Auteur Topic: Het grote reis topic  (gelezen 157171 keer)

Peluches ♥

• Old love never ends ♥
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 31 juli 2012, 10:20:37 »
Ik wil weer terug naar Marmaris in Turkije, mijn lievelingsplaatsje <3
Volgend jaar 6 maaden daar om stage te lopen :D

ik wil nog naar New York, Australië, Hawaii, Curacao, Barcelonaaa.
Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

-----

• Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 31 juli 2012, 11:01:59 »
Ik heb vage plannen om naar de Filipijnen, Indonesië en Maleisië te gaan. Daarna ga ik dan naar Thailand (waar ik al 2x eerder ben geweest, en daar blijf ik dan zo lang mijn portemonnee dat toestaat en ik probeer er ook een baantje te krijgen) en misschien vanuit daar als ik geld heb nog naar de buurlanden (Myanmar, Laos, Cambodia)
Klinkt als een droom, hopelijk blijft het daar niet bij ;p
Verder wil ik daarna ook nog OOIT de rest van Azië ontdekken.
« Laatst bewerkt op: 31 juli 2012, 11:04:48 door Scabior »

Komkommerplant

• Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 31 juli 2012, 11:05:42 »
Ik wil en mag heeel misschien volgend jaar naar Australië of Amerika :)
Dat is dan voor een highschool jaar/semester. En Japan, Noorwegen, IJsland, Canada en Indonesië lijken me ook heel vet.

demure

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 31 juli 2012, 11:09:16 »
aw, ik krijg door dit topic zo'n zin om k'n fietsje te pakken en daar de andere kant van de wereld te fietsen. :') Ik kwam laast twee gozers van 17 uit frankrijk tegen die naar amsterdam waren gefietst.

HetHart

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 31 juli 2012, 11:15:41 »

ik vlieg over 1 weekje naar Barcelona, iemand leuke hotspots daarzo? :")

Dali-museum! Al ligt dat iets buiten de stad, dacht ik. Maar dat is echt heel tof, ook als je niet echt van kunst houdt, gewoon vanwege de bizarre dingen die daar staan.

HetHart

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 31 juli 2012, 11:34:07 »

[...]

Mijn broer heeft een half jaar in Dublin gestudeerd en hij vond het niet zo. Zeker als je een roker/drinker bent is het daar verschrikkelijk :') het is sowieso erg duur

Dublin is echt een leuke stad hoor! Zeker, het is geen enorme metropool zoals Parijs of Londen, maar het is een hele gezellige stad met heel veel sfeer! Ja, roken & drinken zijn duur, maar neem gewoon een slof mee vanuit Nederland en dan overleef je het wel.

Holmes

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 31 juli 2012, 11:58:52 »
Plaatsen waar ik nog naar toe wil:

1.London
2.Berlijn
3.Parijs
4.Praag
5.New York
6.Moskou
7.Tokio
8.Barcelona
9.Beijing

Berlijn en London zullen aankomend jaar gebeuren en voor de rest moet ik nog even sparen maar ik zal er sowieso een keer naar toe gaan (:
TUMBLR | “Loyalty, honor and a willing heart… I can ask no more than that.”

demure

• Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 31 juli 2012, 12:30:09 »
Praag is ge-wel-dig. Ik ben er vorig jaar een week geweest met een vriendengroep. En toen raakten ik en m'n vriend verdwaald en toen kwamen we ineens in een cow-boy wijk :') allemaal jongens met lang blond haar zonder shirt met van die cow-boy laarzen die achter de paarden aan renden, wtf. :') Als je gaat, neem veel centjes mee voor de Karelsbrug, volgends mij zaten wij in hotel esprit? maar dat weet ik niet meer zeker.  En het is lekker goedkoop, 1,5 liter bier voor 0,80 cent ghehe :)

Parijs vind ik behoorlijk overrated. Maar het is wel leuk om op staat heel hard 'politie!' te roepen, dan rennen al die straat verkopers meteen weg :).

brokenmirror

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 31 juli 2012, 12:34:19 »
ik ga vrijdag naar rusland (: o.a moskou
« Laatst bewerkt op: 31 juli 2012, 12:34:32 door brokenmirrorr »

D

• Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 31 juli 2012, 12:38:21 »
Mijn reis-wishlist:
- New York
- Op safari (eender waar in een Afrikaans land, Kenia of Tanzania ofzo)
- Dubai of Abu Dhabi
- Bora Bora
- Bali
- Maui (Hawaï)
- Brazilië
- China
- India
- Egypte
- Marokko
- Cancun (Mexico)

Zo kan ik wel nog even doorgaan. Het liefst zou ik gewoon héél de wereld zien, maar dat zijn nogal grote plannen haha.

