Auteur Topic: Het grote opbiecht topic zonder OMG reacties -- Lees de beginpost!!  (gelezen 1295119 keer)

Rocktherebel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #25500 Gepost op: 22 november 2018, 22:11:04 »
Ik zag net een programma op tv over instagram, en ik moet zeggen dat ik er echt met walging naar heb zitten kijken. Het is één grote neppe shitshow, mensen doen letterlijk alles voor de volgers, mensen trappen overal in en voor wie??? Waarom? Er is een debiel groot aantal mensen dat nepvolgers KOOPT, dat is gewoon een gigantische markt. Toen ik hoorde dat er zelfs mensen zijn die voor hun kind op de basisschool volgers voor instagram was echt even mijn faith in humanity lost.

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #25501 Gepost op: 23 november 2018, 06:35:40 »
Wat zou ik graag een keer echte liefde willen voelen, geknuffeld worden, tegen iemand aankruipen enz., gewoon geliefd zijn bij iemand zeg maar  :fieuw:
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

JuliaStppn

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #25502 Gepost op: 24 november 2018, 10:56:21 »
Ik vind de beste vriend van mn broer al een tijdje leuk, echt heel leuk. Nu kreeg hij n relatie , waarna ik dat meisje toevallig goed leerde kennen. Dat ging uit en toen zag ik hem bijna nooit meer. Toen zag ik m weer veel en werd mn gevoel weer sterker tot ik hoorde dat hij met weer een ander meisje kreeg , dat ditkeer bij mij in de klas bleek te zitten. Zij contacte mij veel en nu zijn we vriendinnen terwijl zij geen idee heeft van dat ik hem leuk vind en dat ik weet over hun relatie (want t is nog niet openbaar door meoilijkheden).. hoe kan dit ?!

Leana

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #25503 Gepost op: 24 november 2018, 13:24:14 »
Wat zou ik graag een keer echte liefde willen voelen, geknuffeld worden, tegen iemand aankruipen enz., gewoon geliefd zijn bij iemand zeg maar  :fieuw:
ja ik wil dit ook echt heel graag, maar ik denk dat ik bang ben voor commitment want ik blijf vaak afstandelijk terwijl ik echt heel graag dat ook wil wat jij schreef

Ultraviolet

• Tot hier en niet verder
    • Bekijk profiel
« Reactie #25504 Gepost op: 24 november 2018, 15:32:02 »
Ik zag net een programma op tv over instagram, en ik moet zeggen dat ik er echt met walging naar heb zitten kijken. Het is één grote neppe shitshow, mensen doen letterlijk alles voor de volgers, mensen trappen overal in en voor wie??? Waarom? Er is een debiel groot aantal mensen dat nepvolgers KOOPT, dat is gewoon een gigantische markt. Toen ik hoorde dat er zelfs mensen zijn die voor hun kind op de basisschool volgers voor instagram was echt even mijn faith in humanity lost.
Ja, ik heb het ook gezien en het is echt onwijs bizar
Op het randje van opgeven en overleven

Moonlight

• Ave Atque Vale.
    • Bekijk profiel
« Reactie #25505 Gepost op: 24 november 2018, 17:39:17 »
Ik vind mensen die het woord 'homo' als scheldwoord gebruiken automatisch een beetje dom.
Pretty girls don't know the things that I know

Ms.Jackson

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #25506 Gepost op: 24 november 2018, 18:09:24 »
Ik vind mensen die het woord 'homo' als scheldwoord gebruiken automatisch een beetje dom.
Ik was Encore.
''Hope that we feel this, feel this way forever.''

Carmenneke

• Bekijk profiel
« Reactie #25507 Gepost op: 26 november 2018, 20:10:53 »

Ik erger me hier echt kapot aan. En dan van die types die het goed praten van "het is maar een grapje"
Tja, jij hebt als heteroman wel heel makkelijk praten. Heel de maatschappij is ingesteld op hetero's en hoe "tolerant" we ook denken te zijn, en hoewel we op papier gelijke rechten hebben, worden homo's en hetero's totaal anders behandeld.
UGH!
Voor mij een porto

Soundsoldier

• Bekijk profiel
« Reactie #25508 Gepost op: 26 november 2018, 20:28:18 »
Ik erger me kapot aan mensen die "grapjes" maken (aka onrespectvol, intolerant, gewoon aso Pubergedrag) en wanneer ze erover worden aangesproken is het 'Het is maar een grapje!'
'sorry ALS ik je heb beledigd''Wees eens rustig, doe eens chill, krijg een leven, bemoei je met je eigen zaken.'
NEE, Als je iets asociaal doet en je krijgt commentaar terug, excuseer je dan deftig en doe het gewoon niet.
Ain't no rest for the wicked!

