin en ik gekke adrenaline of 'ik wil ooit echt nog eens' dingen doen. Denk hierbij aan modderbad, een kamer vol ballonnen stoppen, briefjes stoppen in boeken in  de bibliotheek, 1 druif kopen, spa middag, graffiti spuiten enz. We willen alleen nog graag meer ideeën, kan iemand wat suggesties geven? Graag dingen die niet veel geld kosten! Ook willen we het graag thuis of in de buurt kunnen doen! (Eigenlijk soort van at home free bucket list.

Bonny

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #388 Gepost op: 25 april 2018, 10:26:02 »
Wauw Iran! :cheers:

Suse

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #389 Gepost op: 28 april 2018, 22:08:23 »
Ik wil in September met een vriendin naar New York.
Het is een stuk goedkoper om iets verder van New York centrum te zitten.
Ik heb nu iets gevonden in New Yersey. Heeft iemand hier ervaring mee?
Is het te doen om van New Yersey naar New York centrum te reizen,
Hoe lang duurt dit ongeveer en hoeveel kost dit?🇺🇸☺️

stow

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #390 Gepost op: 13 mei 2018, 20:29:54 »
Ik vertrek binnen enkele weken naar Lissabon. Toevallig iemand nog tips? :)

Bloempot

• Gast
« Reactie #391 Gepost op: 31 mei 2018, 09:53:24 »
Wij gaan eind juli naar Kreta, beetje afgelegen resort. Lekker veel zwembaden en direct aan zee.
Zin in.
Plan is enkel dagen auto te huren en wat trips te maken en voor de rest vooral bij zwembad te liggen - wel in de schaduw en goed ingesmeerd, ik ben niet zo van het bruin worden/verbranden/enge ziektes-. :D

ken_gi<3

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #392 Gepost op: 15 juni 2018, 15:31:18 »
Ik heb al een paar keer gelift binnen nederland met vriendinnen maar nu wil ik naar parijs liften deze zomer. Is er iemand die dit samen met mij wil doen??

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #393 Gepost op: 15 juni 2018, 15:35:16 »
Ik zou sowieso niet liften, alleen, met vriendinnen of onbekende maakt niet uit. Lijkt mij echt niet veilig.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Karbonkel

• Bekijk profiel
« Reactie #394 Gepost op: 17 juni 2018, 12:32:15 »
Liften zou ik sowieso niet alleen doen. Ik zit bij een vereniging waar ze regelmatig lift wedstrijden houden en dat is altijd jongen/meisje of jongen/jongen.

Flipflups

• **
  • Life is better in flipflops
    • Bekijk profiel
« Reactie #395 Gepost op: 18 juni 2018, 13:01:35 »
Ik ga binnenkort weer een dagje naar Amsterdam met mijn vriend, en de vorige keer dat we er waren zagen we advertenties enzo van LookOut, met die heel hoge schommel. Dit lijkt ons supergaaf, zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Ik lees bijvoorbeeld dat het in timeslots van 20 minuten gaat, maar ik zie dat er 16 plekken zijn per timeslot. Zit je dan echt maar 2 minuten op die schommel? Of gaat dat anders?
En heeft iemand nog tips voor leuke dingen in Amsterdam? We hebben vorige keer vooral rondgelopen en de standaard dingen gezien, weet iemand nog iets origineels?
The tans will fade, but the memories will last forever ♥

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #396 Gepost op: 19 juni 2018, 16:43:54 »
^Bij mij was er niet echt een timeslot maar je zit wel maar een paar minuten op die schommel want het wordt bedient door medewerkers. Vond het zelf erg mooi om te zien.

Rosa Lee

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #397 Gepost op: 21 juni 2018, 22:20:38 »
Zijn er hier vrouwen die ooit een vakantie hebben verzonnen?:O

Cherry

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #398 Gepost op: 22 juni 2018, 11:59:29 »
Hoi luitjes,
Ik ga 13 tm 18 juli met mijn vriend een paar dagen weg.
Wij willen of 12 juli de avond, of de ochtend van 13 juli naar Maastricht gaan rijden en hier max 2 dagen blijven.
Vanuit daar willen we of naar Duitsland of naar België.
Hebben jullie leuke ideetjes?

aquarell

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #399 Gepost op: 27 juni 2018, 13:51:11 »
Hoi allemaal,
Over twee weken gaan mijn vriend en ik voor het eerst samen op vakantie. We krijgen hiervoor de auto van zijn ouders mee en een tent, en zijn van plan om Frankrijk in te rijden en dan twee weken rond te trekken. Hij zou het liefst ook richting Italië rijden, maar ik denk niet dat dit financieel technisch is aangezien we allebei arme studentjes zijn. We willen niet op een houtje bijten en honger lijden, maar zijn wel van plan om zo min mogelijk geld uit te geven.
Aangezien ik al jaren niet op vakantie ben geweest en het lastig vind om in te schatten hoe veel het ongeveer gaat kosten,

Heeft iemand van jullie er ervaring mee, of enig idee wat het ongeveer zal gaan kosten?
Dit zijn de plannen:
- Twee personen
- Tent, wel stroom ivm koeling etc.
- Niet, tot weinig uit eten
- Niet, tot weinig tripjes die geld zullen kosten
- Twee weken