Auteur Topic: Het grote spaar/bespaar-topic  (gelezen 15467 keer)

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #200 Gepost op: 13 september 2018, 12:31:33 »
^Mwah, als het echt is om te verdienen niet. Vooral omdat het zo lang duurt.
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

awkohawkoh

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #201 Gepost op: 10 oktober 2018, 22:21:15 »
Hoeveel geld betalen jullie in de maand aan jullie telefoon, internet en boodschappen?

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #202 Gepost op: 10 oktober 2018, 22:36:55 »
Mijn telefoon betaalt mijn moeder omdat het toen was afgesloten omdat ik minderjarig was (moest op haar naam) maar is echt heel weinig, 11 euro per maand (Vodafone). Wil het wel maandelijks overmaken maar hoeft niet van mijn ouders.

Internet (en tv) is 59 euro geloof ik, 43,50 is het gewone abbo en dan komt er 15,50 bij omdat er 3 tv's zijn en dus ook 3 kastjes. Is van Telfort!

Boodschappen zijn ongeveer 150 euro gemiddeld per maand voor 1 persoon. Ik bestel ook vaak via Thuisbezorgd (gemiddeld ongeveer 120 euro per maand inclusief restaurants).

Dus:
T: 0 (11)
I: 59
B: 150

Tip: als je ABN hebt is er een hele handige app die heet Grip, dan heb je heel goed inzicht in je uitgaven.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Bloempot

• Gast
« Reactie #203 Gepost op: 11 oktober 2018, 11:17:11 »
telefoon; 11 euro (sim only)
internet+tv: 50 euro
boodschappen zou ik niet weten  :fieuw: , we komen nooit geld noch eten tekort dus zal wel goed zijn (en sparen ook genoeg)
O, fruit+groenten haal ik op de markt, voor max. 10 euro hebben we alles voor een hele week.
En veel bij de Lidl en bij de andere supermarkten aanbiedingen. Brood alleen van de bakker. tja.
we eten niet uit pakjes/zakjes. En 4/5x in de week vega(n)

awkohawkoh

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #204 Gepost op: 12 oktober 2018, 09:06:23 »
Mijn telefoon betaalt mijn moeder omdat het toen was afgesloten omdat ik minderjarig was (moest op haar naam) maar is echt heel weinig, 11 euro per maand (Vodafone). Wil het wel maandelijks overmaken maar hoeft niet van mijn ouders.

Internet (en tv) is 59 euro geloof ik, 43,50 is het gewone abbo en dan komt er 15,50 bij omdat er 3 tv's zijn en dus ook 3 kastjes. Is van Telfort!

Boodschappen zijn ongeveer 150 euro gemiddeld per maand voor 1 persoon. Ik bestel ook vaak via Thuisbezorgd (gemiddeld ongeveer 120 euro per maand inclusief restaurants).

Dus:
T: 0 (11)
I: 59
B: 150

Tip: als je ABN hebt is er een hele handige app die heet Grip, dan heb je heel goed inzicht in je uitgaven.

Bedankt voor je reactie! Zo krijg ik een beetje inzicht in wat gemiddeld is.
Helaas heb ik Rabobank en geen ABN!

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #205 Gepost op: 14 oktober 2018, 21:12:30 »
Ik betaal voor mijn telefoon 9 euro pm, internet betaal ik momenteel niet (zit bij huur in en weet niet hoeveel het is) en boodschappen ik gok deze maand rond 150 euro. Ben verhuisd en moest alles opnieuw kopen zoals kruiden enzo. Hoop dat ik straks rond de 80-100 euro per maand zit.
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

awkohawkoh

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #206 Gepost op: 07 april 2019, 17:07:45 »
Ik heb het idee dat ik steeds meer geld uitgeef...
Deels doordat ik zelf dingen aanschaf, maar ook door onvoorziene kosten.

Traveler

• Bekijk profiel
« Reactie #207 Gepost op: 07 april 2019, 18:25:34 »
Bedankt voor je reactie! Zo krijg ik een beetje inzicht in wat gemiddeld is.
Helaas heb ik Rabobank en geen ABN!
Volgens mij heeft Rabobank dat ook, moet je ff Googlen. Ik heb ook Rabo en dacht dat ik en keer zoiets had gezien.
Hoi

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #208 Gepost op: 08 april 2019, 07:24:26 »
Ik heb het idee dat ik steeds meer geld uitgeef...
Deels doordat ik zelf dingen aanschaf, maar ook door onvoorziene kosten.

Schrijf eens van deze maand al je uitgaven per categorie in een schriftje, doe ik ook altijd (drogisterij, supermarkt/eten, kleding, overig). Zie je precies hoeveel je wat waar aan uitgeeft en waar je de volgende maand op moet letten.
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

awkohawkoh

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #209 Gepost op: 08 april 2019, 08:27:25 »
Schrijf eens van deze maand al je uitgaven per categorie in een schriftje, doe ik ook altijd (drogisterij, supermarkt/eten, kleding, overig). Zie je precies hoeveel je wat waar aan uitgeeft en waar je de volgende maand op moet letten.

Dat doe ik al, maar schijnt mij niet goed te helpen..