Auteur Topic: Het officiele verjaardagstopic: feest,- en cadeauideeën!  (gelezen 537759 keer)

Demi

• Always a lesson, never a failure.
    • Bekijk profiel
« Reactie #2050 Gepost op: 27 september 2016, 00:26:53 »
Ik zoek iets voor mijn vriend, voor kerst en zijn verjaardag, dus 2 aparte dingen. Hij is 19 jaar, we hebben een verre afstands relatie (120km). Hij is een typische jongen, houdt van gamen, speelt veel pokemon go op dit moment. Qua elektronica heeft ie niet echt iets wat ik kan bedenken voor hem. Hij doet een ict opleiding. Een game heeft ie vorig jaar al gehad, hij draagt geen sieraden maar zegt wel een ketting te willen. Maar kan niet echt " mannelijke" kettingen vinden.

Nox

• I'm feeling hungry today.
    • Bekijk profiel
« Reactie #2051 Gepost op: 27 september 2016, 09:44:25 »

Aangezien hij pokemon go leuk vindt, wat dacht je van die pokemon go plus? Of een kwalitatief goede powerbank die je misschien nog wel kan laten personaliseren ofzo. Je kan hem ook een uitje geven, bijv. een nachtje weg. Ik weet neit wat voor budget je ingedachten had, maar dat hoeft niet per se duur te zijn. Veel hotelketens (van der valk bijv.) hebben vaak van die acties. Ook is hotelspecials een aanrader.
That's the real trouble with the world, too many people grow up.

wendy

• Gast
« Reactie #2052 Gepost op: 28 september 2016, 19:45:47 »
Mijn ouders zijn binnekort 25 jaar getrouwd. nu weet ik niet zo goed wat ik me ouders moet geven. weten jullie leuke cadeau's

slagroomtaart

• Gast
« Reactie #2053 Gepost op: 30 september 2016, 16:23:50 »
Dames, mijn stiefmoeder wordt binnenkort 50 jaar en ik heb geen flauw idee wat voor cadeau ik haar moet geven. Hebben jullie nog leuke ideeën?  :blush:

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #2054 Gepost op: 30 september 2016, 16:30:26 »
Mijn ouders zijn binnekort 25 jaar getrouwd. nu weet ik niet zo goed wat ik me ouders moet geven. weten jullie leuke cadeau's

Ik geef een nachtje in een hotel in Duitsland om naar een kerstmarkt te gaan.
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

wendy

• Gast
« Reactie #2055 Gepost op: 10 oktober 2016, 10:59:55 »
dankje voor de tip.

watermelon

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2056 Gepost op: 17 oktober 2016, 22:05:43 »
Mensen die een uitje zoeken als cadeau, kijk op de Albert Heijn Uitjes site! 2e toegangskaartje gratis als je een spaarkaart vol hebt.

Ik ga met mijn vriend zwemmen in Centerparcs voor zijn verjaardag :) Ik weet dat hij zwemmen leuk vind en hij wilt liever iets doen dan iets krijgen.

Verder een tip:
slangenreizen.nl daar kan je een dagje naar een kerstmarkt in Duitsland voor 19,95 en ook dagje naar Parijs voor 29,95

LiveLifeHappyshop

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2057 Gepost op: 07 november 2016, 20:47:04 »
Een weekendje weg? (vakantieveilingen is dan ook een goede tip!) Misschien ergens met z'n allen uit eten/lunchen? Een leuke dag ergens heen in nederland?
De vrolijkste shop van NL! http://www.livelifehappy.nl

XKusjeSaar

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2058 Gepost op: 08 november 2016, 18:40:07 »
De EXPO waar je het over had... ( BEGIN BERICHT!)
Is van de overleden vader van mijn vriend!
Hij was oprichter en de baas van de Expo!

Even mooi om te zien hoe mijn lieve overleden vader toch nog steeds herdacht word om zijn leuke winkel <3

Semicolon

• Bekijk profiel
« Reactie #2059 Gepost op: 16 november 2016, 20:24:35 »
Ik wil voor kerst graag mijn 2 beste vriendinnen een leuk cadeautje geven omdat ze er heel erg voor mij geweest zijn de afgelopen maanden en ik hun hier voor wil bedanken. Nou wil ik dat het een orgineel cadeau is maar niet al te duur wil het liefst per persoon 15-20 euro kwijt zijn. Wie weet een leuk speciaal cadeau?

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #2060 Gepost op: 17 november 2016, 11:33:06 »
^Een mooie armband, dagje weg, iets was ze super graag willen hebben.
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

Nox

• I'm feeling hungry today.
    • Bekijk profiel
« Reactie #2061 Gepost op: 17 november 2016, 12:03:58 »
Ik wil voor kerst graag mijn 2 beste vriendinnen een leuk cadeautje geven omdat ze er heel erg voor mij geweest zijn de afgelopen maanden en ik hun hier voor wil bedanken. Nou wil ik dat het een orgineel cadeau is maar niet al te duur wil het liefst per persoon 15-20 euro kwijt zijn. Wie weet een leuk speciaal cadeau?

