Auteur Topic: Het grote opbiecht topic zonder OMG reacties -- Lees de beginpost!!  (gelezen 1289323 keer)

MARILYN

• **
  • Never lose hope.
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 16 april 2015, 23:29:32 »
Ik heb al 2 of 3 jaar dezelfde profielfoto op FB maar ik durf hem niet te veranderen want ik ben bang dat ik weinig likes krijg (echt zo zielig dit :'''')).
Idk man,i just want pizza.
                                                                                Niet nieuw ander account,ik was : dreamer.

Rosie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 16 april 2015, 23:31:21 »
-niet toegestaan-
« Laatst bewerkt op: 17 april 2015, 12:34:52 door Falathiel »

Melanie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 16 april 2015, 23:34:57 »
Ik wil weer een leuke relatie

Thingamabobs

• ♪Do you hear the people sing?♫
    • Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 16 april 2015, 23:54:44 »
-Likes of FB zijn zo raar, sommige mensen krijgen echt 200 likes op foto's die echt niks bijzonder zijn en ik zit hier trots te zijn bij 40 :')
-Ik ga hoogtswaarschijnlijk op zangstage in de zomer (als fokking herex er niet tussen komen) en het is een van de eerste dingen waar ik dit jaar echt naar uitkijk eerlijk gezegd.

tumblr -Wat betekent je naam: 0:57 It's both a blessing and a curse to feel everything so very deeply -  All magic comes with a price

Child of Destiny

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 17 april 2015, 00:20:50 »
Heb m'n vriend voor het eerst geld geleend. We hebben duidelijke afspraken gemaakt over de terugbetaling zodat er geen ruzie komt of zo (want ik hen het geld later nodig) maar ergens vertrouw ik hem geen 100%...  :saai:
Waar in vrede wordt gezaaid, brengt gerechtigheid haar vruchten voort voor hen die vrede stichten. ♥   James 3:18

Thingamabobs

• ♪Do you hear the people sing?♫
    • Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 17 april 2015, 00:44:13 »
Eigenlijk heb ik nog nooit een volledige Star Wars film gezien en het laat me echt koud.
tumblr -Wat betekent je naam: 0:57 It's both a blessing and a curse to feel everything so very deeply -  All magic comes with a price

YoDoNoMi

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 17 april 2015, 08:46:17 »
...the man of my dreams is a girl.

MAKEAMOVE

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 17 april 2015, 09:09:57 »
the summer is magic!

aquarell

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 17 april 2015, 09:22:43 »
Eigenlijk heb ik nog nooit een volledige Star Wars film gezien en het laat me echt koud.

Magisco

• Gast
« Reactie #59 Gepost op: 17 april 2015, 09:25:35 »
Ik vind het echt raar dat er mensen zijn die nog niet weten hoe je een film oid moet downloaden.

Rainbowx

• Enjoy the little things!
    • Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 17 april 2015, 09:28:55 »
- Sorry als ik mensen hier mee beledigd.

- Een paar van mn collega's heb het syndroom van down,en soms snap ik echt niet wrm hun zoveel aandacht willen als ze niet krijgen op een leuke manier dan maar op de geen leuke manier.  :blush:

- Ik las dat na dit sezioen GTST gaat stoppen geen idee of het waar is. Maar ik hoop eigelijk van wel,dat het programma zo lang heeft volgegehouden snap ik al helemaal niet.

- Ik snap niet dat sommige mensen denken dat iedereen geintresserd is in o.a. Harry Potter,Star Wars,The Hunger Games etc.
of iedereen die boeken/films kent.  :hamer:
Ik snap echt niet

RETESTRAK

• Bazinga
    • Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 17 april 2015, 10:29:22 »
ik voel me beter als ik naast hele dikke mensen ga staan.
is fan van saté maar houdt niet van kroepoek.

Ro

• Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 17 april 2015, 10:37:22 »

Koalafied

• Gast
« Reactie #63 Gepost op: 17 april 2015, 10:50:30 »
Ik ben de laatste tijd erg bang dat mijn vriend het uitmaakt terwijl onze relatie nog goed gaat.

