Auteur Topic: Het Officiële Pen/Mailvriendinnen Gezocht Topic!  (gelezen 2146113 keer)

boekendroom

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1625 Gepost op: 27 februari 2017, 15:31:20 »
Hoi allemaal!
Ik ben 17 jaar en woon in Noord-Brabant. Ik zit in 5 gymnasium, mijn lievelingsvakken zijn Nederlands, Engels en Latijn.
Ik ben dol op lezen, schrijven, bakken, muziek luisteren en gitaar/keyboard spelen. In mijn omgeving ken ik niet veel mensen met dezelfde hobby's als ik. Het lijkt me heel erg leuk iemand te vinden die in dezelfde dingen geïnteresseerd is als ik, iemand met wie ik passies deel. Komen mijn favoriete bezigheden met de jouwe overeen? Dan zou ik het super vinden als je me een berichtje stuurt!

Megan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1626 Gepost op: 27 februari 2017, 16:01:06 »
Hoi allemaal! Ik ben 13 jaar bijna 14. Ik hou van schilderen, lezen, bakken ik vind heel veel dingen leuk om te doen. Ik zit op karate en woon in de buurt van Amsterdam.

Groetjes Ashley🙂

Kyra.url

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1627 Gepost op: 07 maart 2017, 14:53:32 »
heyy, ik ben 14 jaar en zit nu in de derde klas van de havo, mijn hobbys zijn sporten, fotografie en tekenen. ik ben heel erg geintreseerd in fashion en lifestyle dus ik hoop dat ik op dit topic een nieuwe vriendin kan vinden van ongeveer mijn leeftijd en met mijn intresses. zo jah? note me

xx kyra

JenniferTijgertje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1628 Gepost op: 07 maart 2017, 15:11:36 »
Hii,

Mijn naam is Maureen en ik ben 24 jaar oud. Woon ergens in Noord-Holland.
Ik ben gek op shoppen, make-up en alles wat daarmee te maken heeft. ik hou ook van paarden. series lekker eten en stappen. En ik ben altijd in voor gezelligheid.

Spreekt je dit aan? Stuur me dan een note.

X
Zit of zat je in een slechte relatie? Wordt je gestalkt? Valt je ex je lastig en weet je niet wat je moet doen? Neem dan eens een kijkje op: www.blijfvanonsaf.nl

« Reactie #1629 Gepost op: 10 maart 2017, 22:38:26 »
Hey!

Ik heet Nova, ben 14 jaar, ik woon in de buurt van Utrecht, ben een wiskunde- en boekennerd, mijn hobby's zijn schrijven, lezen, boogschieten en tekenen. Stuur een note als je zin hebt om te kletsen :D

marielle

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1630 Gepost op: 25 maart 2017, 12:50:42 »
heiiii,

ik ben marielle, 15 jaar en word 19 april 16. ik hou erg van bakken, tekenen, schrijven, films kijken, boeken lezen en nog vele meer!
ik zoek een mailvriendin waar ik lekker mee kan kletsen en over verschillende onderwerpen te hebben.
het liefst met minimaal 1 mail per dag ofzo. niet dat je na 2 mails stopt.

ik zoek iemand tussen 15 en 17 jaar. en beetje dezelfde interesses.

klinkt dit je interessant? :blush:
dan mag je me altijd een berichtje sturen. ik reageer altijd zo snel mogelijk terug! :)
of je mag mij mailen: livelikeproducts@gmail.com
of mij een berichtje sturen op instagram: @livelikeproducts

ik hoor graag van je!
groetjesssss  :bounce:

marielle

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1631 Gepost op: 27 maart 2017, 19:38:15 »
heii,  :aanbid:

ben je al een poosje op zoek naar een groepschat? alleen kun je het niet vinden?
dan ben je hier aan het juiste adres! :)  :wink2:
ik ben met 7 andere meiden in een groepsapp. en dat is mega gezellig! je hebt het over van alles en nog wat!
verschillende leeftijden. van 13 tot 17 zit erin. maar ben je een andere leeftijd? let me know!
graag in je bericht de volgende:
-naam
-leeftijd
-06 nummer

dus lijkt jou dit leuk? :bounce:
stuur me note :)
of een mail naar: livelikeproducts@gmail.com of insta: @livelikeproducts

tot mails! ;)  :blush:

JasmijnXOX

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1632 Gepost op: 01 mei 2017, 16:38:40 »
 Mijn leven word dus langzaam vrienden loos😂 dus wil je een vriendin? Ik ben best gezellig!
Ik heet Jasmijn
Ben 13 jaar oud
Ik hou van dieren, tekenen, lezen, plezier hebben en kletsen
Mijn hobbies zijn volleyballen en met vriendinnen naar dingen toe😀
Ben je geïnteresseerd? Stuur me een bericht

X Jasmijn

Famkecatharina

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1633 Gepost op: 31 mei 2017, 23:44:49 »
Ik ben 14, zit in de 3e en woon in de buurt van arnhem, maar ik vind het ook heel leuk om mensen uit andere plaatsen te ontmoeten
Hey, je zei dat je een groep had gemaakt, mag ik daar in?

