Auteur Topic: Het vakantie en uitjes topic!  (gelezen 52745 keer)

Feuerwerk

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 20 december 2016, 10:08:16 »
Ik ga in februari een weekje naar Londen met een vriendin! Ben daar echt aan toe na alle stress van afgelopen semester.

Ik zat eerst te twijfelen of ik nog wel met m'n ouders mee wil gaan in de zomervakantie, maar ze gaan misschien naar een enorm huis in Griekenland dus ik ga waarschijnlijk toch weer mee haha.
Above all, love each other deeply, because love covers over a multitude of sins.

SportM1010

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 20 december 2016, 16:14:20 »
Barcelona? Is een mooie stad met strand! En genoeg te doen verder.

Thanks voor je reactie, ben toevallig vorig jaar naar Barcelona geweest. Maar gister hebben we besloten om naar Zakynthos te gaan :). Heb er nu al zin in !

stopcontact

• Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 20 december 2016, 17:58:43 »
Oh ik heb zooooooooo veel zin in Ibiza. Ik heb nu al weer allerlei dingen uitgezocht die ik wil zien, die we 2 jaar geleden nog niet gezien hebben, of waar ik gewoon weer heen wil. Het is écht zo'n mooi/leuk/magisch eiland.

Karbonkel

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 04 januari 2017, 14:49:12 »
Ik ga in de zomer 3,5 week naar China, dus als iemand tips heeft hoor ik het graag!

Ben in 2016 in Boedapest, Maleisië, Thailand, Singapore, Gdansk (srprs.me) en Praag geweest. Naast China willen we waarschijnlijk ook nog op citytrip.

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 04 januari 2017, 15:02:47 »
^Aah eindelijk iemand die niet negatief over Iran is haha. Mij lijkt het inderdaad ook erg spannend om alleen te gaan, maar ik ben er deze zomer nog geweest (met mijn broer) en ik heb er zo erg van genoten. Het was lekker warm en ik heb veel van de cultuur kunnen zien.

Lijkt me echt zo tof. Volgens mij zijn die mensen ook heel aardig. Wel tof dat je eerst samen met je broer bent geweest.
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 04 januari 2017, 15:03:29 »
Samen met een vriendin een adventure reis geboekt bij srprs.me, ben super benieuwd naar waar we terecht komen :fieuw:

Wat leuk Lotje! Heb je de link van jullie reis? Wil graag weten waar je terecht komt :)
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 04 januari 2017, 15:06:45 »
Afgelopen vakantie ben ik helemaal afgereisd naar Australië, dus ik hoop dat ik voor komende vakantie genoeg geld kan sparen om weg te gaan. Ik wil graag samen met mijn vriend naar Italië, heeft iemand tips?

Ik wil graag afwisseling tussen relaxen & dingen doen en zien, waar kan ik het beste heen en hoelang etc.?
Late reactie, maar dan zou ik naar Toscane gaan. Dan zit je midden tussen allemaal grote steden in dus kun je veel zien. Ik zat toen op een camping in Cecina, in dat dorpje was gewoon een treinstation dus toen zijn we zelfs een dagje naar Rome geweest.
Verder is Florence een aanrader, Sienna en Lucca zijn ook wel leuke plaatsjes.
BLOG || Sorry boys! I'm soooo changeable! It is a weakness with me. But to be fair to myself, it is my only weakness.

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 04 januari 2017, 15:08:26 »
2017 wordt het eerste jaar sinds mn geboorte dat ik niet op vakantie ga.. dat wordt even wennen dus haha. Ik zou eerst roadtrippen/interrailen door UK/Ierland met mijn vriend, maar we willen eind 2017 gaan samenwonen dus we hebben het geld daarvoor nodig "helaas".
BLOG || Sorry boys! I'm soooo changeable! It is a weakness with me. But to be fair to myself, it is my only weakness.

unapologetic

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 05 januari 2017, 01:15:35 »
Ik ga 20 maart weer naar Miami (Ultra Music Festival) en daarna LA. ZO EXCITED.
got hot sauce in my bag, swag

Strawberry Kiss

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 06 januari 2017, 14:54:32 »
2017 wordt het eerste jaar sinds mn geboorte dat ik niet op vakantie ga.. dat wordt even wennen dus haha. Ik zou eerst roadtrippen/interrailen door UK/Ierland met mijn vriend, maar we willen eind 2017 gaan samenwonen dus we hebben het geld daarvoor nodig "helaas".

In plaats van een roadtrip misschien een lekker weekendje weg? Of weekendje festival? Ben je er toch nog ff tussenuit! :)
You can't make people love you, but you can make them fear you

Charissa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 06 januari 2017, 18:57:11 »
Ik ga een weekje met mijn vriendinnen naar Boedapest en een weekje met mijn ma naar Rhodos :)

xBambertje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 08 januari 2017, 15:04:41 »
Deze zomer gaan wij (vriendlief en ik) samen naar Gran Canaria. Ik heb er echt super veel zin in :bounce:

curlygirl

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 08 januari 2017, 17:21:00 »
Deze zomer gaan wij (vriendlief en ik) samen naar Gran Canaria. Ik heb er echt super veel zin in :bounce:

Leuk! een vriendin van mij is daar afgelopen herfst geweest, ze vond het echt een aanrader!

curlygirl

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 08 januari 2017, 17:21:51 »
Ik ga deze zomer denk ik weer naar Mallorca op vakantie, Ik wilde eerst ook nog naar Portugal, maar een rijbewijs kost helaas ook geld en dan van de herfst naar Londen

Demi

• Always a lesson, never a failure.
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 08 januari 2017, 18:27:33 »
Is er iemand naar Titanic deluxe in Belek geweest? Ik wil er dit jaar hene met mijn vriend!

kitokspasaulis

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 09 januari 2017, 08:42:40 »
Iemand ervaring met visums? Ik ga voor het eerst naar een land waar ik een visum moet aanvragen. Dat is opzich geen probleem maar ze vragen naar een bevestiging van een hotel ofzoiets? Wat als ik Airbnb of Couchsurfing wil gebruiken?

