Auteur Topic: Het grote opbiecht topic zonder OMG reacties -- Lees de beginpost!!  (gelezen 1343113 keer)

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #25575 Gepost op: 29 januari 2019, 21:06:59 »
Ik heb zoveel comments gezien van "Rust zacht lieve Julen" "Rust zacht lief engeltje" onder artikels over zijn dood. (Die Spaanse peuter die in een put was gevallen) En ik vind dat zo hypocriet. Kom op je kende dat kind niet eens, wat nou "lief engeltje"? Ik irriteer me daar echt aan.

Met alle respect naar het kind, maar ik vind het inderdaad ook erg overdreven. Natuurlijk is het hartstikke erg, maar kom op zeg. Het is nogal duidelijk dat je zulke dingen alleen post puur voor de likes. Even aan iedereen laten zien hoe meelevend je bent.

Ik vond dat met die kinderen die in Oss onder een trein kwamen ook zo stom. Al die mensen die daar helemaal heen gingen. Je kent die kinderen niet eens, je kent die familie niet eens. Ik zou daar als ouder echt niet van gediend zijn. Beetje met de meute meelopen om te laten zien wat voor een goed mens je wel niet bent.

studje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #25576 Gepost op: 30 januari 2019, 14:35:27 »
Ik voel me altijd veel meer op mijn gemak met jongens om me heen. Mijn beste 'vrouwelijke' vriendinnen zijn top, maar jongens hebben vaak van die geweldige humor die ik niet eens altijd begrijp.
zeker mee eens! en dat is dus ook de reden dat ik vaker met jongens omga dan met meisjes :x

Frecklecheek

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #25577 Gepost op: 30 januari 2019, 17:25:52 »
Ik houd zo erg van Queen dat ik er mensen kapot erg mee irriteer  :surprise:

Ms.Jackson

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #25578 Gepost op: 30 januari 2019, 17:37:24 »
Met alle respect naar het kind, maar ik vind het inderdaad ook erg overdreven. Natuurlijk is het hartstikke erg, maar kom op zeg. Het is nogal duidelijk dat je zulke dingen alleen post puur voor de likes. Even aan iedereen laten zien hoe meelevend je bent.

Ik vond dat met die kinderen die in Oss onder een trein kwamen ook zo stom. Al die mensen die daar helemaal heen gingen. Je kent die kinderen niet eens, je kent die familie niet eens. Ik zou daar als ouder echt niet van gediend zijn. Beetje met de meute meelopen om te laten zien wat voor een goed mens je wel niet bent.

« Laatst bewerkt op: 30 januari 2019, 22:04:27 door Ms.Jackson »
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #25579 Gepost op: 30 januari 2019, 18:28:32 »

God of sexual desire

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #25580 Gepost op: 01 februari 2019, 14:25:28 »
Ik snap niet waarom we anno 2019 nog een koningshuis hebben in Nederland. Het hele idee erachter vind ik echt walgelijk.
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #25581 Gepost op: 01 februari 2019, 14:51:58 »
Ik snap niet waarom we anno 2019 nog een koningshuis hebben in Nederland. Het hele idee erachter vind ik echt walgelijk.
God of sexual desire

Ms.Jackson

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #25582 Gepost op: 02 februari 2019, 11:17:23 »
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

GeheimeZiel

• Bekijk profiel
« Reactie #25583 Gepost op: 04 februari 2019, 17:17:58 »
Ik houd zo erg van Queen dat ik er mensen kapot erg mee irriteer  :surprise:
not smiling makes me smile

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #25584 Gepost op: 05 februari 2019, 19:28:16 »
Ik ben soms echt mega onzeker. Ik ben 23 en ik ben gewoon slecht in het huishouden (koken schoonmaken). Ik wil het wel goed kunnen en merk ook dat het verwacht wordt van mij maar vind het echt moeilijk.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

CherryBlossom

• לביאה
    • Bekijk profiel
« Reactie #25585 Gepost op: 10 februari 2019, 01:43:00 »
Ik vind dat je in de modellenindustrie eigenlijk best wel uitgebuit wordt, en ik vind dat het beeld dat geschetst wordt van de modellenindustrie een stuk rooskleuriger wordt neergezet dan dat het in werkelijkheid is.. Ik doe zelf modellenwerk, maar loop toch tegen wat dingen aan die me niet lekker zitten:

Ik vind het bijvoorbeeld heel raar dat je vaak niks betaalt krijgt. Niet eens reiskostenvergoeding. Terwijl je wel gewoon de hele dag aan het werk bent (en de opdrachtgever daarentegen vaak wél aan jou gaat verdienen). En als je dan aangeeft dat je zo'n onbetaalde job niet wilt doen omdat je zelf voor de reiskosten opdraait (wat vaak een duur grapje is als je naar de andere kant van het land moet) en omdat het jou geen geld oplevert, maar de klant wel, dan hebben ze 0,0 begrip voor je en praten ze je een schuldgevoel aan.

