Auteur Topic: Het officiele verjaardagstopic: feest,- en cadeauideeën!  (gelezen 496369 keer)

PRECIIOUSX

• Bekijk profiel
« Gepost op: 11 december 2009, 12:39:33 »
nou heb ik al wel gezien, dat er redelijk veel topics over dit soort iets zijn. de meesten zijn echt al heel lang niet meer actief.
maar ik maak hier dan maar het officiele verjaardag topic van!

post hier dus jou leuke ideeen & cadeautips, voor als je vader of moeder , broer(tje) of zus(je) , vriendinnen , vrienden, familie, jarig is, of jij zelf jarig bent!

xx

Edit by Pevensie:

Er is een groot topic voor cadeautips voor je vriendje: http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/officiele-topic-cadeau-voor-je-vriend-136113.0.html
En kijk voor ideeën ook eens bij het subforum CreaBea.

Dan nu de verzameling cadeautips voor de rest van de mensen:

Voor een vriendin/zus:
- Een soort 'overlevingspakket' met allemaal cremetjes, beautydingetjes enz
- Karaokecd
- Kookboek uit de winkel
- Zelfgemaakt kookboek (plakken/knippen of printen bij de HEMA oid)
- Leeg/vol geplakt fotoboek met leuke tekstjes erbij
- Koop een dummie of ander boekje met lege bladzijdes en zet op de ene blz 'plak hier de leukste foto met je familie', de volgnede 'schrijf hier de mooiste herinnering met je vrienden' en meer van dat soort dingen op de volgende bladzijdes en versier de voorkant
- een doosje met allemaal heringeringen bv die ene rare foto ofzo
-  een boekje met allemaal songteksten van liedjes erin, waar julie leuke herinneringen aan hebben of als dat liedje veel betekenis voor jullie heeft? En daarnaast kan je er ook nog leuke foto's bij plakken bijv. van de herinneringen!
- In 12 enveloppes stop ik 12 activiteiten die we per maand kunnen doen.
- Een van mijn beste vriendinnen las nooit de Cosmogirl. Om haar over te halen een abonnement te nemen, heb ik uit alle Cosmogirls van de afgelopen twee jaar de leukste artikelen geknipt en bij elkaar geplakt in 1 dikke, grote Cosmogirl. Met een super hippe, gephotoshopte voorkant, met haar foto erbij. Daarnaast heb ik er natuurlijk nog gewoon wat leuke spulletjes bij gekocht!
- Één andere vriendin van me ging voor een lange tijd op vakantie. Dus hebben wij een oud koffertje helemaal gepimpt en allemaal "onmisbare" dingen op vakantie er in gestopt. Zoals een Fancy, het boek “Verleidelijk” uit de it-girl serie, make-up en van alles en nog wat.
- Voor mijn beste vriendin heb ik ooit een cd met alle liedjes waar we een herinnering aan hebben gemaakt. En natuurlijk bij elk liedje een bijschrift. Aan haar gaf ik trouwens ook een doosje met een mooi lint, in het doosje zat een papiertje met daarop in mooie letters geschreven: "hierin zit een knuffel, voor elke keer dat je hem nodig hebt."
- Ook heb ik ooit een keer een coupon-boekje gemaakt. Met allerlei bonnen, zoals “bon voor een lekkere lunch”, “bon voor een massage”, “bon voor samen te shoppen” et cetera. Ook leuk als je nog bij je ouders woont: een bon om de afwas te doen, de keuken te poetsen, et cetera.
- Er zat een meisje in de klas, dat niet zo veel kleren had, maar die wel wilde. Dus wij (ik en mijn vriendinnen) gaven haar toen een middagje shoppen cadeau. Dus een hele outfit cadeau, maar ook een etentje en lunch enzo. Het was super gezellig!
- het is ook leuk om een collage te maken in een fotolijst, met allemaal foto's van jullie of als je die hebt, concert tickets enzo.
- mn beste vriendin heeft een filmpje gemaakt met foto's van ons en al mijn favo nummers,