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #25509 Gepost op: 26 november 2018, 21:37:24 »

Gewoon dit. Nog nooit meegemaakt helaas.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #25510 Gepost op: 26 november 2018, 21:38:09 »

Snowblack

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #25511 Gepost op: 27 november 2018, 07:59:26 »
Ik zou eigenlijk nooit naar een reunie gaan van de scholen waar ik op heb gezeten. Geen leuke tijd gehad of geen behoefte om te weten hoe het nu gaat met bepaalde mensen. Aangezien ik nu al niemand meer spreek.  :fieuw:  Je gaat op een gegeven moment zo´n ander leven leiden dat je het contact verliest en ook geen behoefte hebt aan een reunie. Althans ik niet.  :fieuw: 

Stoerchick

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #25512 Gepost op: 28 november 2018, 20:11:35 »

Stoerchick

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #25513 Gepost op: 28 november 2018, 20:12:04 »
Ik erger me kapot aan mensen die "grapjes" maken (aka onrespectvol, intolerant, gewoon aso Pubergedrag) en wanneer ze erover worden aangesproken is het 'Het is maar een grapje!'
'sorry ALS ik je heb beledigd''Wees eens rustig, doe eens chill, krijg een leven, bemoei je met je eigen zaken.'
NEE, Als je iets asociaal doet en je krijgt commentaar terug, excuseer je dan deftig en doe het gewoon niet.

Sadsloth

• Bekijk profiel
« Reactie #25514 Gepost op: 29 november 2018, 19:49:04 »
Ik haat het dat ik geen afscheid heb kunnen nemen van mijn vader. Voordat ik naar bed ging, waren mijn woorden: "welterusten papa" en die van hem "slaap lekker lieve schat, ga nu maar lekker slapen. Tot morgen".

Ik begin mijn vader steeds meer te missen.
Alles is zo donker

Sadsloth

• Bekijk profiel
« Reactie #25515 Gepost op: 30 november 2018, 17:39:10 »
Ik vind het zo vervelend dat mensen geen geduld meer lijken te hebben. Alles moet gehaast. Even wachten bij de kassa? Hoorbaar zuchten. Even ruimte geven aan een moeder met een kind dat net leert fietsen? Grote bocht eromheen, niet oplettend op het tegemoetkomend verkeer. Een landweggetje delen met een hardloper? Nee, duw het maar lekker van de weg af. Walgelijke trend.
Alles is zo donker

Snowblack

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #25516 Gepost op: 30 november 2018, 18:16:05 »
Ik vind het zo vervelend dat mensen geen geduld meer lijken te hebben. Alles moet gehaast. Even wachten bij de kassa? Hoorbaar zuchten. Even ruimte geven aan een moeder met een kind dat net leert fietsen? Grote bocht eromheen, niet oplettend op het tegemoetkomend verkeer. Een landweggetje delen met een hardloper? Nee, duw het maar lekker van de weg af. Walgelijke trend.

Stoerchick

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #25517 Gepost op: 30 november 2018, 19:05:43 »

Stoerchick

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #25518 Gepost op: 30 november 2018, 19:06:33 »
Ik heb er een hekel aan als mensen (expres) te laat komen. Kan daar heel slecht tegen.

Ms.Jackson

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #25519 Gepost op: 30 november 2018, 22:34:10 »
Ik heb een hekel aan mensen die echt 10 minuten van school af wonen en altijd te laat komen. Kom op zeg.
Ik was Encore.
''Hope that we feel this, feel this way forever.''

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #25520 Gepost op: 01 december 2018, 10:00:54 »
Ik heb een hekel aan mensen die echt 10 minuten van school af wonen en altijd te laat komen. Kom op zeg.
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Soundsoldier

• Bekijk profiel
« Reactie #25521 Gepost op: 02 december 2018, 13:43:22 »
Ik wil altijd zoveel doen op een dag dat ik altijd boos ben als ik iets moet laten vallen omdat er anders te weinig tijd is voor ontspanning.

De wereld staat voor je open, je bent jong en je kan van alles doen! maar er zit nog altijd 24 u in de dag  en eigenlijk kan je maar 5 to do taken doen ipv 9 :')

Hetzelfde met wat de 'jeugd' allemaal moet doen. Aan de ene kant word er geroepen in hoe we zuiniger moeten zijn met geld, moeten sparen, al moeten denken aan de toekomst. Eigenlijk moeten we ALTIJD wel vooruit kijken en niet in het nu bezig zijn.
Ipv eens iets leuks te kopen, spaar ik alles op.

Maar tegelijkertijd; Als je jong bent, kan je ook veel meer en is het eigenlijk 'het' moment.
Het is vervelend, al die gemixte signalen.
Ain't no rest for the wicked!

Nadia_

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #25522 Gepost op: 02 december 2018, 19:12:55 »
Ik heb het idee dat het leven aan mij voorbij gaat, op dit moment is mijn leven redelijk stabiel, alleen als ik kijk naar wat ik allemaal doe is het met name slapen, eten ,werken en weer slapen. Fijn dat dat allemaal gaat, alleen voelt het allemaal niet echt als voldoening.

Rocktherebel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #25523 Gepost op: 04 december 2018, 13:53:03 »
Ik heb er een hekel aan als mensen (expres) te laat komen. Kan daar heel slecht tegen.

Dit. Ben er echt allergisch voor. Ik haat het zelf ook om mensen op me te laten wachten als ik per ongeluk te laat kom, mensen rekenen gewoon op je.

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #25524 Gepost op: 06 december 2018, 20:10:58 »
-
« Laatst bewerkt op: 13 december 2018, 23:03:13 door Pinkiewink »