Auteur Topic: Het officiele verjaardagstopic: feest,- en cadeauideeën!  (gelezen 496913 keer)

Lottemendes

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2100 Gepost op: 02 juni 2017, 09:54:25 »
Vraagje; ik heb een poster en een lijst maar de lijst is aan de zijkanten te breed. Achtergrond van de poster is gewoon wit. Hebben jullie een idee hoe ik dat zou kunnen opvullen?

Met een stuk gekleurd papier? Je kan ook gewoon wit laten natuurlijk! :)

Lottemendes

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2101 Gepost op: 02 juni 2017, 09:55:23 »
Mijn beste vrienden word deze maand 16 jaar, ik wil iets speciaals aan haar cadeau geven zijn er nog leuke unieke ideeën? X

Lauraahierr

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2102 Gepost op: 05 juli 2017, 10:35:06 »
Mijn beste vrienden word deze maand 16 jaar, ik wil iets speciaals aan haar cadeau geven zijn er nog leuke unieke ideeën? X

Hmmm... laat me meedenken..
Wat vindt ze leuk om te doen??
Doe dingen waar je blij van wordt.

Marianne

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2103 Gepost op: 21 juli 2017, 12:22:02 »
Misschien kan je haar in plaats van iets materieel te geven een gezellig uitje onder jullie twee cadeau doen. Iets dat ze zich blijft herinneren... Tickets voor het optreden van haar favoriete band bijvoorbeeld!

Moonlight

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2104 Gepost op: 25 juli 2017, 10:48:15 »
Mijn vriend wordt eind volgende week 18. Ik heb helaas nog geen cadeau :fieuw: Hij is een grote voetbalfan, houdt van game of thrones en Harry Potter. In September begint hij aan zijn studie Biologie. Oh ja, we zijn 5 maanden samen.

Ik dacht tickets voor onze favoriete artiest maar vorige week heeft hij mij dat als verrassing gegeven :blush:
Mijn ander idee is gaan zwemmen met haaien in Zuid-Nederland (we komen uit België)? Lijkt dat een leuk idee? Andere ideetjes zijn zeker welkom!

Edit: typfout

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #2105 Gepost op: 22 september 2017, 07:24:45 »
Ik zoek een leuk verjaardagscadeautje voor mijn moeder. Iemand leuke suggesties? Ik heb inmiddels een inital armbandje op het oog maar ik wil er nog iets bij doen. Iemand een leuk idee?

MiniLadyGaga

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2106 Gepost op: 02 november 2017, 16:58:55 »
is er ook ergens een topic voor als je niet weet wat voor cadeautjes je moet vragem?

Mystery girl

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2107 Gepost op: 28 november 2017, 19:21:04 »
is er ook ergens een topic voor als je niet weet wat voor cadeautjes je moet vragem?

In de beginpost staat er veel over.

Mystery girl

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2108 Gepost op: 28 november 2017, 19:26:41 »
Ik heb voor sinterklaas een soort surprise. Je mag 1, 2 of 3 cadeautjes kopen van samen max 5 euro. Je hebt niet een persoon gekregen ofzo (lootjes) maar je moet een cadeau kopen wat voor heel de klas (jongens en meisjes) leuk is. Jullie ideeën?

BrokenDreams

• Gast
« Reactie #2109 Gepost op: 01 december 2017, 13:52:59 »
Wat zijn leuke cadeaus voor een kattenliefhebber? (die zelf twee kittens heeft)

En wat is leuk om voor iemand te kopen die op zichzelf gaat wonen? Het enige wat ik weet is dat hij mokken wilt maar dat vind ik zo saai om te geven :')

Mystery girl

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2110 Gepost op: 10 december 2017, 19:45:13 »
Je kan tot februari van die schalen sparen bij de Albert Heijn. Doe dan misschien. 1à 2schalen met een setje borden, bestek en kommetjes ofzo.

Voor de kattenliefhebber weet ik niks. Misschien kattenspeeltjes.

Obliviate

• It's LeviOsa not LeviosAR.
    • Bekijk profiel
« Reactie #2111 Gepost op: 10 december 2017, 23:09:09 »
Wat zijn leuke cadeaus voor een kattenliefhebber? (die zelf twee kittens heeft)

En wat is leuk om voor iemand te kopen die op zichzelf gaat wonen? Het enige wat ik weet is dat hij mokken wilt maar dat vind ik zo saai om te geven :')

Kattencafé in de buurt?
Of misschien het boek van a streetcat named bob, schijnt heel goed te zijn.
Minimalism is the intentional promotion of the things we most value and the removal of anything that distracts us from it.

Lillyana

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2112 Gepost op: 11 december 2017, 10:22:06 »
Kattencafé in de buurt?
Of misschien het boek van a streetcat named bob, schijnt heel goed te zijn.