Carlijn

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1634 Gepost op: 01 juni 2017, 20:25:53 »
Hallo meiden! Ik ben op zoek naar een leuke meid die het leuk en gezellig vindt om contacten te maken en misschien een keer wat met mij te ondernemen, met het oog op misschien wel een leuke vriendschap! Ik ben zelf een meisje van 18 jaar en woon redelijk in de buurt van Rotterdam. Ik houd erg van sporten, eten, gezellig afspreken en verder kijk ik wel eens een serie. De leeftijd maakt mij niet heel erg uit, want dat zegt niet altijd wat. Het verschil moet alleen niet te groot worden. Het zou ook leuk zijn om elkaar te helpen met motiveren om bijvoorbeeld (thuis) aan de slag te gaan met het verbeteren van je conditie, en bijvoorbeeld samen een stukje fietsen oid, maar dit is niet mijn voornaamste doel voor dit oproepje. Het zal wel leuk meegenomen zijn.

JJJJAAAAHHHH

Dus ben jij een gezellig iemand die ook een leuk klets- en eventueel afspreekmaatje zoekt? Of iemand om elkaar te motiveren , dan hoor ik graag van je!

PS: Een groepje lijkt me ook leuk, maak niet per se uit wat voor groepje, zolang deze maar gezellig is! Eventuele regio = rotterdam, dordrecht.
PPS: Mailen vind ik ook leuk!

studysplash

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1635 Gepost op: 28 juni 2017, 20:39:15 »
hey!! Ik ben Loes en ik ben 14 jaar oud (20 augustus 15  :bounce:) en mijn hobby's zijn dansen, lezen, schrijven en zingen, ook al kan ik dat totaal niet :'). Ik ben op zoek naar iemand met wie ik gewoon lekker kan praten, dit kan over van alles gaan. Over wat je van het weer vond van die dag maar ook over serieuze onderwerpen als je daar behoefte aan hebt. Motivatie (om te leren of sporten bijvoorbeeld) is ook welkom. Eigenlijk ben ik op zoek naar een nieuwe vriendin  :D. Het maakt mij niet zoveel uit hoe je wilt praten, dit kan via mail, app of misschien weet jij nog wel een leuke manier?

Dus ben je iemand van (ongeveer) mijn leeftijd en lijkt het jou leuk om met mij te praten? stuur me dan een note, of reageer op deze post.
xx
| blogger |

XAstridX

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1636 Gepost op: 08 juli 2017, 19:40:56 »
Mijn leven word dus langzaam vrienden loos😂 dus wil je een vriendin? Ik ben best gezellig!
Ik heet Jasmijn
Ben 13 jaar oud
Ik hou van dieren, tekenen, lezen, plezier hebben en kletsen
Mijn hobbies zijn volleyballen en met vriendinnen naar dingen toe😀
Ben je geïnteresseerd? Stuur me een bericht

X Jasmijn

Lijkt me super leuk! Je lijkt me een super leuke vriendin maar ik weet niet hoe je een berichtje kan sturen😂😅

XAstridX

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1637 Gepost op: 08 juli 2017, 20:13:19 »
Heyhoi iedereen,

Ik ben een meisje van 14 jaar en kom uit een plaatsje dat dicht bij Rotterdam ligt :) ik zoek een vriendin waarmee ik zou kunnen mailen en gewoon ons hart bij elkaar kunnen luchten. Het maakt niet echt uit hoe oud je bent :) Mijn hobby's zijn make-up en alles wat daar mee te maken heeft, schrijven, Pretty Little Liars en afspreken met vriendinnen/vrienden.

Stuur me een note als je meer wilt weten! xxx

Je lijkt me leuk om me te mailen maar kan je account niet vinden en dus been note sturen😂😅

XAstridX

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1638 Gepost op: 08 juli 2017, 20:18:12 »
Ik Ben een meisje van 13, ga volgend jaar naar de 2e van vwo tto en vind het leuk om te tekenen, fotograferen (ik vind het vooral leuk om met rolletjes foto's te maken ipv digitaal) leuke dingen te doen met vriendinnen, shoppen, yt kijken, creatief bezig zijn en alle andere dingen die de meeste meiden eigenlijk wel leuk vinden😂 Lijkt het je leuk om met mij te appen, mailen, brieven te sturen of wat dan ook stuur me dan ff een note

xoxo Astrid

Dierenvriend20

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1639 Gepost op: 23 juli 2017, 11:08:04 »
Hallo allemaal!