- zelfgemaakte chocolaatjes met een dubbele bodem en darin het echte kado
- een sjaal als kado papier en erin ook een kadoXD
- een kleine grabbeltop door de kadootjes in snoepjes te verstoppen
- ik heb een keer een fotoshoot aan een vriendin gegeven,, w haddn haar eerst een soort make-over gegevn nd dan foto's gemaakt:
- Als een vriend van je jarig is, en hij drinkt graag bier.. of hij is net 16 geworden ofzo! dan kan je in een bier-glas gel in doen ( gele gel) met daar geld in. en dan scheerschuim ero
- Neem een camera mee naar school en film een paar dagen. Maar ook studiedagen dat je met een clubje meisjes iets gezelligs gaat doen.
Hiervan maak je dan een film voor je vriendin.
Je kunt de film stopzetten als iemand een gekke bek trekt, vervolgens er iets naast schrijven van: 'Naam: Maren, Geslacht: vrouw...' (Zoals in moordwijven!).
- twee vriendinnen hadden als afscheid omdat wij naar spanje gingen verhuizen aan mijn zus een boekje gegeven met daarin allemaal verhaaltjes en foto's en informatie opgezocht over spanje en foto's ingeplakt van hun 3en enzo..
-  Laatst heb ik met 1 vriendin voor de andere vriendin haar 16e verjaardag 3 gekleurde cocktailglazen, een cocktailboek en een cocktailshaker gegeven.
- een toilettasje kopen met allemaal make up erin enso
- Een vriendin van mij was laatst jarig en toen hebben een paar andere vriendinnen een schriftje gekocht, waarin ze vrienden en familie van die vriendin een stukje hebben laten schrijven. Met ook allemaal rare foto's erbij en zo, echt heel leuk.
- een mandje kopen en daar allemaal leuke dingen in doen, make-up, shampoo, masker, sieraden etc
- www.truttigtegeltje.nl
- Ik heb wel eens een dagje pretpark van haar gehad.. En zij van mij een dagje A'dam + overnachting.. zegmaar zo;n herfst toer van de NS was dat geloof ik
- n fotoshoot samen ofzo?
- Een origineel cadeau moet je afstemmen op de persoonlijkheid van die vriendin
ik noem een paar voorbeelden
vriendin 1: elk feestje of bijeenkomstje dat we hebben, dan kookt ze wat aparts, dus toen ben ik naar een trendshop met BLOND spullen gegaan en heb zo'n leuk BLOND keukenschort gekocht, en er een hele gekke kaart bij gekocht, vond ze erg leuk!
vriendin 2: Een enorme zuipschuit, en dat wou ik d'r ff afleren, dus heb ik een fles jip en janneke champagne voor d'r gekocht, en een hawaii rokje, dat ze maar eens moet leren feesten zonder zoveel drank (niet dat ik niet drink ofzo, haha). klein cadeautje, maar ook niet zo'n heeele goede vriendin.
vriendin 3: erg goede-doelen bewust, dus ik heb de halve wereldwinkel leeggekocht, gelukspoppetjes, geluksarmbandjes, etc, etc, etc, etc.
- http://www.gadgethouse.nl/
- ik en een paar andere vriendinnen, hebben samen een keer een ketting voor een vriendin gekocht, waar een hartje aan hing waar we haar naam op hadden laten graferen en op de achter kant onze eerste letter (van onze voor naam) met een paar bijpassende oorbellen! ze vond het zo leuk, ze moest bijna huilen! das ook best orgineel kado..en omdat we met z'n 4en een kado zouden kopen hadden we best veel geld om uit te geven! <*tip tip*
- ge kunt mss een foto van jullie 2 op iets zette (zoals een teddybeer, tas)
- geurtje
- dvd
- kaartje voor musical/theatervoorstelling
- ik had een roze magneetbord in de vorm van een hart gekocht, en daar foto's van ons op gedaan, en op de achterkant een heel verhaal gescheven met permanente markerding.
- een edelsteen (of een figuurtje daarvan gemaakt)
- spel (bv Weerwolven, Black Stories, van die kleine spelletjes zegmaar)

