Auteur Topic: Het grote opbiecht topic zonder OMG reacties -- Lees de beginpost!!  (gelezen 1317519 keer)

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #25550 Gepost op: 20 december 2018, 14:45:50 »
Waarschijnlijk dacht ik er vroeger wel anders over maar ik vind dat je best matching tattoos kan nemen met je partner als je getrouwd bent.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #25551 Gepost op: 20 december 2018, 19:31:55 »
Stiekem zou ik wel eens wiet willen proberen. Medicatie helpt me niet goed genoeg. Het lijkt me zo hemels om weer even ontspannen te zijn.
God of sexual desire

BWDG54

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #25552 Gepost op: 21 december 2018, 01:24:58 »
Ik voel me altijd een beetje jaloers wanneer ik mensen op social media's zoals twitter of zelfs hier op girlscene vriendschappen zie creëren via het internet. Mensen die elkaar daarbuiten nooit hebben ontmoet maar nog steeds heel veel binnenpretjes, kletspraat en diepe gesprekken kunnen hebben. Mensen waar je waarschijnlijk meer jezelf bij kan zijn dan bij mensen die je elke dag ziet. Ik heb ook wel eens geprobeerd om zo mensen te leren kennen, en heb ook echt hele leuke mensen ontmoet, maar na een tijdje loopt het toch dood of blijft het ongemakkelijk. Het ligt er waarschijnlijk ook aan dat ik nooit iemand durf aan te spreken, zelfs als we gemeenschappelijke interesses hebben. Kan echt jaloers worden van die vriendschappen.

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #25553 Gepost op: 30 december 2018, 15:26:55 »
Ok ik moet weer even m'n ei kwijt over vuurwerk.

Ik heb er echt een hekel aan en het mag van mij voor particulieren worden afgeschaft. Gewoon een mooie, professionele vuurwerkshow op een centraal punt in een stad/dorp/gemeente, helemaal top.

En mijn redenen waarom:
- Het is voor dieren, huisdieren of wilde dieren, ontzettend stressvol. Ze hebben geen idee wat het is en het maakt ze angstig. Vogels die gewond raken door vuurwerk, katten waarbij een rotje in hun kont wordt gestopt etc... Mijn hond was zo bang voor vuurwerk dat ze bijna uit elkaar trilde. Naar buiten gaan om te wandelen zit er dan ook zeker niet in. Op zich is het nog te doen als het 1/2 dagen is, maar aangezien het meestal al begint in november...
- Het veroorzaakt onnodig slachtoffers. Mensen met blijvend letsel. Kinderen die door het leven moeten gaan met een stompje of halfblind. En wat denk je van bijstanders, nog niet eens alleen mensen die zelf vuurwerk afsteken. Ik ben als de dood dat ik ooit een oog kwijtraak omdat een of andere tokkie zijn vuurpijl op me afschiet.
- Het is ontzettend milieuvervuilend. Er zullen vast mensen zijn die hun zooi de volgende dag opruimen, maar er zijn er ook genoeg die dit geen zak uitmaakt. En natuurlijk verdwaald vuurwerk waar van je geen idee hebt waar de overblijfselen van gebleven zijn.

En nog een paar bijdehante opmerkingen die ik soms op facebook tegenkom waar ik me dood aan erger.
- 'We zijn allemaal jong geweest' Ja sorry hoor, maar ik heb nooit iets gesloopt of dieren mishandeld, ik heb al mijn vingers nog. De meeste zullen me saai vinden of denken dat ik lieg maar ik zweer, ik was een braaf kind :")
- 'Dan kunnen we net zo goed geen auto meer rijden' ARE YOU F'ING KIDDING ME. Een auto heeft letterlijk een nuttige functie. Wat doet vuurwerk? Een beetje pieuw pieuw boem boem. Woowwww echt geweldig. Daar gaat 100 euries waar je de rest van het jaar over zeikt dat je te weinig van hebt. F*ck logic I guess!

Ik voel mezelf echt een zeikerd lol maar ik moest dit echt even kwijt want ik heb een KAPOT hekel aan vuurwerk.

Snowblack

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #25554 Gepost op: 30 december 2018, 16:12:02 »
Ik ben het volledig eens met Pinkiewink.

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #25555 Gepost op: 30 december 2018, 16:27:20 »

Ik ook! Weg met die zooi. Ik ben doodsbang voor vuurwerk en ik ken iemand die door vuurwerk haar oog verloren heeft (ja, legaal vuurwerk!)
God of sexual desire

Stoerchick

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #25556 Gepost op: 30 december 2018, 18:37:11 »

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #25557 Gepost op: 30 december 2018, 19:17:19 »

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #25558 Gepost op: 30 december 2018, 19:19:59 »
Ik ben het eens met Pinkiewink. Mijn katten zijn behoorlijk gestresst door het vuurwerk. Men gaat vuurwerk met onweer vergelijken en zeggen 'ja, voor onweer zijn ze ook bang'. Onweer is ANDERS. En vroeger was vuurwerk anders. Men maakten (in mijn beleving) minder vuurwerkbommen en was er nog enige charme omdat men zich meer aan de regels hield.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #25559 Gepost op: 30 december 2018, 19:22:17 »
Ik houd oprecht van de feestdagen in december maar ik heb ook enige tijd nodig om 'af te kicken'. Je leeft na Sinterklaas gewoon in een bepaalde sfeer (winkels versieren de etalages, de gemeentes die dingen ophangen etc.) en dan is opeens alles weg en heb je 3/4e jaar 'niks'.

Soundsoldier

• Bekijk profiel
« Reactie #25560 Gepost op: 31 december 2018, 09:01:02 »
Ik ben het met pinkiewink eens. Ik vind vuurwerk leuk om naar te kijken maar ik heb een nog grotere hekel aan burgers die denken dat ze het mogen doen waar en wanneer ze willen.
Zelfs voor 31ste beginnen ze al als domme fishsticks al dingen af te vuren, puur voor de gein of voor kattekwaad en chaos.
DAN hoeft voor mij echt niet meer.
Ain't no rest for the wicked!

Ms.Jackson

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #25561 Gepost op: 31 december 2018, 10:09:42 »
weg
« Laatst bewerkt op: 01 januari 2019, 10:47:00 door Ms.Jackson »
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #25562 Gepost op: 31 december 2018, 10:28:19 »
Ik ben het met pinkiewink eens. Ik vind vuurwerk leuk om naar te kijken maar ik heb een nog grotere hekel aan burgers die denken dat ze het mogen doen waar en wanneer ze willen.
Zelfs voor 31ste beginnen ze al als domme fishsticks al dingen af te vuren, puur voor de gein of voor kattekwaad en chaos.
DAN hoeft voor mij echt niet meer.
Dit inderdaad. Ik loop dus al een week met een dóódsbange hond (niet vanaf pup gekregen, eerste jaar ging prima in combo met een oudere hond die doof was, nu veel angst en paniek, besloten dat niet het hele jaar de trainen want dat heb je dus het hele jaar een hond die je paniek aanjaagt). Zodra ik m’n schoenen pak, rent hij naar de bench uit de hoop dat die niet mee hoeft. Dubbel gezekerd, anti-ontspanningstuig en dan m’n hond over straat sleuren omdat etters vuurwerk af willen steken terwijl het nog níet mag. Kom op.

Achter ons huis zit zo’n grasveld/dijk, daar waren jongeren vuurwerk aan het afsteken. Een ‘buurvrouw’ (50 meter verderop) heeft hen aangesproken, gezegd dat de honden had, het officieel nog niet mocht blablabla. Kreeg als ‘dank’ een uur lang knalvuurwerk in de tuin, heeft uiteindelijk de politie gebeld maar toen waren ze er al vandoor.

We doen het hele jaar ons best om alles wat ontploft buiten Nederland te houden/te controleren, maar met oudjaar... =|

Rocktherebel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #25563 Gepost op: 31 december 2018, 11:32:56 »
Ik ben het ook met Pinkiewink eens. Elk jaar wordt er weer bewezen dat er weer een hoop mensen te achterlijk zijn om fatsoenlijk met vuurwerk om te kunnen gaan. Auto's die in de fik worden gestoken, hulpverleners die lastig worden gevallen, mensen raken ogen en vingers kwijt, dieren in de stress, ik vind het echt te triest voor woorden. Organiseer het gewoon op een centrale plek, waar het gecontroleerd en door professionals wordt afgestoken. Particulier gebruik mag van mij ook echt afgeschaft worden.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #25564 Gepost op: 01 januari 2019, 09:45:53 »
Ik voel me altijd een beetje jaloers wanneer ik mensen op social media's zoals twitter of zelfs hier op girlscene vriendschappen zie creëren via het internet. Mensen die elkaar daarbuiten nooit hebben ontmoet maar nog steeds heel veel binnenpretjes, kletspraat en diepe gesprekken kunnen hebben. Mensen waar je waarschijnlijk meer jezelf bij kan zijn dan bij mensen die je elke dag ziet. Ik heb ook wel eens geprobeerd om zo mensen te leren kennen, en heb ook echt hele leuke mensen ontmoet, maar na een tijdje loopt het toch dood of blijft het ongemakkelijk. Het ligt er waarschijnlijk ook aan dat ik nooit iemand durf aan te spreken, zelfs als we gemeenschappelijke interesses hebben. Kan echt jaloers worden van die vriendschappen.

BWDG54

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #25565 Gepost op: 09 januari 2019, 11:38:09 »
Ik baal er nog steeds van dat ik veel contacten heb laten verwateren in mijn mindere periodes. Denk ook dat ik ze nooit meer terug krijg. Wat mis ik het om gewoon met mensen te kunnen kletsen en afspreken

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #25566 Gepost op: 09 januari 2019, 14:51:28 »
Ik baal er nog steeds van dat ik veel contacten heb laten verwateren in mijn mindere periodes. Denk ook dat ik ze nooit meer terug krijg. Wat mis ik het om gewoon met mensen te kunnen kletsen en afspreken
Herkenbaar.
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #25567 Gepost op: 09 januari 2019, 15:19:19 »
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

supercoolsy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #25568 Gepost op: 13 januari 2019, 11:04:08 »
Soms maak ik me zorgen over de toekomst. Niet zozeer die van mijzelf, maar waar de wereld naartoe gaat. De groeiende populatie, toenemende politieke corruptie, milieuvervuiling, etc. De mensheid helpt de aarde echt om zeep. Het zou me niks verbazen als er nog eens een Derde Wereldoorlog komt.

Zit ik ook vaak mee in. Al die mensen die gaan vluchten, omdat hun oogst mislukt (in de warme landen) en omdat hun huis overspoelt is :(

GeheimeZiel

• Bekijk profiel
« Reactie #25569 Gepost op: 16 januari 2019, 20:46:31 »
Ene keer wil ik super veel likes op Instagram en wil ik graag gezien worden. Andere keer wil ik een slotje op mijn Instagram en ''mysterieus'' zijn. Ik vind dat ik mezelf niet ben door dit.
not smiling makes me smile

GeheimeZiel

• Bekijk profiel
« Reactie #25570 Gepost op: 16 januari 2019, 20:50:27 »
Ik heb zoveel (toekomst)plannen in mijn hoofd waarvan ik zeker weet dat het mij gelukkig zal maken en/of misschien zelfs veel geld bezorgen, alleen ik durf echt niks uit te voeren en niet eens kijken naar hoe ik het misschien beetje bij beetje kan uitvoeren.

GeheimeZiel

• Bekijk profiel
« Reactie #25571 Gepost op: 20 januari 2019, 21:32:51 »
Ik vind het zo kut dat de tijd zo snel gaat. Steeds als ik wat zie op TV of social media van vroeger, maakt het me gelukkig en emotioneel tegelijkertijd.

Ms.Jackson

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #25572 Gepost op: 20 januari 2019, 21:39:28 »
Ik vind het zo kut dat de tijd zo snel gaat. Steeds als ik wat zie op TV of social media van vroeger, maakt het me gelukkig en emotioneel tegelijkertijd.
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''