Ik ben Yasmine en ik ben 20 jaar oud  :)
Net zoals velen onder jullie zoek ik een leuke mailvriendin (of meerdere) om mijn tijd mee op te vullen en omdat ik het leuk vind nieuwe mensen te leren kennen.

Ik studeer dierverzorging en ik rijd nu al 10 jaar paard. Mijn grootste interesses liggen dan ook rondom dieren  B)
Qua muzieksmaak ben ik fan van Bruno Mars, 90's liedjes en voor de rest zowat wat een algemene radiozender aanbiedt.
Ik ben best verlegen in het echte leven en ik ben niet echt een losbol die naar festivals en fuiven gaat.... geef mij maar een avondje met ne warme chocomelk in de zetel :')

Als iemand graag wat heen en weer wil mailen mag je steeds via een prive berichtje je email sturen !  :bounce:

Tsalea

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1640 Gepost op: 31 juli 2017, 16:07:24 »
 Ik ben benieuwd of ik iemand met dezelfde interesses zal tegenkomen, maar als je niet probeert, dan weet je het nooit, hè. :D

Ik ben dus Sascha, 25 jaar en ik woon in Dordrecht.

Mijn interesses zijn:
-series kijken (horror, fantasy, maar ook bijvoorbeeld OITNB),
-muziek luisteren (deathmetal, metalcore, rock, hardstyle),
-gamen (World of Warcraft, Grand Theft Auto V),
-films kijken (horror, thriller, actie, fantasy),
-uitjes (cultureel doen, natuurwandeling maken, fotograferen, musea)
-uit eten gaan (ja, ik ga regelmatig uit eten xD)
-verzamelen (merkglaasjes, Tsum Tsum)
-bloggen (op mijn persoonlijke blog van de uitjes die ik doe en mijn Fitbit-statistics)

En ja, omdat ik een buitenlandse vriend heb, spreek/chat ik eigenlijk elke dag Engels, dus dat is ook wel een soort van interesse/hobby van mij. ^^

Je kunt mij een vriendschapsverzoek sturen en/of een persoonlijk berichtje sturen en dan kunnen we emailadressen uitwisselen. :)
collecting ◦ series ◦ cats ◦ food ◦ gaming ◦ music ◦ tattoo's & piercings ◦ nature ◦ citytrips ◦ blog

XKIM

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1641 Gepost op: 14 augustus 2017, 17:12:32 »
Hoi

Ik ben Kim, en opzoek naar een mailvriendin met dezelfde interesses als mij. Ik ben 13 jaar en ga naar 3VWO ik woon in omgeving Deventer (zou leuk zijn als jij ook in de buurt woont kunnen we ook samen een keer afspreken). Wat ik graag doe in mijn leven:

Zwemmen/Waterpolo: veels te fanatiek 
Crea bea zijn:ik vind het leuk om zo goedkoop mogelijk dingen te maken
Naar pretparken gaan: voor de achtbanen
Winkelen: niet echt, maar meer rondneuzen opzoek naar leuke dingen
Naar rommelmarkten gaan: om crea dingen te zoeken

Sorry voor deze hele lijst, ik heb nu verteld wat ik wil vertellen  :blush:

Heb je dezelfde intresse? (klinkt echt marktplaats achtig)  stuur mij een berichtje/verzoek
« Laatst bewerkt op: 17 augustus 2017, 15:13:48 door XKIM »

Dizasta

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1642 Gepost op: 27 augustus 2017, 13:07:38 »

Ik ben iemand die een leuk klets- en eventueel afspreekmaatje zoekt! Ik ben 22 jaar en kom uit hartje Rotterdam. Ik hou van lekker eten, series kijken en vooral lachen!

iloveyoujoof

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1643 Gepost op: 30 augustus 2017, 20:33:03 »
Heey

Ik heet Amber en ben 20 lentes jong. Momenteel studeer ik Paraveterinair in Groningen. Daar ga ik elke dag naar toe met de trein vanuit Assen.
Mijn interesses zijn:
- Dieren
- Pokémon kaarten verzamelen
- Sims x)
- Postzegels verzamelen
- Mountainbiken
- Longboarden
- Shoppen
- Schrijven
- Lezen
- Tekenen
- Fotografie
- Ik vergeet vast iets... Geen idee x)

Mijn pb staat altijd open voor nieuwe vriendinnen :D

Megan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1644 Gepost op: 31 augustus 2017, 01:40:45 »
Hoi allemaal! Ik ben 13 jaar bijna 14. Ik hou van schilderen, lezen, bakken ik vind heel veel dingen leuk om te doen. Ik zit op karate en woon in de buurt van Amsterdam.