Voor je moeder/tante:

- bloemetje
- doosje chocola
-  knuffel(tje
- koekjes bakken
- fotolijstje met foto van jullie samen
- puzzelboekje
- slaapmasker
- workshop
- ballonvaart
- wellnessdag
- dienblad vol met kaarsjes/bekers met daarop het cadeautje
- dagje weg via vakantieveilingen.nl
- cd
- boek
- dvd
- documentaire
- toneelvoorstelling
- high tea
- massagebon (of je maakt zelf een bon en kan ze die inwisselen voor een massage bij jou)
- zelf een bon maken die is in te wisselen voor een keer afwassen/stofzuigen/opruimen etc
- luchtje
- ontbijt op bed
- kookboek
- tekening
- taart (eventueel met zo'n foto erin)
- fotoshoot en dan de foto op canvas printen
- foto van haar met iemand op canvas
- fotoboek
- plakboek maken met foto's en daar leuke dingen bijschrijven
- het boek 'Mam vertel eens' zie hier
- goodiebag
- danscursus
- paardrijden
- minicruise
- gedicht maken
- kalender (zelf oppimpen)
- je kan een doosje maken.. helemaal versieen enzoo..
en daarin allemaal papiertjes opvouwen waarin staat waarom en hoeveel je van haar houd
- Een schilderij maken.. had ik gedaan met een gedicht erop
- cadeaupakket met douchegel enz
- Geef je moeder een manicurebehandeling cadeau. De prijs zal tussen de  ¤20,- en  ¤30,- liggen. Je zou dit cadeau gezamenlijk kunnen geven, zodat je de prijs verdeelt.
- Een flavour shake voor het maken van dressings, marinade & kruidenmengsels: ¤22,95 (Expo)
-  Massagekussen met speakers zodat je moeder eens lekker kan relaxen: ¤19,95 (Expo)
- zelf samengesteld kookboek
- Woonwaaier. Deze zit vol ideeën om je interieur in een handomdraai te veranderen: ¤9,95 (Expo)
- Multi fotolijst. Voordat je het fotolijstje cadeau geeft, kun je er zelf al een aantal fotootjes in doen: ¤13,50 (Paperwhite)
- Als je het nou leuk vindt om te koken, dan kun je ook een heerlijk diner klaarmaken. Kies een recept uit met een ingrediënt waar jouw moeder van houdt. Vertel haar dat ze die avond niks hoeft te doen en dat jij een geweldig feestmaal gaat bereiden.
- lantaarn voor in de tuin
- tijdschrift
- wierook
- mooie sjaal/ring/ketting
- wijnhouder met flessen wijn
- mooie kaarsjes/kandelaar/glaasjes
- een edelsteen (of een figuurtje daarvan gemaakt)
- mooi notitieboek waar je op het eerste blaadje iets leuks schrijft
- beeldje voor in huis of tuin
- leuke eierdopjes

Voor je vader/oom:

