Barcelona? Is een mooie stad met strand! En genoeg te doen verder.
^Aah eindelijk iemand die niet negatief over Iran is haha. Mij lijkt het inderdaad ook erg spannend om alleen te gaan, maar ik ben er deze zomer nog geweest (met mijn broer) en ik heb er zo erg van genoten. Het was lekker warm en ik heb veel van de cultuur kunnen zien.
Samen met een vriendin een adventure reis geboekt bij srprs.me, ben super benieuwd naar waar we terecht komen
Afgelopen vakantie ben ik helemaal afgereisd naar Australië, dus ik hoop dat ik voor komende vakantie genoeg geld kan sparen om weg te gaan. Ik wil graag samen met mijn vriend naar Italië, heeft iemand tips? Ik wil graag afwisseling tussen relaxen & dingen doen en zien, waar kan ik het beste heen en hoelang etc.?
2017 wordt het eerste jaar sinds mn geboorte dat ik niet op vakantie ga.. dat wordt even wennen dus haha. Ik zou eerst roadtrippen/interrailen door UK/Ierland met mijn vriend, maar we willen eind 2017 gaan samenwonen dus we hebben het geld daarvoor nodig "helaas".
Deze zomer gaan wij (vriendlief en ik) samen naar Gran Canaria. Ik heb er echt super veel zin in
In plaats van een roadtrip misschien een lekker weekendje weg? Of weekendje festival? Ben je er toch nog ff tussenuit!
Iemand ervaring met visums? Ik ga voor het eerst naar een land waar ik een visum moet aanvragen. Dat is opzich geen probleem maar ze vragen naar een bevestiging van een hotel ofzoiets? Wat als ik Airbnb of Couchsurfing wil gebruiken?Ik ga naar Rusland trouwens.
Ik ga met 3 andere meiden naar Mallorca wss deze zomer. Wij willen graag naar el Arenal. Weet iemand een geschikt verblijfplaats die betaalbaar is? Op internet zie ik alleen maar achtelijke hoge prijzen!
Ik ga in februari samen met 2 vriendinnen op een citytrip van srprs.me. Ben zo benieuwd waar we terecht komen en heb er heel veel zin in Verder wil ik in juli/augustus graag ongeveer 4 weken gaan reizen (Thailand bijvoorbeeld). Maar ik vind het heel eng om alleen te gaan en in principe is er niemand van mijn vrienden die het geld heeft of mee wilt. Is iemand hier alleen op reis is geweest? Of met een bepaalde organisatie is geweest waarbij allemaal 18 jarigen alleen kwamen? In principe weet ik een aantal organisaties waar mensen allemaal alleen komen, maar daar ligt de leeftijd vaak hoger.
^Daar heb ik ook last van..