Auteur Topic: Het een is moeilijk gevoel.  (gelezen 2271 keer)

BLONDxxxx

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 18 oktober 2007, 21:51:11 »
Kennen jullie dat gevoel ook van,
wat moet ik nou, ik snap het gevoel niet zo, er is wel wat maar kan het niet te pakken krijgen,weet niet wat er is en wat je moet doen, er zijn we kleine dingen die je dwars zitten maar die vergeet je zo snel mogelijk, het is niet het gevoel van gelukkig en blij zijn het is het gevoel van dat er iets dwars zit en je wil het niet los laten maar het lukt ook niet goed om over te praten en er iets aan te doen.

Dat ik heb nu al een tijdje het is gewoon zo raar, de dingen lukken niet goed meer zoals het moet zijn en alles gaat zo anders, de dingen die gewoon even niet meer zitten daar heb je geen zin om over te praten of wil je er juist niet over praten? Zou je het soms niet kunnen of willen? Waarom is de vraag die je dan vaak stelt maar het lukt gewoon niet om het los te laten en verder te gaan, het is een beetje een verdrietig gevoel soms is het dan even weg als je lekker bezig ben maar als je dan weer rustig word en denk en komt het weer, maar waarom, waarom heb ik zo'n raar gevoel

BLONDxxxx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 18 oktober 2007, 21:59:29 »
Hhmm beetje moeilijk en vaag ..

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #2 Gepost op: 18 oktober 2007, 22:03:13 »
Nee ik snap je hoor. Ik heb dat ook best wel vaak eens, dan zit je gewoon in een dip en je weet niet hoe het komt. En dan ben je de hele tijd sip en verdrietig. Ik heb dan altijd zin om echt een potje te gaan janken en dat helpt dan wel! Probeer zoveel aan de mooie/leuke dingen te denken en zoek afleiding!! :) xx

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #3 Gepost op: 18 oktober 2007, 22:07:33 »
Ik lees op dit moment het boek The Secret en opzich het is best een boek dat (soms) de waarheid spreekt. Het boek zegt dat alles wat je denkt je dat terugkrijgt in je leven. Als je bijv negatieve gedachten hebt wordt je negatiever en negatiever. Er staat in dat je gedachten door je emoties worden gestuurd, het is dus begrijpelijk dat als je je niet goed voelt je geen vrolijke gedachten hebt. Wat bij mij werkt is even tijd voor jezelf nemen en dingen doen die je leuk vindt. Heb je niet zoveel tijd, concentreer je even op andere dingen, sluit je ogen ofzo, denk aan iemand waar je van houdt en probeer een glimlach op je gezicht te toveren. (uit het boek ;)) Positief denken en dan voel je je lekkerder in je vel. Succes!

Woow... weetje hoe spiritueel en volwassen dit ff uit mijn hoofd kwam rollen :P

Youfatbastard

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 18 oktober 2007, 22:07:58 »
Ik heb ook af en toe zo'n gevoel, het duurt dan een week ofzoo.
Niets is leuk en niks lukt. Ik heb dan ook nergens zin in...
Gewoon een dipje dus eigelijk. Maar ik weet ook niet zo goed hoe ik daar uit moet komen....
that I'll be entertained even by a stupid, fucking linoleum floor, linoleum floor

T

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 18 oktober 2007, 22:33:20 »
gewoon een dipje, gaat vanzelf weer over (ik klink nu heel erg mijnmoederachtig :S) ik heb het zelf ook wel eens een paar dagen, dan is er iets waar je niet aan wilt denken maar het toch doet en dat dan weer niet wilt, ik ga er dan gewoon heel hard WEL overnadenken en dan kom je er vanzelf achter dat het niet zo erg is...

Kimmiieee

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 18 oktober 2007, 22:42:04 »
Ahh daar heb ik soms ook wel last van :) maaaarr.. dat komt omdat ik mn opa en oma in een best korte tijd heb verloren.. niet dat ik daar altijd last van heb, maar als er van die andere kleine dingetjes bij komen geven die me zo'n rotgevoel.. en als ik dan een potje heb gejankt is het meestal weer over.. (ik noem het zelf maar huilbuien :P die eens in de zoveel tijd terug komt)
Uiterlijk straalt, innerlijk bepaalt!

ESSME

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 19 oktober 2007, 15:48:35 »
ja ik ken dit gevoel wel..     maar ik heb ook het probleem dat ik heel erg in mezelf ben en soms ook wel stil. ik had makkelijk naar het vwo gekunt maar doordat ik me het ene moment goed voel en nergens last van heb en het andere moment heeel erg aan het denken ben gaat het niet.. ik fixeer me dan helemaal op iets eigenlijk bijna zonder dat ik het door heb!

bellawolf

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 19 oktober 2007, 15:52:45 »
ja, ik ken dat gevoel.. ik heb het ook wel is hoor. maar kheb et ook wel als ik last heb van pms voordat ik myn period heb =O dan voel ik me btje down, en dan ga ik ook egt heel diep nadenken over dingen & ook waarom ik me zo voel.