- - Een klok voor op zijn kantoor: ¤24,95 (Expo)
- Is je vader gek op auto’s? Geef hem dan een uurtje rijden in een Ferrari cadeau! De kosten zijn wel hoog, maar je zou het cadeau dan bijvoorbeeld met een paar mensen kunnen geven. Zo verdeel je de kosten. Prijs: ¤189,-. Is te regelen via Giftpack. (www.giftpack.nl)
- Houd je vader van lezen? Dan zou je hem een blad cadeau kunnen geven, zoals het computerblad ‘Tips & Trucs’. Zo kun je drie nummers cadeau geven voor  ¤6,- via www.proefabonnementen-gids.nl
- Een Voetbal Cadeaubon. Je koopt dan een kaartje voor een spannende wedstrijd uit de Eredivisie. Je hebt keuze uit ¤10,-, ¤20,- of  ¤50,-. Bestel via www.voetbalkadobon.nl
- Geef een DVD cadeau. Voorbeeld: de DVD ’50 jaar Studio Sport’. Prijs: ¤24,95
- Een USB-ventilator voor een koel briesje tijdens het werken op de computer. Prijs: ¤7,95. Te bestellen via www.bestelkadon.nl
- www.gadgethouse.nl
- boek
- dvd
- wijnhouder met flessen wijn
- mooi notitieboek waar je op het eerste blaadje iets leuks schrijft
- stropdas
- mooie pen
- foto op canvas
- kookboek
- cd
- boek
- dvd
- documentaire
- tijdschrift
- bordspel
- gereedschap
- Zit je even krap bij kas, dan zijn er genoeg opties om je vader toch blij te maken. Maak bijvoorbeeld een lekker ontbijt, lunch of diner voor hem klaar. Ook kun je bijvoorbeeld aanbieden om een klusje voor hem te doen, denk aan de auto wassen of de schuur opruimen.
- wijnsurvivalgids
- aftershave
- indoor skydiven cadeaubon
- Ik heb met mijn zussen een kwartet-spel gemaakt met dingen uit z'n leven. Zijn gezin [ik, 2 zussen + moeder], zijn familie [vader, moeder, zijn broer en hijzelf, 4 vrienden, 4 hobbies, 4 laatste werkgevers etc. Het kost alleen tijd en wat papier, maar het is wel persoonlijk.
- Een mega pak koffie
- Heel veel koffie in een zak doen en daar dan iets in verstoppen
- koffiemok
-  pyjama
- boxer
- deo
- sloffen
- sokken
- bier/ een fles wijn
- geurtje
- douchegel
- t-shirt met een leuke tekst
- treinkaartje voor onbeperkt reizen door Nederland
- badjas
- iets voor zijn auto: extra uitlaat, spul om je velgen te poetsen, etc.
- iets voor zijn pc: nieuwe muis, USB-stick, of download de nieuwste versie Word Office ofzo
- autotijdschrift, of de Playboy
- een lens voor op fototoestel
- een extreem grote zak snoep/drop
- boek een hotelletje voor je vader en moeder voor een weekendje
- voetenmasker / gezichtmasker / puf etc.
- wijn met foto etiket (yoursurprise.nl)
- onderzetter met foto (yoursurprise.nl)
- schort met foto (yoursurprise.nl)
- ovenwanten met foto (yoursurprise.nl)
- chocolade/taart met foto/tekst
- ballonvaart
- tijdschriftabbonement
- maak een gedicht en lijst hem in
- 'lekker' een boekje met de top 500 beste restaurants
- pokerset
- rondleiding door de kuip (15 euro per persoon)
- ga paintballen
- digitale fotokader
- aansteker
- muts, wanten, sjaal,...
- warme trui

Voor je broer(tje):

- Als een vriend van je jarig is, en hij drinkt graag bier.. of hij is net 16 geworden ofzo! dan kan je in een bier-glas gel in doen ( gele gel) met daar geld in. en dan scheerschuim erop
-eerste rijles
- dvd
- cd
- shirt
- game
- marsepeinen rijbewijs
- kraslot
- gadget
- bordspel
- poster
- taart
- leren armband
- pet
- spel (bv Weerwolven, Black Stories, van die kleine spelletjes zegmaar)

Voor je oma:

Voor je opa:

---under construction---

Winkels om gewoon eens rond te kijken en te snuffelen, voor jezelf of voor anderen:
- boekwinkels
- de Wereldwinkel
- de Tuinen
- edelstenenwinkel
- www.gadgethouse.nl
- http://www.notonthehighstreet.com/sukie
- http://belleandboo.com/index.php

Dan de HAM-vraag: Wat moet ik ZELF vragen voor mijn verjaardag?

---ook under construction---
- boek (zie voor ideeën deze topics: http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/leuke-boeken-79030.msg2233309.html#msg2233309
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/leuke-boeken-183289.msg7281403.html#msg7281403
http://forum.girlscene.nl/forum/schrijfsels/leuke-boeken-178882.msg7005266.html#msg7005266
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/leuke-boeken-88695.-20.html
http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/weet-er-iemand-leuke-boeken-om-te-lezen-177065.0.html
http://www.girlscene.nl/pages.php?page=564368&start=50&
http://forum.girlscene.nl/forum/schrijfsels/wie-weet-leuke-boeken-201942.0.html
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/leuke-boeken-136859.msg4204627.html#msg4204627
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/geweldige-boeken-75680.0.html

Algemene goede boeken topic: http://forum.girlscene.nl/forum/schrijfsels/het-algemene-goede-boekentopic-202047.0.html

Engels: http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/engelse-boeken-enigszins-hoog-niveau-200099.0.html
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/engels-boek-lezen-146231.0.html )

- spelletje
- eigenlijk alles wat ook bij 'vriendin/zus' staat =3

Feestideeën  :partyman:

- Schaatsen: In de herfst of winter jarig? Op veel pleinen in steden zijn er schaatsbanen, maar je kunt natuurlijk ook naar een indoorbaan. Lachen wordt het sowieso en daarna kunnen jullie met z'n allen aan de warme chocolademelk.

- High Tea: Een high tea buiten de deur kun je doen, maar is wel prijzig. Extra leuk is om met een clubje vriendinnen zelf van alles te bakken en te maken. Cupcakes, brownies, scones en sandwiches bijvoorbeeld. Zet het allemaal op een leuke etagere, die kun je ook zelf maken. Zorg voor vrolijke servetjes en eventueel gekleurde papieren bordjes. En vergeet de verschillende theesoorten niet!

- Barbeque: Ook hiervoor moet het mooi weer zijn. Haal verschillende soorten vlees en vergeet de vegetariërs niet! Zorg voor verschillende soorten sausjes en genoeg stokbrood. Je kunt gekleurde plastic bordjes en bekertjes halen, zodat je niet alles hoeft af te wassen. Kan jij zelf niet barbecueën? Vraag je vader, neef, broer of vriend!

- Samengesteld etentje: Je nodigt al je vrienden uit en vraagt ze allemaal om een gerecht te maken. Je maakt zelf een grote pan soep en je zorgt voor stokbrood. Vervolgens geef je 1 groepje vrienden de opdracht om kleine bijgerechtjes te maken. De andere groep, bijvoorbeeld de jongens, moeten zorgen voor het ijs. Dit is vooral handig als je veel 'losse' vrienden hebt die elkaar niet (goed) kennen. Zo hebben ze meteen gespreksstof over het gerecht dat zij mee hebben genomen.

- Parkfeest: Ben je in de lente of zomer jarig? Geef een parkfeest! Zoek met je beste vriendinnen 's ochtends al een mooi plekje uit. Leg er een leuk picknickkleed neer en versier de bomen met vlaggetjes en ballonnen (als het niet te hard waait). Zorg voor lekkere hapjes. Leen een koelbox van je ouders of familie en leg daar het drinken en de spullen in die kunnen smelten.

- Bioscoop
- Zwemmen
- Bowlen
- Slaapfeestje
- Filmmarathon houden
- Spelletjes spelen
- Gourmetten
- Strandfeest in een strandpaviljoen, bij de zee/meer etc
- Op een meer varen in wat bootjes, ijs eten, gezellig doen etc
- Waterballonnengevecht
- Zwembad achter in de tuin
- Picknicken
- Met zn allen taarten/cupcakes bakken
- Zeilen
- Kussengevecht
- Lasergamen
- Paintball
- Workshop volgen (bijv sieraden maken)
- Uit eten
- als je alleen meisjes uitnodigt kun je een slaapfeestje houden waar jullie zelf eest pizza maken(laat je moeder het deeg maken en zet alles wat je nodigt heb klaar in bakjes) film kijken ( een romantische of komdie ofzo) en daarna elkaar opmaken en verkleden en mooie jurken daarvan fotos maken (leuke aandenking) en dansen.
- Uitgaan
- Huifkar huren en rondrijden, picknicken onderweg, misschien zwemmen bij een meertje
- Beauty avond
- Stoelendans
- Koekhappen
- Kampvuur

- Themafeestideeën
- Sex and the City
- Disney
- Johnny en Anita
- Gemaskerd bal (zoals in Gossip Girl)
- Discofever
- Google je naam: iedereen verkleedt zich als de eerste hit
- New Kids
- Grey's Anatomy
- Flowerpower
- Filmsterren
- Jaren '80 of '90
- Barbie & Ken
- Cowboy/cowgirl
- Army
- Black & White
- Een land (bijv Brazilië)
- Pinky party
- stand feest (het is wel binnen)
- blingbling
- beauty & the nerd
- pyama party
- golden pary, idereen in goud
- sjonny en Anita
- foutfeest: prout to be fout
- barbie feest
- hollywood, Showtime
- gemaskert bal
- china
- valentine
- maffia
- glow in the dark
- Hollands feest, in oranje
- Jaren 70
- Rich & famous
- 1001 nachten
- country
- Punk feest
- coctail feest
- horror
- dress to impres
- Prinses en prinsessen bal
- White & sexy
- Pims & hores
- highschool
- baby feest
- stippeltjes party
- allemaal 1 kleur
- jongens: blauw , meisjes: Roze
« Laatst bewerkt op: 16 oktober 2011, 14:35:06 door Pevensie »
♥♥♥

SecondMistake

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 11 december 2009, 12:47:06 »
Goed idee.

PRECIIOUSX

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 11 december 2009, 12:48:02 »
danku ^^
♥♥♥

Henrike

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 11 december 2009, 12:53:44 »

SecondMistake

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 11 december 2009, 13:04:17 »
Een warmwaterkruik.
In de Blokker hebben ze nu leuke.

PRECIIOUSX

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 11 december 2009, 14:14:19 »
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ dat is best een goed idee ! ^^ ik ga even kijken vanmiddag.
beetje de standaard dingen hieronder neergezet:
- cadeaubon
- geurtjes, aftershave.
- bloemen
- dingen voor haren.
- scheerdingetjes.
- cadeau mand, met spulletjes, maskertjes, of axe spullen etc, handdoekje.
- sokken
- sloffen.
- zakdoeken.
- sieraden.
« Laatst bewerkt op: 11 december 2009, 14:15:47 door PRECIIOUSx »
♥♥♥

SecondMistake

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 11 december 2009, 18:13:41 »

Een warmwaterkruik.
In de Blokker hebben ze nu leuke.

Ik ga er morgen eentje kopen voor mijn vriendin denk ik.
Zal wel een foto maken dan  -_-

SecondMistake

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 12 december 2009, 18:47:00 »
Ik heb 'm gekocht ^_^
Foto's ;;

dormant

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 12 december 2009, 18:49:43 »
Ik zou in je begin post lijstjes maken met cadeaus.

SecondMistake

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 12 december 2009, 19:55:43 »
Up

xoxo_e

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 12 december 2009, 20:19:28 »
die boxers van de H&M voor jongen, soortvan pyjama broekjes (: voor broertje/broer

SecondMistake

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 12 december 2009, 21:57:38 »

Anonymous

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 13 december 2009, 16:08:09 »
mijn zus (tweelingzus) is over een week jarig alleen ik heb geen ideee wat ik zou moeten kopen voor haar! : O
iemand ideeen? we worden 15. ;d

xoxo.

SecondMistake

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 13 december 2009, 21:49:39 »

FallingDown

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 13 december 2009, 21:56:31 »

Ik heb 'm gekocht ^_^
Foto's ;;

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Die is leeeeuk!! :wub:
Wat kost die en waren er ook andere?
*Reality is like a dementor, it sucks all the happiness out of your life...