Heb de film hiervan gezien, inderdaad heel mooi verhaal!

Serafijn

• Bekijk profiel
« Reactie #2113 Gepost op: 13 december 2017, 18:09:40 »
Weet iemand een origineel cadeautje voor een meisje van zo'n 3 jaar? De ouders zijn nogal hippe mensen die vooral hip en verantwoord speelgoed kopen.

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #2114 Gepost op: 14 december 2017, 12:46:44 »
^Een rugtas? Speelgoed van verantwoord materiaal?
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

Flipflups

• **
  • Life is better in flipflops
    • Bekijk profiel
« Reactie #2115 Gepost op: 22 december 2017, 23:26:45 »
Iemand die iets leuks weet voor een meisje van bijna 12?
Het gaat om mijn schoonzusje, en voor mijn vriend en schoonmoeder weet ik wat voor luchtje ik kan halen, maar voor haar vind ik het moeilijk.
Voor haar wilde ik ook wel een luchtje doen, maar ik weet niet zo goed welke. Het moet niet te zwaar zijn enzo. Ik weet ook niet zeker of ze een luchtje leuk vindt dus een ander ideetje mag ook. Ze zit in groep 8 en is wel al wat bezig met makeup en ze begint echt wel een puber te worden (gaat meer geven om haar kleding en haar haren), maar tegelijk is ze helemaal gek op haar paard en is ze bijna iedere dag op de manege te vinden. Voor de paarden heeft ze overigens alles eigenlijk wel.
Iemand misschien ideetjes? Voor een luchtje dat niet te zwaar is, of iets anders?
The tans will fade, but the memories will last forever ♥

Moonshine

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2116 Gepost op: 04 januari 2018, 10:07:03 »
Iemand die iets leuks weet voor een meisje van bijna 12?
Het gaat om mijn schoonzusje, en voor mijn vriend en schoonmoeder weet ik wat voor luchtje ik kan halen, maar voor haar vind ik het moeilijk.
Voor haar wilde ik ook wel een luchtje doen, maar ik weet niet zo goed welke. Het moet niet te zwaar zijn enzo. Ik weet ook niet zeker of ze een luchtje leuk vindt dus een ander ideetje mag ook. Ze zit in groep 8 en is wel al wat bezig met makeup en ze begint echt wel een puber te worden (gaat meer geven om haar kleding en haar haren), maar tegelijk is ze helemaal gek op haar paard en is ze bijna iedere dag op de manege te vinden. Voor de paarden heeft ze overigens alles eigenlijk wel.
Iemand misschien ideetjes? Voor een luchtje dat niet te zwaar is, of iets anders?

Je zou in plaats van parfum ook een bodymist kunnen kopen. Ik vind die van victoriasecret erg lekker ruiken! Je zegt dat ze bezig is met make-up, misschien is een oogschaduw palette wel leuk?

Kim

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2117 Gepost op: 16 februari 2018, 15:37:50 »
Leuke tips voor kleine nichtjes (of neefjes): squishies! Kocht online hele leuke: https://www.livelifehappy.nl/85-squishy
lovelife

Bonny

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2118 Gepost op: 25 april 2018, 10:28:13 »
ikzelf zou theebloemen graag krijgen, heb ze voor mezelf gekocht van Edit mod: Link verwijderd haha ja dan maar zelf kopen als je ze niet krijgt. Maar het idee erachter is heel leuk vind ik. Voor wie dus van bloemen en thee houdt netzoals ik  <_< B)
« Laatst bewerkt op: 25 april 2018, 11:17:05 door kopjechino »

Bambam

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2119 Gepost op: 04 juni 2018, 15:26:28 »
Wie o wie kan me helpen?
Ik zoek een 18+ cadeau voor een homovriend van me  8) :)

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #2120 Gepost op: 16 oktober 2018, 19:02:08 »
Ik wil iets leuks kopen voor m'n ouders omdat ze me zo goed helpen met klussen in mijn nieuwe huis. Ik zat zelf te denken aan bloemen + chocolade + een leuke kaart. Iemand anders nog leuke ideeën?
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

awkohawkoh

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2121 Gepost op: 30 oktober 2018, 08:32:08 »
Misschien een idee om de beginpost aan te passen en overzichtelijker te maken? Zo is de leeftijd van alcohol niet meer 16, maar 18.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #2122 Gepost op: 07 november 2018, 18:33:01 »
Ik wil iets leuks kopen voor m'n ouders omdat ze me zo goed helpen met klussen in mijn nieuwe huis. Ik zat zelf te denken aan bloemen + chocolade + een leuke kaart. Iemand anders nog leuke ideeën?

Iemand?
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things