Meikee

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 19 oktober 2007, 15:55:04 »
Ik ken het echt helemaal ! Je kan dat gevoel niet uitleggen, maar het is gewoon nog kutter dan pijn hebben of weet ik veel wat. Je weet ook niet precies waar het om draait dan, maar alles wat er dan bij komt maakt dat je je nog slechter voelt. Verschrikkelijk is dat !
Ik heb bij mezelf ontdekt dat ik het vaak heb als ik echt héél erg naar iets uitkijk, dan duurt de tijd me te lang en dan wil ik alleen maar dat. Ik kan het ook niet verhelpen ofzo. Soms kan ik het ook hebben als ik net iets heb gedaan of een feest heb gehad ofzo, waar ik me zo goed voelde en zo mezelf. Dan kan ik de volgende dag en soms ook nog de dagen daarna me daar zo slecht door voelen, dat dat alweer is afgelopen.
Ik snap je helemaal ;)
Your lips say that you love, your eyes say that you hate.

chickpik

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 19 oktober 2007, 16:13:00 »
Ik zit NU in zo'n dip echt! Ik heb dat ongeveer tegelijk met ongesteld zijn:S. Ik wil nu ook alles wat niet mag en kan.  Ik wil uit maar dat mag
ik niet dit weekend. Ik wil dat mn crush terug smst. maar normaal maak
ik me daar helemaal niet zo druk om. heel irritant. En ik zit dan meestal ook heel lang achter de pc. xD

Nadia

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 19 oktober 2007, 20:48:14 »
Ik heb het nu ook, ik wil vanalles en toch weer niet. Ik denk dat ik zo m'n bed in duik. Dan is het snel morgen en is het misschien over :)

ESSWIE

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 19 oktober 2007, 20:54:19 »
ik heb het ook wel eens als ik teveel ga nadenken wat is teveel doe..
i have super powers, i just don\\\'t wanna show you.

dormant

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 19 oktober 2007, 20:57:08 »
Dat noem je "puberteit".

Je hersenen leggen nieuwe zenuwverbindingen aan, waardoor je je soms opeens in de war kunt voelen.

maei

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 19 oktober 2007, 21:20:36 »
Nee.. ken ik niet zo..
Wel dat soms iets tegen zit en dat ik dan gefrustreerd raakt, maar daar heb ik nooit zo lang last van..

Iminlove

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 19 oktober 2007, 21:25:02 »
Sally, ik snap precies wat je bedoeld!
Ik heb namelijk echt he-le-maal hetzelfde, echt, hoe jij dat uitlegde, daar zag ik gewoon mezelf in. Ik snap het ook niet en ik voel me zo vreemd!
don't stop, make it pop, dj blow my speakers up!

xannikax

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 19 oktober 2007, 21:38:52 »
-
« Laatst bewerkt op: 03 augustus 2009, 19:38:08 door xannikax »

xannikax

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 29 oktober 2007, 22:18:45 »
up

verwijderdit

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 30 oktober 2007, 11:26:56 »
:)
« Laatst bewerkt op: 31 oktober 2007, 12:38:01 door verwijderdit »

san_dra

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 30 oktober 2007, 11:33:25 »
Tsja ... ik zou haast zeggen wie kent dat gevoel niet? Ik dus ook en over van alles en nog wat.

En ja, er over praten met vriendinnen/vrienden, je ouders, iemand die je vertrouwd is vaak toch de beste oplossing, want het lucht over het algemeen dan wel op. En soms als je geen zin hebt om te praten kan het ook goed helpen om gewoon ff samen te zijn met iemand, gewoon tegen elkaar aan te kruipen (wel een stuk makkelijker als je een vriendje hebt, maar misschien ook wel met een goeie vriendin) en ff niks hoeven te zeggen ... helpt heel erg goed.
Think Free

sjarlot

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 30 oktober 2007, 11:43:21 »
als ik in een dipje zit voel ik mij veel beter door te gaan zwemmen of gaan lopen.
en als je moe bent, naar een leuke film te kijken, of afspreken met vrienden ofzo
of gaan winkelen :P shoptherapie! succes

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #21 Gepost op: 31 oktober 2007, 00:28:44 »

Kennen jullie dat gevoel ook van,
wat moet ik nou, ik snap het gevoel niet zo, er is wel wat maar kan het niet te pakken krijgen,weet niet wat er is en wat je moet doen, er zijn we kleine dingen die je dwars zitten maar die vergeet je zo snel mogelijk, het is niet het gevoel van gelukkig en blij zijn het is het gevoel van dat er iets dwars zit en je wil het niet los laten maar het lukt ook niet goed om over te praten en er iets aan te doen.

Dat ik heb nu al een tijdje het is gewoon zo raar, de dingen lukken niet goed meer zoals het moet zijn en alles gaat zo anders, de dingen die gewoon even niet meer zitten daar heb je geen zin om over te praten of wil je er juist niet over praten? Zou je het soms niet kunnen of willen? Waarom is de vraag die je dan vaak stelt maar het lukt gewoon niet om het los te laten en verder te gaan, het is een beetje een verdrietig gevoel soms is het dan even weg als je lekker bezig ben maar als je dan weer rustig word en denk en komt het weer, maar waarom, waarom heb ik zo'n raar gevoel

ik ken t wel, khad een een keer, twas echt heel kut, ik wist niet waardoor t kwam en dat is heel kut, want dan weet je t ook niet te verhelpen. Mr toen later kreeg ik door dat t niet aan mij of problemen lag ofzo, het was gewoon mijn schommelende hormonen, vanwege een maandelijksterugkerend kutiets..