Koos

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 13 december 2009, 22:07:35 »
concertkaartjes vind ik altijd leuk om te geven (en goed excuus om lekker mee te gaan!!)

PRECIIOUSX

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 13 december 2009, 22:15:14 »

Ik zou in je begin post lijstjes maken met cadeaus.

ja, da's een goed punt. danku!
♥♥♥

FruereVita

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 17 december 2009, 17:36:27 »
Een doos met allenmaal kleinere cadeau's erin. Heb ik zelf ook:

-Boedah.
-Een boek
-Een paar oorbellen
-Een armband
-Een sneeuwglobe met een foto van ons
-Een new york stanbeeldtje. (We gaan er volgend jaar heen vandaar)
-Een mascara.

Ja is voor mijn moeder dus  laughing7.
Breezersletjes? Komop zeg, sindsdien moet je minimaal een latte macchiato met macadamia siroop en nootjes aanbieden.

shopalicious

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 17 december 2009, 21:53:54 »
mijn broertje van 10 is bijna jarig
word dus 11
geen idee wat ik kan kopen!!
iemand een idee ?(A)
Enjoy your life, theres plenty of time to be dead

Tinsley_

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 21 december 2009, 20:30:14 »
broer van 16 die 17 wordt...
wat zou ik kopen? ik dacht al aan een cd

kellynancy

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 22 december 2009, 18:32:55 »
up
its easy to hate yourself, but then you must realise the blackparts need to be loved aswell

Melindaa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 22 december 2009, 18:36:18 »
handig topic! Ga ik in de gaten houden :)

SecondMistake

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 24 december 2009, 22:21:15 »
Up

XxPEACHxX

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 26 december 2009, 10:55:43 »
ik heb voor mijn moeder een cdtje gemaakt waar je dan een slidshow van mijn zusje en ik ziet..en met muziek natuurlijk..
en ook heb ik een soort krantenartiekel geschreven met kunstenaares krijgt nobelprijs.
want mijn moeder wou vroeger graag kunstenaares worden en ik denk ook nit dat ze ooit de nobelprijs zou willen...duss..ik vond het wel grappig.

en ook heb ik en superleuke foto an mijzelf in een fotolijstje gedaan en dat ga ik har ook geven..

en dan heb ik nog iets wat je kan geven:
een glazn pot waar je alleal kleine briefjes in doet en daarin staat waarom je allemaal van haar houd. dit kan je natuurlijk ook aan je vriendje of je vader geven laughing7.

en voor je broertje/zusje weet ik het niet:S
een teddybeer met zelfingesproen tekst ofzo

xoxo

Mirjamm

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 27 december 2009, 21:01:13 »
*Kaartjes voor een musical. Mijn moeder en ik gaan naar Mary Poppins :)
* Voor je moeder zou je ook een cadeaubon van de Miss Etam ofzo kunnen doen
* Heel cliché, dingen voor in bad, maar je zou zelf een pakketje kunnen maken met een tijdschrift ofzo, flesje wijn, kaarsjes en badparels en een bruisbal ofzo :)
* (Proef)abonnement op een tijdschrift. Voor je moeder de Libelle of de Margriet, voor je broer een gameblad of computerblad ofzo..
* Je ziet ook wel is in cadeauwinkels van die dingen als een krant uit je geboortejaar enzo..
* Foto (op canvas?) van jou en je broertjes/zusjes/het gezin/hele familie
* Dagje beautycenter
* Voor je moeder of zus kan je ook een theepakket doen: Soorten thee, of losse thee met een thee-ei, theepotje, koekjes..
* Voor je vader dan een koffiepakket?
* Jongens maak je blij met luchtjes, dvd's en games
* Vader/broer: Verschillende soorten bier :P
* Zus/zusje: Wreck this journal, Handboek voor doe-het-zelf diva's
« Laatst bewerkt op: 27 december 2009, 21:02:03 door Mirjamm »