Als ik dan toch een top 3 moet kiezen:
1. Bora Bora
2. Op safari
3. Dubai

Mag ik alvast beginnen sparen haha!
« Laatst bewerkt op: 31 juli 2012, 13:20:35 door 110507 »

1L0VE

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 31 juli 2012, 12:48:53 »
Ik ben zelf heeeelemaal verliefd op Mexico (en dan Playa del carmen, Tulum etc) Het is nu precies 1 jaar geleden dat ik daar 10 dagen ben geweest en ik denk er serieus nog steeds ELKE dag aan haha, dus dat is ook echt mijn wens om weer terug te gaan en nog meer dingen te zien. Het is daar zoo mooi en gezellig! Bora bora staat trouwens samen met de Malediven ook echt op mijn lijstje van verre reizen die ik nog wil maken, en New York en Hawai ook :d
It is real.

D

• Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 31 juli 2012, 13:19:26 »
^Ah leuk, iemand die de liefde voor Bora Bora met me deelt haha!
Als sommigen vragen aan me waar ik het liefst nog eens heen zou willen gaan & m'n antwoord is: Bora Bora! Dan is hun reactie altijd; Bora watte?

Hoe kun je dat nou niet kennen! Echt een van de mooiste plekjes ter wereld volgens mij :)
En jaloers dat je al eens in Mexico bent geweest! Zou graag ook eens gaan, naar Cancun dan!

1L0VE

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 31 juli 2012, 13:45:41 »

^Ah leuk, iemand die de liefde voor Bora Bora met me deelt haha!
Als sommigen vragen aan me waar ik het liefst nog eens heen zou willen gaan & m'n antwoord is: Bora Bora! Dan is hun reactie altijd; Bora watte?

Hoe kun je dat nou niet kennen! Echt een van de mooiste plekjes ter wereld volgens mij :)
En jaloers dat je al eens in Mexico bent geweest! Zou graag ook eens gaan, naar Cancun dan!

Ja echt he dat heb ik ook altijd hahaha dat mensen niet weten waar dat ligt of wat het is.. En als je dan naar google gaat dan zeggen ze altijd: WOOOW. Haha helaas is het zoo duur :(

Cancun ben ik ook geweest! Echt super alleen het is zooo druk en groot daar dat ik Playa del carmen en Tulum mooier vind, de witte stranden en blauwe zee zijn hetzelfde maar het is gewoon wat gezelliger en minder toeristisch dan Cancun.
It is real.

D

• Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 31 juli 2012, 14:34:24 »

[...]

Ja echt he dat heb ik ook altijd hahaha dat mensen niet weten waar dat ligt of wat het is.. En als je dan naar google gaat dan zeggen ze altijd: WOOOW. Haha helaas is het zoo duur :(

Cancun ben ik ook geweest! Echt super alleen het is zooo druk en groot daar dat ik Playa del carmen en Tulum mooier vind, de witte stranden en blauwe zee zijn hetzelfde maar het is gewoon wat gezelliger en minder toeristisch dan Cancun.

Haha ja hé dan zeg ik altijd tegen die mensen; Check het eens op Google! En dan snappen ze me meteen helemaal haha. Maar zoals je zegt, verschrikkelijk duur..
M'n vriend en ik zouden er graag op honeymoon gaan, maar dat is pas binnen 5 jaar ofzo, dus we kunnen alvast beginnen sparen haha!