Assbutt

• Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 17 april 2015, 11:27:43 »
Ik denk vaak dat mensen me aardiger zouden vinden als ik een maatje 36 zou hebben ipv een 38/40 (wat uiteraard helemaal niet waar is maar het zit vast in m'n hoofd).

Sunburst

• Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 17 april 2015, 13:18:21 »
Ik vind het vies om écht dikke mensen een vette hap naar binnen te zien werken. Waarom doe je het jezelf aan?

Colucci

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 17 april 2015, 15:02:32 »
Mijn huisgenoot is vreemd gegaan met mij en nu gaan we denk ik een relatie krijgen.
mawfuckas never loved us

Foucher

• Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 17 april 2015, 15:27:48 »
Do not let my fickle flesh go to waste, as it keeps my heart and soul in its place. And I will love with urgency, but not with haste.

CherryBlossom

• לביאה
    • Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 17 april 2015, 15:40:02 »
Ik vind het echt raar dat er mensen zijn die nog niet weten hoe je een film oid moet downloaden.
Ik vind het vies om écht dikke mensen een vette hap naar binnen te zien werken. Waarom doe je het jezelf aan?
Max Models||

Pluviophile

• Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 17 april 2015, 15:50:50 »
Ik voel me altijd veel meer op mijn gemak met jongens om me heen. Mijn beste 'vrouwelijke' vriendinnen zijn top, maar jongens hebben vaak van die geweldige humor die ik niet eens altijd begrijp.
➜The one who follows the crowd will usually get no further than the crowd. The one who walks alone is likely to find himself in places no one has ever been. ∆▲

Pluviophile

• Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 17 april 2015, 15:56:31 »
Ik vind het best belangrijk dat iemand dankjewel(of een ander bedankwoord) zegt nadat ik diegene heb geholpen. Stel dat ik een klasgenoot heb geholpen en hij/zij vervolgens niet eens het fatsoen heeft om dankjewel te zeggen, dan heb ik ook geen zin meer om diegene de volgende keer te helpen. Misschien best kinderachtig, maar ik vind dat mensen het fatsoen moet hebben om iemand te bedanken voor wat dan ook.
➜The one who follows the crowd will usually get no further than the crowd. The one who walks alone is likely to find himself in places no one has ever been. ∆▲

Bisous

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 17 april 2015, 16:08:19 »
Er zit een meisje in mijn klas, en ze haalt best vaak onvoldoendes.
Op app is ze vaak gemeen en irritant.
Nu heeft een leraar tegen haar gezegd dat als ze een keer iets niet snapt, dat ze dan naar mij moet komen.
Ik ga haar echt niet helpen en eerlijk gezegd hoop ik dat die keer dat ze het niet snapt, anderen haar ook niet helpen. Zodat ze misschien wat aardiger doet.

La vie est un rêve.

Milou.

• Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 17 april 2015, 16:12:34 »
elysian (adj.) beautiful or creative; divinely | tumblr.

GOLDDUST

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 17 april 2015, 16:26:29 »
Ik voel zoveel afstand tussen mij en mijn omgeving als ik nuchter ben. Ik ben de laatste tijd wat meer gaan experimenteren met drugs en daardoor leer ik mezelf beter kennen en word ik me steeds meer bewust van diepgewortelde jeugdtrauma's waarvan ik eigenlijk had gewild dat ze voor altijd veilig opgeborgen waren gebleven.

Ik heb inmiddels hulp gevraagd bij een psycholoog, maar ik ben zo gedistantieerd geraakt van mensen, dat ook echt niet goed over dit soort dingen kan praten en mensen helemaal niet serieus neem of vertrouw. Ik heb echt een fucking expert nodig om deze shit uit mij te krijgen en die zijn nou eenmaal zeldzaam.

Ik wou echt dat ik gewoon normaal was.
"Rock on, gold dust woman. Take your silver spoon and dig your grave."

Insouciance

• Bekijk profiel
    • Blog
« Reactie #74 Gepost op: 17 april 2015, 16:33:16 »
BLOG   | |     INSTAGRAM   | |   Je mag me ook Sous noemen!