En daarnaast vind ik het raar dat er van je verwacht wordt dat je weken lang naar het buitenland gaat om casting na casting af te lopen (waarbij je meerdere castings op een dag hebt, je niet betaalt krijgt om naar de castings te gaan en waarbij je eveneens geen reiskostenvergoeding voor de castings krijgt).
  En áls je via die castings al een betaalde job binnen haalt, dan houd je daar zelf vaak weinig tot niets aan over, omdat het modellenbureau eerst allerlei kosten van je loon afhaalt: 20-50% "agency fee" per opdracht, kosten voor je visum, kosten voor hun website, kosten voor je sedcards, de kosten voor de huur van het modellenappartement, je vliegtickets en allerlei andere vage kosten. En dan zul je al die weken ook ergens je boodschappen van moeten betalen: als je "geluk" hebt schiet het modellenbureau die kosten voor een gedeelte voor (dan krijg je zo'n 10-40 euro om boodschappen van te doen, maar vervolgens worden die kosten wel weer van je loon ingehouden). En bij andere bureau's moet je de boodschappen van je eigen spaargeld betalen.. En verder betaal je ook nog normale belastingen over je "bruto" inkomsten.
   Dus m.a.w.: je houdt van die binnengesleepte jobs vaak geen of zeer weinig geld over  of erger: je komt met een schuld te zitten aan het modellenbureau als de jobs te weinig geld opleveren. Hier wordt je uiteraard niet voor gewaarschuwd van te voren..  Als je dan aangeeft dat je het financieel niet gaat redden en om die reden niet naar het buitenland wil, is daar wederom 0,0 begrip voor en word je half gedwongen om toch te gaan..

En niet te vergeten dat je niet zomaar ontslag kunt nemen. Want als je vóór het einde van de contractsduur je contract opzegt, betaal je een boete van een paar duizend euro. Ook is het (bij een aantal buitenlandse bureau's) niet mogelijk om niet naar de castings te gaan, omdat je dan wederom een boete moet betalen :')..

Kortom: frustraties, frustraties..
Model

Jorien

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #25586 Gepost op: 11 februari 2019, 10:31:13 »
Ik irriteer me soms echt aan dat mijn broertje zich irriteert aan mij. Bij ons thuis heeft iedereen een aantal bekers die van hen zijn, en alles zat gisteren in de vaatwasser. Dus ik pakte de een van de 2 bekers die nog over waren, laten die dan net die van hem zijn. Vervolgens komt hij beneden en is en blijft de hele verdere dag boos om het feit dat ik dus uit een beker van hem thee heb gedronken. Ookal heb ik sorry gezegd en verteld waarom ik dat deed en er in het vervolg rekening mee zal houden, dat ik anders sowieso niet zijn beker zou pakken... Maar het feit dat ie er dan maar boos om blijft, daar word ik soms wel moe van.

« Reactie #25587 Gepost op: 11 februari 2019, 19:38:12 »
Ik doe soms superrot tegen mn ouders, in een ruzie ofzo die ik zelf uitlok als k sacho ben, en dan wordt ik naar boven gestuurd en dan ben ik zo boos op mezelf dat ik niet normaal tegen ze kan doen, en ik haat mezelf dan zo erg dat ik mezelf wel wat kan aandoen. Een jaar ofzo geleden kraste ik mezelf dan op mn armen met zo'n prikpending, heb ik 1 of 2 keer gedaan ofzo. Ik had dat dus 2 weken geleden verteld aan 1 van mn beste vriendinnen en ik moest haar beloven dat k t nooit meer zou doen, en afgelopen vrijdag was ik weer zo boos op mezelf omdat ik nooit normaal kan doen tegen mijn ouders en broertjes en zusjes en toen heb ik mezelf zo hard gekrabt met mn nagels dat je t nu (maandag) als je goed kijkt nog steeds een beetje kan zien. En nu voel ik me schuldig en haat ik mezelf nog meer. (wow nu klink ik heel depressief, maar dat ben ik absoluut niet hoor)

