Auteur Topic: Het Officiële Pen/Mailvriendinnen Gezocht Topic!  (gelezen 2146111 keer)

Shut_upx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1650 Gepost op: 04 oktober 2017, 18:24:40 »
Hey meiden. Een vriendin en ik hebben elkaar pasgeleden leren kennen via een forum. Nu leek het ons leuk dit uit te breiden met meer meiden om een vrienden groepje te maken en leuke dingen te gaan doen. Wij zijn 20 en 21 jaar en komen uit Amsterdam. Het liefst zoeken wij meiden rond deze omgeving gezien de reistijd. Mocht je reizen niet erg vinden en geïnteresseerd zijn, mag je ook een berichtje sturen. Liefs van ons!

liesinfo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1651 Gepost op: 05 oktober 2017, 19:13:17 »

15 jaar x  :blush:
« Laatst bewerkt op: 08 februari 2018, 16:33:16 door liesinfo »

Jolien van Loenen

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1652 Gepost op: 12 oktober 2017, 16:12:19 »
----
« Laatst bewerkt op: 07 november 2018, 16:01:36 door Jolien van Loenen »

Dutch_compo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1653 Gepost op: 12 oktober 2017, 20:32:28 »
HAAY ik ben Megan en ik ben 16. Ik woon in noord Holland en mijn hobby’s zijn dansen Netflixs en foto’s maken. Note me maar 🙃😊

❤Noortjuh❤

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1654 Gepost op: 13 oktober 2017, 15:06:23 »
Hoi,
Ik ben een meisje van 15, ik kom uit Leiden en ik hou van tekenen, dansen, schrijven en series en films kijken. Stuur me een berichtje als je ook op zoek bent naar een penvriendin en houd van creatieve, handgeschreven brieven 😊.

Eyy,
Ik ben Noor en 12 jaar oud, ik woon ergens bij Tilburg (Noord-Braband) en mijn hobby's zijn tekenen, paardrijden, muziek luisteren, fotografie, chillen, en veel te veel dingen eigenlijk  :blush:
Zou jij mijn pen maatje willen worden? Lijkt me leuk :zwaai:
Groetjes! Noor ={❤}=

Meijertje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1655 Gepost op: 13 oktober 2017, 17:50:35 »
heey,

Ik ben Selina en ben 15 jaar oud, ik woon in friesland :wink2: .
Mijn hobby's zijn voetballen, tekenen, muziek en dansen.
Heb je niks te doen of wil je gewoon effe een praatje maken dan ben je bij mij aan het juiste adres :P 

groetjes!

DitWasMijnAccount

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1656 Gepost op: 14 oktober 2017, 14:08:35 »
Hoi,

Mijn naam is Jolien ik ben 23 jaar en woon in Loosdrecht (ligt bij Hilversum). Mijn favoriete bezigheden zijn muziek luisteren op spotify en netflixen :)
Ik ben op zoek naar een gezellige mail vriendin!
Het liefst niet al te ver weg zodat het met eventueel afspreken niet al te veel gedoe is met reizen.
Ben je tussen de 22 en 25 jaar? Dan lijkt het me super leuk om elkaar te leren kennen via de mail.

Tot mails <3
Hoi, ik heb je ge pm't maar ik weet niet of je iets hebt ontvangen ? Het lijkt alsof het niet is verstuurd

Jolien

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1657 Gepost op: 15 oktober 2017, 09:56:43 »
Hoi,

Mijn naam is Jolien ik ben 23 jaar en woon in Loosdrecht (ligt bij Hilversum). Mijn favoriete bezigheden zijn muziek luisteren op spotify en netflixen :)
Ik ben op zoek naar een gezellige mail vriendin!
Het liefst niet al te ver weg zodat het met eventueel afspreken niet al te veel gedoe is met reizen.
Ben je tussen de 22 en 25 jaar? Dan lijkt het me super leuk om elkaar te leren kennen via de mail.

Tot mails <3

NocturnalMe

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1658 Gepost op: 08 november 2017, 11:26:26 »
Hey iedereen! Ik zoek een pen/mailvriendin van ongeveer tussen de 16 en 19 jaar. Zelf ben ik 17 :). Ik heb al één penvriendin, maar het lijkt me heel leuk om meer mensen te leren kennen.

Mijn hobby's zijn muziek luisteren (Metal, Classic Rock, 70's en 80's), tekenen, gitaar spelen, films kijken, lezen en gewoon creatief bezig zijn :P. Mij lijkt het heel leuk om iemand te vinden die een beetje van dezelfde muziekgenres houd.