Groetjes Ashley🙂

Ik ben al 14 :) en een extra hobby is er bijgekomenen haha dat is keyboard!
« Laatst bewerkt op: 05 oktober 2017, 20:05:53 door Megan »

Emma

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1645 Gepost op: 18 september 2017, 14:00:03 »
Hey hallo,

Mijn naam is Emma ik ben 18 jaar jong, en ik ben opzoek naar iemand waar ik gezellig mee kan kletsen via geschreven brieven!
Mijn hobby's zijn:

- Tekenen
- Lezen
- Het bezichtigen van kerken en kathedralen
- Kalligrafie
- Film kijken
- Eten xD

Lijkt het je leuk om met mij praten kun je mij een pb sturen.

« Laatst bewerkt op: 18 september 2017, 14:08:58 door Emma »

ThompsonTony

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1646 Gepost op: 29 september 2017, 20:22:09 »
Hoi,
Ik ben Tina 20 jaar van Antwerpen en ik wil graag een mail-vriend/in.
Mijn interesses; Demi Lovato, Stana Katic, Lauren Graham, Dakota Johnson, misdaad series, muziek, golden retrievers, ik ben lesbisch, ik heb een relatie van 2j en 2 maand met het mooiste meisje ter wereld :)
Nog vragen? Stuur maar in mail :) vanGelder.Tina3@gmail.com

Groetjes!

DitWasMijnAccount

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1647 Gepost op: 30 september 2017, 13:33:40 »
Mijn naam is Maartje, midden 20'er en ik woon momenteel in Amsterdam. Ik ben iemand met een breed scala aan interesses. Zo ben ik bijvoorbeeld erg geïnteresseerd in Psychologie, Spiritualiteit, en ook wel enigszins Filosofie en politiek. Maar ik kan me ook zeker vinden in de wat minder diepgaande gesprekken en gewoon lekker over koetjes en kalfjes babbelen.  Verder heb ik ook nog enkele hobbies, zoals hoepelen en tekenen, ben ik geobsedeerd door katten, piraten en vampiers en kan ik nogal kinderlijk zijn. Ik vind het belangrijk dat mensen zichzelf durven zijn en stoor me nogal aan hokjesdenken. Ik heb een tijdje een youtubekanaal gehad maar dat lukte me niet echt en ik wordt nogal ongemakkelijk van camera's dus dat was een vreemde combinatie. Tegenwoordig probeer ik die creativiteit kwijt te kunnen in schrijfsels als mijn blog en ben ik begonnen met een boek/verhalenbundel. Dit alles gaat wel "op mijn eigen tempo" maar ik heb er wel plezier in. Ik luister vele verschillende soorten muziek maar meestal kom ik toch wel weer uit op reggea, hardcore, jazz, gothic/industrial en metal.

Ik verwacht niet dat mensen precies hetzelfde zijn als ik, met dezelfde interesses en muzieksmaken, zolang het maar klikt in de omgang. Wel vind ik het fijn als mensen ongeveer mijn leeftijd zijn en in de buurt wonen. Mocht je wat willen mailen kun je me bereiken op ravensleven@gmail.com

Heartshapedbox

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1648 Gepost op: 30 september 2017, 13:58:56 »
Hoi allemaal! Ik zoek mail/whatsapp/brief? Contact met iemand van mijn leeftijd of ouder! Ik ben zelf 22, en heb een zoontje van 1. :) ik vind het moeilijk om leeftijds genoten te ontmoeten omdat ik met andere dingen bezig ben en dan vaak geen aansluiting vind. Ik ben niet meer zo van het uitgaan en feesten, maar bezoek liever af en toe een concert. (Punk, metal, garagerockrommelenzo). Ik hou van series kijken, dieren, natuur, (kringloop)interieur en de opvoeding van mijn mopje :).

Stuur me maar een note!

Faartjuh

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1649 Gepost op: 04 oktober 2017, 14:44:52 »
Ik ben al 14 :) en een extra hobby is er bijgekomenen Haha dat is keyboard!

Ik ben ook bijna 14. Penvriendinnen zijn? :) Note me maar.