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #25588 Gepost op: 11 februari 2019, 23:03:22 »
Ik kan het overlijden van mijn vader maar niet verwerken. Elke avond is het weer hetzelfde liedje. Huilen en daarna dromen over dat mijn vader nog leeft of dat hij aan het sterven is. Ik mis mijn vader zo erg. Het leven zonder hem is leeg. Hij was mijn echte soulmate. Ook al ben ik ook door hem verwaarloosd en mishandeld, hij hield zo veel voor ons. Hij vocht voor ons. Het verdriet lijkt met de dag erger te worden en ik weet niet hoe ik ervan af kan komen. Ik wil hem gewoon nog een keer zien. Hem horen hoe trots hij op mij is, maar ik zal hem waarschijnlijk nooit meer te zien krijgen. Ik wou dat ik hem had verteld hoe belangrijk hij voor me was en wat een vechter hij was. Ook hij was suïcidaal. Ook hij heeft een rotleven gehad. Ik denk niet dat ik ooit iemand zal vinden die zo belangrijk is voor mij. Niemand op deze wereld zou mij zo goed kennen als mijn vader. Ik voel me eenzaam en mijn hart scheurt elke keer als ik aan hem denk. Ik wil weer gelukkig zijn.

Mijn hart verkrampt telkens als ik dit schrijf en ademhalen doet zo veel pijn.
God of sexual desire

Bloempot

• Bekijk profiel
« Reactie #25589 Gepost op: 12 februari 2019, 07:29:05 »
^ :goodman: (er bestaat rouwverwerking-therapie, al gedaan? Misschien nogmaals doen anders? Ook echt aangeven; hier kan je goed hulp bij gebruiken; er is wel meer mogelijk)
Frankly, my dear, I don't give a damn.

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #25590 Gepost op: 12 februari 2019, 19:30:32 »
^ :goodman: (er bestaat rouwverwerking-therapie, al gedaan? Misschien nogmaals doen anders? Ook echt aangeven; hier kan je goed hulp bij gebruiken; er is wel meer mogelijk)

Ja, overlegd met begeleidster en gaan we morgen regelen!
God of sexual desire

Dincy Walravens

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #25591 Gepost op: 13 februari 2019, 19:40:52 »
Hierbij mijn biecht. :hamer: :hamer:

oftewel mijn levensverhaal over verslaving, verlies en depressies.
Misschien hebben jullie wel herkenning..

https://youtu.be/tY4d9iZ7QWA

Dincy Walravens

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #25592 Gepost op: 13 februari 2019, 19:42:33 »
Ik kan het overlijden van mijn vader maar niet verwerken. Elke avond is het weer hetzelfde liedje. Huilen en daarna dromen over dat mijn vader nog leeft of dat hij aan het sterven is. Ik mis mijn vader zo erg. Het leven zonder hem is leeg. Hij was mijn echte soulmate. Ook al ben ik ook door hem verwaarloosd en mishandeld, hij hield zo veel voor ons. Hij vocht voor ons. Het verdriet lijkt met de dag erger te worden en ik weet niet hoe ik ervan af kan komen. Ik wil hem gewoon nog een keer zien. Hem horen hoe trots hij op mij is, maar ik zal hem waarschijnlijk nooit meer te zien krijgen. Ik wou dat ik hem had verteld hoe belangrijk hij voor me was en wat een vechter hij was. Ook hij was suïcidaal. Ook hij heeft een rotleven gehad. Ik denk niet dat ik ooit iemand zal vinden die zo belangrijk is voor mij. Niemand op deze wereld zou mij zo goed kennen als mijn vader. Ik voel me eenzaam en mijn hart scheurt elke keer als ik aan hem denk. Ik wil weer gelukkig zijn.

Mijn hart verkrampt telkens als ik dit schrijf en ademhalen doet zo veel pijn.

Misschien heb je hier iets aan±

Ik ben mijn vader ook verloren

https://youtu.be/tY4d9iZ7QWA

4968

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #25593 Gepost op: 17 februari 2019, 14:16:46 »
Ik ben soms echt mega onzeker. Ik ben 23 24 en ik ben gewoon slecht in het huishouden (koken schoonmaken). Ik wil het wel goed kunnen en merk ook dat het verwacht wordt van mij maar vind het echt moeilijk.

GwnMij7

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #25594 Gepost op: Gisteren om 13:23:37 »
Ik vind het vervelend dat ik onder invloed naar werk ben gegaan :/