Lijkt het je leuk om met mij te schrijven/mailen? Stuur mij maar een note! x
- I'm not strange, weird, off, nor crazy, my reality is just different from yours.

Sooshi Cream

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1659 Gepost op: 14 november 2017, 19:41:07 »
Hoi!

Mijn naam is Iris, ik ben 19 jaar en kom uit omgeving Rotterdam. Ik werk 32 uur in de week en hou van naar de stad gaan, netflix, muziek luisteren, makeup, bioscoopje pakken, en gewoon gezellig bij vrienden thuis een drankje doen of een film kijken.

Het liefst iemand uit dezelfde omgeving zodat het met eventueel afspreken wat makkelijker gaat :)

Liefs!

anoukkk

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1660 Gepost op: 19 november 2017, 16:44:33 »
Hey meiden!

Ik ben "op zoek" naar een gezellige meid om leuk mee te mailen of (later) gezellig af te spreken! Sinds ik verhuisd ben naar de omgeving Amsterdam heb ik helaas minder contact met mijn goede vriendinnen...

Het zou leuk zijn als we iets gemeenschappelijks hebben, maar ik ben gelukkig heel makkelijk! maar toch, wat kenmerkt mij:
- ben juf en gek op kinderen
- knutselen
- mezelf naar de sportschool slepen om mijn kilootjes te veel in toom te houden
- koken en lekkere wijn
- reizen
- leeftijd 18-30 zou ik het leukst vinden
- woon in de omgeving Amsterdam

Liefs
Anouk

Jaylinn

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1661 Gepost op: 26 januari 2018, 20:29:29 »

Hi meiden,

Sinds kort zit ik op kamers in Nijmegen. In mijn huis doet iedereen zijn/haar eigen ding waardoor er (bijna) geen contact is met elkaar, helaas. Daarom zoek ik meiden die in Nijmegen wonen, +- 20 jaar zijn en zin hebben om met mij leuke dingen te doen. Bijvoorbeeld af en toe samen een hapje eten, een drankje drinken, sporten etc. :) Of stuur een mailtje naar: fwtje@hotmail.com.

Liefs,

Jaylinn

ilse'sblogspot

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1662 Gepost op: 28 januari 2018, 14:43:12 »
Hey meiden. Een vriendin en ik hebben elkaar pasgeleden leren kennen via een forum. Nu leek het ons leuk dit uit te breiden met meer meiden om een vrienden groepje te maken en leuke dingen te gaan doen. Wij zijn 20 en 21 jaar en komen uit Amsterdam. Het liefst zoeken wij meiden rond deze omgeving gezien de reistijd. Mocht je reizen niet erg vinden en geïnteresseerd zijn, mag je ook een berichtje sturen. Liefs van ons!

geldt dit nogsteeds??! Anders  heel leuk!

Cute Flower

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1663 Gepost op: 24 maart 2018, 15:45:04 »
Hej!
Ik ben Dia. Ik ben 13 jaar oud. Ik woon in Zweden en ik heb 11 jaar in Nederland gewoond en me ouders zijn Koerdisch. Ik kan daarom dus 4 talen. Ik kan Zweeds, Nederlands, Engels, Koerdisch (ik kan twee Koerdische dialecten). Ik zoek een mailvriendin waar ik gewoon gezellig mee kan praten! Leeftijd maakt mij niet uit!
Stuur een note als je "interesse" hebt!
hey Dia
ik ben Hena. ik ben 13 jaar.
ik woon in België maar mijn ouders zijn van Nepal.
ik wil heel graag je mailvrindin zijn
hoppelijk ga je reageren

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1664 Gepost op: 25 maart 2018, 20:50:24 »
^ schat, die oproep van Dia is 3 jaar oud.

QueenDia

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1665 Gepost op: 27 maart 2018, 15:09:43 »
^ schat, die oproep van Dia is 3 jaar oud.

inmiddels al 16 en vraag me nu echt af waar ik mee bezig was toen ik 13 was  :blink:

Vanessaxoxo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1666 Gepost op: 31 maart 2018, 22:02:58 »
heyyy,
19 jaar en woon omgeving Rotterdam
ik hou van reizen, shoppen, ik ben heel actief en hou echt van dingen doen, paardrijden, windsurfen en fitness

verder ben ik 'opzoek naar leuke penvriendinnen' die later misschien ook willen afspreken

stuur me een berichtje bij interesse !!

xx :bounce:

Paris1958

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1667 Gepost op: 07 april 2018, 20:08:19 »

Hey lieverds!

Ik ben 17 jaar omgeving Amsterdam. Ik zou het heel leuk vinden om met iemand in contact te komen met wie ik ouderwetse brieven mag schrijven en met wie ik eventueel later op ontdekkingstocht mag gaan in Nederland (Leuke cafetjes vinden, plekjes om te eten, filmpjes kijken, museums bezoeken?)

Als je interesse hebt stuur mij een berichtje! Dan kunnen we kijken of we matchen  :blush:

anna

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1668 Gepost op: 14 oktober 2018, 20:25:12 »
Hoi ik ben Anna en het lijkt me leuk om met iemand in contact te komen. Ik ben zelf 19 jaar word dit jaar 20 jaar. Ik woon in Flevoland en studeer nu vwo op een volwassen onderwijs in Zwolle. Ik hou van dansen, reizen, series/ films kijken, bakken, hardlopen, boeken lezen en verhalen schrijven. Stuur mij maar een berichtje als je het leuk lijkt om contact te hebben.

Groetjes

Anna

Mystery girl

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1669 Gepost op: 15 oktober 2018, 09:58:13 »
Hallo, ik ben Tessa. 14 jaar en woon in Noord-Brabant, de volgende dingen vindt ik leuk:
  • skiën
  • hockey
  • lezen
  • netflix
  • reizen
Ik zit in 3vwo
Ik zou het leuk vinden als ik met iemand kan schrijven, mailen of zoiets van ongeveer dezelfde leeftijd. (13 - 15 jaar)
Tessa

Mystery girl

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1670 Gepost op: 31 oktober 2018, 16:09:54 »
Upje

floorlv

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1671 Gepost op: 07 maart 2019, 17:57:36 »
Hallo, ik ben Tessa. 14 jaar en woon in Noord-Brabant, de volgende dingen vindt ik leuk:
  • skiën
  • hockey
  • lezen
  • netflix
  • reizen
Ik zit in 3vwo
Ik zou het leuk vinden als ik met iemand kan schrijven, mailen of zoiets van ongeveer dezelfde leeftijd. (13 - 15 jaar)
Tessa

Hee Tessa,
Ik zou het heel erg leuk vinden om met jou te mailen of schrijven. Ik ben 14 jaar oud en woon ook in Noord-Brabant. Onze hobbies lijken erg op elkaar alleen zit jij op hockey en ik op voetbal. Als je het leuk vind wil ik je penvriendin wel worden :)

floorlv

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1672 Gepost op: 07 maart 2019, 18:01:33 »
Hoi allemaal!
Ik ben 17 jaar en woon in Noord-Brabant. Ik zit in 5 gymnasium, mijn lievelingsvakken zijn Nederlands, Engels en Latijn.
Ik ben dol op lezen, schrijven, bakken, muziek luisteren en gitaar/keyboard spelen. In mijn omgeving ken ik niet veel mensen met dezelfde hobby's als ik. Het lijkt me heel erg leuk iemand te vinden die in dezelfde dingen geïnteresseerd is als ik, iemand met wie ik passies deel. Komen mijn favoriete bezigheden met de jouwe overeen? Dan zou ik het super vinden als je me een berichtje stuurt!

Hey hoii,
Ik ben 14 jaar en jouw interesses komen overeen met die van mij!!! Ik zou het ook heel erg leuk vinden om te kletsen met iemand met dezelfde interesses. Ik kom zelf ook uit Noord-Brabant. Als je het leuk vindt... stuur maar een berichtje!
xxx

Tessa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1673 Gepost op: 07 maart 2019, 20:55:37 »
Hee Tessa,
Ik zou het heel erg leuk vinden om met jou te mailen of schrijven. Ik ben 14 jaar oud en woon ook in Noord-Brabant. Onze hobbies lijken erg op elkaar alleen zit jij op hockey en ik op voetbal. Als je het leuk vind wil ik je penvriendin wel worden :)

Ik heb ondertussen een ander account omdat ik mijn wachtwoord was vergeten en ik het e-mailadres dat erbij hoorde bijna niet meer gebruik.
Ik zal je een pb sturen.

Tessa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1674 Gepost op: 22 mei 2019, 18:15:21 »
Hoi, nog een oproepje van mij.
Ik ben Tessa, 15 jaar en woon in de buurt van Eindhoven (NB). Mijn hobby’s zijn skiën, hockey, lezen, Netflix, reizen, talen, wetenschappen, eigenlijk wel van alles wat.

Het lijkt me leuk als iemand me een berichtje stuurt.