Ik weet dat bij een juwelier in de buurt ze dingen graveren voor 5 euro geloof ik. Tenminste, als je daar iets koopt. Ik heb het toen met een dasspeld gedaan voor m'n vriend.

Ik zie net dat Lucardi het ook doet voor €7,99.
That's the real trouble with the world, too many people grow up.

Katniss

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2062 Gepost op: 19 november 2016, 17:17:54 »
Misschien leuk om te geven: canvas tasjes met print!

fermoso

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2063 Gepost op: 20 november 2016, 13:07:11 »
heeft iemand een idee voor een cadeau voor een jongen van 20 jaar, die net uit huis is en vraagt om "huishoudelijk goed".. (hij zegt er niet bij wat hij nodig heeft) bedrag: 15 euro?

wendy

• Gast
« Reactie #2064 Gepost op: 20 november 2016, 13:12:41 »
heeft iemand een idee voor een cadeau voor een jongen van 20 jaar, die net uit huis is en vraagt om "huishoudelijk goed".. (hij zegt er niet bij wat hij nodig heeft) bedrag: 15 euro?

misschien iets van koffiemokken als hij van koffie houd. en keuken handdoeken en theedoeken zijn altijd goed.

fermoso

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2065 Gepost op: 20 november 2016, 13:44:16 »
misschien iets van koffiemokken als hij van koffie houd. en keuken handdoeken en theedoeken zijn altijd goed.

bedankt voor je ideeen!

justmexx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2066 Gepost op: 24 november 2016, 20:13:25 »
ik heb voor mn beste vriendin een fotoboek bij albelli gemaakt van alle foto's die we van jongs af aan naar nu hebben gemaakt

clingy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2067 Gepost op: 28 november 2016, 18:45:23 »
Ik geef mijn vriend voor zijn verjaardag tickets voor the Lion King (musical) in Scheveningen, maar ik heb geen idee hoe ik dit op een leuke manier zou kunnen geven!
Ik heb al wat gezocht op Pinterest maar kon niet echt iets vinden, en vind het ook zo saai om die tickets los te geven haha! Iemand een leuk idee?(:

thelonelywolf

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2068 Gepost op: 29 november 2016, 17:33:58 »
Ik zoek een leuk cadeautje voor mijn twee kotgenoten (kot = studentenkamer in België) voor Kerst, heeft er iemand ideeën? Het zijn allebei jongens, de ene is 20 de andere 18. Liefst een klein budget :D

Foucher

• Bekijk profiel
« Reactie #2069 Gepost op: 29 november 2016, 17:39:53 »
Ik geef mijn vriend voor zijn verjaardag tickets voor the Lion King (musical) in Scheveningen, maar ik heb geen idee hoe ik dit op een leuke manier zou kunnen geven!
Ik heb al wat gezocht op Pinterest maar kon niet echt iets vinden, en vind het ook zo saai om die tickets los te geven haha! Iemand een leuk idee?(:

Via een Exploding Box? zie Google. Ik noem maar wat hoor haha.
Do not let my fickle flesh go to waste, as it keeps my heart and soul in its place. And I will love with urgency, but not with haste.

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #2070 Gepost op: 29 november 2016, 17:43:16 »
Ik zoek een leuk cadeautje voor mijn twee kotgenoten (kot = studentenkamer in België) voor Kerst, heeft er iemand ideeën? Het zijn allebei jongens, de ene is 20 de andere 18. Liefst een klein budget :D

Bierpakket van xenos. Eten is altijd goed trouwens.
Of sokken.

Demxx23

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2071 Gepost op: 01 december 2016, 17:04:08 »

Hun foto's naar een cartoon laten tekenen maybe? Heb ik zelf ook een keer laten doen bij www.fotonaarcartoon.nl, is erg mooi geworden  :bounce:

Is btw wel wat duurder geworden dan eerst :(, maar misschien heb je er wat aan

xMx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2072 Gepost op: 27 december 2016, 14:38:31 »
Hallo!
Ik word bijna 16 maar heb nog geen idee wat te doen...  Ik twijfel nog tussen een klein feestje met men besties of een groter met ong 75 mensen ofzo. Iemand ideetjes of tips?

abcdeline

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2073 Gepost op: 02 januari 2017, 10:09:01 »
Mijn ouders zijn over een maandje 20 jaar bij elkaar (niet getrouwd) heeft iemand een idee wat ik voor ze zou kunnen kopen? Oja het budget is niet zo groot &lt;_&lt;

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #2074 Gepost op: 02 januari 2017, 19:57:45 »
^Bloemen