Ik ga naar Rusland trouwens.

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 09 januari 2017, 10:13:41 »
In plaats van een roadtrip misschien een lekker weekendje weg? Of weekendje festival? Ben je er toch nog ff tussenuit! :)
Jaa denk dat we inderdaad een weekendje weg in Nederland gaan doen, of centerparcs of zoiets. Of toch met mn ouders mee.. maar weet niet of ik daar zin in heb haha, ben bijna 24 :p

Nox

• I'm feeling hungry today.
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 09 januari 2017, 10:42:46 »
Iemand ervaring met visums? Ik ga voor het eerst naar een land waar ik een visum moet aanvragen. Dat is opzich geen probleem maar ze vragen naar een bevestiging van een hotel ofzoiets? Wat als ik Airbnb of Couchsurfing wil gebruiken?

Ik ga naar Rusland trouwens.

Ze willen er zeker van zijn dat je al een overnachtingsplek heb. Als je gebruik wil maken van Airbnb of Couchsurfing zou ik de bevestiging meesturen. Dat is volgens mij hetzelfde.
That's the real trouble with the world, too many people grow up.

loot

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 11 januari 2017, 16:50:22 »

Ik ga met 3 andere meiden naar Mallorca wss deze zomer. Wij willen graag naar el Arenal. Weet iemand een geschikt verblijfplaats die betaalbaar is? Op internet zie ik alleen maar achtelijke hoge prijzen!

Strawberry Kiss

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 11 januari 2017, 17:17:09 »
Ik ga met 3 andere meiden naar Mallorca wss deze zomer. Wij willen graag naar el Arenal. Weet iemand een geschikt verblijfplaats die betaalbaar is? Op internet zie ik alleen maar achtelijke hoge prijzen!

Wil je je vlucht en hotel los boeken?

Ik ben twee jaar geleden naar Mallorca geweest, toen zat ik in het duitse gedeelte. In Ben Hur! Ik heb echt een top tijd gehad daar, haha.
You can't make people love you, but you can make them fear you

to Infinity and Beyond

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 12 januari 2017, 23:19:28 »
Ik ga in februari samen met 2 vriendinnen op een citytrip van srprs.me. Ben zo benieuwd waar we terecht komen en heb er heel veel zin in  :bounce:

Verder wil ik in juli/augustus graag ongeveer 4 weken gaan reizen (Thailand bijvoorbeeld). Maar ik vind het heel eng om alleen te gaan en in principe is er niemand van mijn vrienden die het geld heeft of mee wilt. Is iemand hier alleen op reis is geweest? Of met een bepaalde organisatie is geweest waarbij allemaal 18 jarigen alleen kwamen? In principe weet ik een aantal organisaties waar mensen allemaal alleen komen, maar daar ligt de leeftijd vaak hoger.

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 13 januari 2017, 21:34:28 »
^Daar heb ik ook last van..

Lexi

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 14 januari 2017, 14:32:28 »
Ik ga in februari samen met 2 vriendinnen op een citytrip van srprs.me. Ben zo benieuwd waar we terecht komen en heb er heel veel zin in  :bounce:

Verder wil ik in juli/augustus graag ongeveer 4 weken gaan reizen (Thailand bijvoorbeeld). Maar ik vind het heel eng om alleen te gaan en in principe is er niemand van mijn vrienden die het geld heeft of mee wilt. Is iemand hier alleen op reis is geweest? Of met een bepaalde organisatie is geweest waarbij allemaal 18 jarigen alleen kwamen? In principe weet ik een aantal organisaties waar mensen allemaal alleen komen, maar daar ligt de leeftijd vaak hoger.
Loop tegen hetzelfde probleem aan. Ben 18 en wil ook graag in de zomer alleen op vakantie, suggesties iemand? :)

Hartje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 14 januari 2017, 18:51:25 »
Wij gaan deze zomervakantie naar Le Ranc Davaine, een camping in Frankrijk, Ardèche. Dus als iemand van 13/14/15/16 dan ook gaat mag je een berichtje sturen haha.
If you worry, you suffer twice ~ Newt Scamander

vagueh

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 15 januari 2017, 14:15:09 »
^Daar heb ik ook last van..

Best een groot deel van vriendinnen van mij zijn alleen naar Thailand gereisd, maar omdat de meeste backpackers toch allemaal naar dezelfde hotspots en goedkope hostels gaan, ontmoet je heel erg snel nieuwe mensen. Één vriendin zei zelfs dat ze af en toe echt moeite moest doen om juist alleen te zijn. Het is meer het begin van je reis waar je alleen bent, en dat kan wel spannend zijn, maar als je daar eenmaal bent ontmoet je best snel nieuwe mensen. (Schijnt hahaha, ben zelf nooit geweest)

Mijn plannen voor de zomer hangen heel erg af of ik word aangenomen bij m'n studie dit jaar, anders ga ik een jaar deels naar Spanje en deels naar Zuid-Amerika, en niet op vakantie.