En Cancun zal idd wel heel erg druk & toeristisch zijn. Heb even gegoogled waar jij heen bent geweest (die Playa del carmen) en dat ziet er idd heel mooi uit, net zoals Cancun eigenlijk!
« Laatst bewerkt op: 31 juli 2012, 14:34:59 door 110507 »

flower

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 31 juli 2012, 15:59:58 »
Voor degene die nog een keer naar Dublin willen, vind het zeker een aanrader!!! Echt stads dat wel en wel wat aan de dure land, maar die sfeer is daar zo cool. Als je daar bent, moet je vooral naar Temple Bar gaan, alle cafeetjes met live muziek en als je daar toch bent, een tour is ook heel leuk. Ik ging toen met een klein busje langs hele gave plekken, onder andere waar PS I love you was opgenomen en breave heart. Dublin = Super

AJ

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 31 juli 2012, 22:06:31 »
Pfoe, sommige mensen kiezen wel echt leuke/mooie bestemmingen uit :o.
Zelf ga ik niet zo graag 2x naar hetzelfde land, dus nu staat Rusland bovenaan op mijn lijstje :)

Avocadolover

• Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 31 juli 2012, 22:14:38 »
Pff ik wil zo veel landen/plekken zien van de wereld! Eerst nog maar even mijn studie afmaken. Nog 3 jaartjes.. Hebben andere mensen dat hier misschien ook dat je gewoon de neiging hebt om te stoppen met studeren en te gaan werken/reizen? Ik kan gewoon niet wachten haha, terwijl ik weet dat het niet verstandig is om geen opleiding te hebben.
Cheers to the frickin weekend

-----

• Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 01 augustus 2012, 09:44:43 »

Pff ik wil zo veel landen/plekken zien van de wereld! Eerst nog maar even mijn studie afmaken. Nog 3 jaartjes.. Hebben andere mensen dat hier misschien ook dat je gewoon de neiging hebt om te stoppen met studeren en te gaan werken/reizen? Ik kan gewoon niet wachten haha, terwijl ik weet dat het niet verstandig is om geen opleiding te hebben.

Ja die neiging heb ik zeker :P Maar ik hoef gelukkig maar één jaartje.
Dan WAS de planning om naar het HBO te gaan, maar dat kan ik op het moment écht niet aan. Misschien dat ik nog een keer in het Azië ga studeren, maar ik zie mezelf op dit moment nog niet zo snel terug naar NL komen.

Vera

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 01 augustus 2012, 13:19:02 »
Blue Lagoon in Ijsland, lijkt me zoooo gaaf

HetHart

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 01 augustus 2012, 15:08:40 »

Blue Lagoon in Ijsland, lijkt me zoooo gaaf
[afbeelding]

Ben ik 2 maanden geleden geweest. Is ook echt geweldig! Je kunt je niet voorstellen hoe blauw dat water uitziet, en dat ziet er zo mooi uit met die zwarte rotsen. Het water is heeerlijk warm, ik kon er echt eeuwig in blijven liggen! En je reed echt door the middle of nowhere daarheen, echt een prachtige ervaring :)

bird?

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 01 augustus 2012, 15:40:06 »
Ik wil heeel graag naar Jamaica, heel erg misschien gaan we daar volgend jaar heen. Het is wel erg duur en lang vliegen..
Don\'t spend your life watching from the sidelines, get in the game!

Holmes

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 01 augustus 2012, 19:58:53 »
Ik vertrek vrijdag naar Málaga in Spanje voor 10 dagen (: En ik weet nou al dat mijn bankrekening zo goed als leeg is als ik terug kom.
TUMBLR | “Loyalty, honor and a willing heart… I can ask no more than that.”

Laura

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 01 augustus 2012, 20:56:39 »
Ik zou zo graag naar Bora Bora willen, alleen ben er laatst achtergekomen dat een vliegticket 7200 euro kost.. Wordt eventjes sparen dus. :') Verder wil ik echt heel veel zien van de wereld. Europa, Azië, Afrika, Amerika..

Biancaaa

• Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 02 augustus 2012, 14:48:23 »
Ik ga naar Valkenburg over 3 weken en wil daar uitgaan. Ik ben zelf 16 jaar en mijn vriend 18. Iemand tips? Je mag me ook noten :)

Emmster92

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 02 augustus 2012, 14:49:29 »
Ik heb zelf ook een travelblog!