Auteur Topic: Het grote opbiecht topic zonder OMG reacties -- Lees de beginpost!!  (gelezen 1547149 keer)

AnnavdB

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #25700 Gepost op: 05 april 2020, 18:48:40 »
Regelmatig steek ik over op straat zonder te kijken, in de hoop dat ik doodgereden word. Aangezien de wereld naar mijn mening beter is zonder mij.

Ik lees stiekem de appjes op mijn vriends telefoon, omdat ik hem niet altijd vertrouw. Hij heeft namelijk mijn vertrouwen al eens flink geschaad.

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #25701 Gepost op: 10 april 2020, 22:30:32 »
.
Ik heb je tekst maar even weggehaald maar wilde vooral dit sturen:

❤️

clairex

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #25702 Gepost op: 11 april 2020, 22:04:45 »
AnnavdB, praat hier met mensen over!! 100% zeker dat de wereld NIET beter af is zonder jou!! Hou vol <3

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #25703 Gepost op: 10 augustus 2020, 08:22:55 »
Ik vraag me hardop af of ik de enige twintiger ben die niet handig is met technologie en dus iedere keer loopt te klooien met e-tickets op telefoons zetten etc. En ik zal vast ook wel de enige twintiger zijn die niks heeft met telefoons/technologie. Oke ik heb mijn laptop nu eenmaal nodig voor vrijwilligerswerk, een van mijn baantjes, mijn coach, mail en bankzaken. Maar afgezien van deze dingen kan ik eigenlijk wel prima zonder laptop leven en ik vermaak me ook prima.

Ik ben wat dat betreft wel lichtelijk jaloers op Sjoke Jansen(even googelen voor wie niet weet wie dat was). Telefoon? Nooit van gehoord, dat ken ik niet. Bij de buren tv kijken om mezelf te zien? Neuh waarom zou ik, ik zie mezelf iedere dag toch in de spiegel?

Ik word vast vierkant uitgelachen, maar die vrouw had een prachtige instelling, ik wilde dat ik zo kon leven :fieuw:

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #25704 Gepost op: 06 oktober 2020, 15:58:54 »
Het is al ruim een halfjaar geleden dat de zaterdagronde van de middagkrant verdween en we terug gingen van zes dagen naar vijf dagen bezorging. Ik moet  toegeven dat ik die zaterdagronde nu nog steeds heel erg mis. Ik vond het de leukste ronde van de hele week. Lekker vroeg op pad, maar niet TE vroeg, zoals de ochtendkrant. Kranten waren op zaterdag ook niet TE zwaar, wat wel zo was bij de ochtendeditie. Lekker ontspannen kranten in elkaar vouwen met de meest ranzige kopje koffie die ik ooit heb geproefd. Ik liep ook in een rustige buurt, dus geen drukte met verkeer. Ik liep de zaterdag ook altijd heel erg ontspannen, ook omdat ik daarna weekend had en daarna gezellige dingen kon gaan doen.

Ja man, echt zonde dat die zaterdagronde weg is gevallen. Vooral op dagen zoals vandaag, wanneer ik enorm veel stress gehad heb, kan ik om zoiets echt heel erg sentimenteel worden en ik schaam me er een beetje voor.  :fieuw:  Ik zou er alles voorover hebben om die zaterdagronde terug te krijgen. Ik mis zelfs die vuurrode wangen van vermoeidheid die ik na afloop had, omdat ik voor de middagkrant ook nog de zaterdagronde van de ochtendkrant deed.  :blush: laughing7.

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #25705 Gepost op: 28 oktober 2020, 13:18:39 »
Ik heb in een korte periode een kennis heel goed leren kennen. Ik ben behoorlijk geschrokken van een aantal dingen en uitspraken, die ik nooit achter deze persoon had gezocht. Er is een situatie geweest waarin ze me zo erg gekwetst heeft met haar kortzichtigheid, dat ik het niet meer kan opbrengen om normaal contact met haar te hebben. Toch voel ik me gedwongen te reageren op een enkele keer dat ze contact opneemt, omdat deze persoon me wel geholpen heeft met bepaalde dingen, en ik het niet kan maken om het contact echt te verbreken. Maar ik stuur uit mezelf niks meer, omdat het mij gewoon echt niet lukt om normaal te doen, omdat ze me ontzettend gekwetst heeft.

NC

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #25706 Gepost op: 23 november 2020, 17:02:30 »
Een paar jaar geleden leerde ik iemand kennen die veel voor mij gedaan heeft. Een paar maanden na onze ontmoeting is ze onverwachts overleden. Dit was erg heftig voor mij, natuurlijk omdat het onverwachts was, maar ook omdat ik weinig tot geen steun kreeg uit mijn omgeving, en ik daarnaast geen afscheid heb kunnen nemen van deze persoon. Ze heeft ook geen graf of urn die ik kan bezoeken.

Een dag voor mijn verjaardag zou ik naar deze persoon gaan, zodoende is ze gevonden. Ik had, doordat ik door het raam keek, gezien dat ze een cadeautje voor mij op het aanrecht had staan, wat douchespullen van Dove. Het cadeautje heb ik nooit gekregen omdat de familie natuurlijk niet wist dat het cadeautje voor mij was.

Om deze persoon te herdenken gebruik ik ieder jaar op haar verjaardag shampoo, deo of iets anders van Dove. En ieder jaar op haar sterfdatum brand ik een kaars voor haar. Vandaag zou ze jarig zijn geweest, ik heb net weer gedoucht met een shampoo van Dove.

Ik mis je en ik zal je nooit vergeten.  :-\\ :cry: